Producten voor gepermanent haar
Pagina 1 van 1
Producten voor gepermanent haar
Hoi meiden!
Maandag neem ik afscheid van mijn superstijle haar en neem ik permanent.. Superveel zin in want ik heb het eerder gehad alleen is dat alweer 9 jaar geleden en in de tussentijd is er veel veranderd.. Ik was vandaag even bij de Etos en daar stond ik met eigen merk voor gepermanente haar in mijn handen maar ook met de producten van John Frieda. Daarom is mijn vraag welke producten/merk is nou het beste voor permanent? En is een masker aan te raden?
Liefs
Maandag neem ik afscheid van mijn superstijle haar en neem ik permanent.. Superveel zin in want ik heb het eerder gehad alleen is dat alweer 9 jaar geleden en in de tussentijd is er veel veranderd.. Ik was vandaag even bij de Etos en daar stond ik met eigen merk voor gepermanente haar in mijn handen maar ook met de producten van John Frieda. Daarom is mijn vraag welke producten/merk is nou het beste voor permanent? En is een masker aan te raden?
Liefs
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Producten voor gepermanent haar
Ik zou het even bij je kapper navragen! Heb mijn haar zelf ook een aantal keren in permanent gehad en mijn haar was een stuk droger. Zou wel even opletten of ze de puntjes na het permanenten knippen, anders krijg je heel erg uitgedroogde haarpunten.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Met welke producten stylen jullie je haar?
» 2 Syoss producten voor 6 euro!
» Sjaaltjes voor in je haar
» Zijn hier ook liefhebbers voor Weight care producten?
» Volume voor in het haar
» 2 Syoss producten voor 6 euro!
» Sjaaltjes voor in je haar
» Zijn hier ook liefhebbers voor Weight care producten?
» Volume voor in het haar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: