33 gewonden door treinbotsing in Amsterdam
+10
_Summer
ekiaam87
Marin
Jasmine
Dani
Roza
Zwerver
litllejoy
Pompoen
Antibes
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: 33 gewonden door treinbotsing in Amsterdam
ekiaam87 schreef:Roza schreef:ekiaam87 schreef:Roza schreef:тыквашка schreef:Roza schreef:Ik blijf hopen dat er geen doden vallen..
Ja bluh, ik hoop dat ook echt zo!! 't is al naar genoeg!
Het was ook zo raar vandaag.. Wij hadden feest van de N.S. gehad en zaten rond 6 uur in de trein terug naar huis en dan krijg je dit te horen. Raar contrast!
Echt heel naar dit om te lezen/te zien! Hoop dat iedereen goed kan herstellen
@ Roza, was dat in de Jaarbeurs met Nick&Simon?
Ja, dat was in de Jaarbeurs. Guus Meeuwis was er ook.
Kennis van mij was daar ook vorige week dacht ik
Dat zou goed kunnen. Het feest wordt 4 keer (precies hetzelfde) gehouden. Vorige week zaterdag, vorige week zondag, vandaag en morgen. Alleen die van morgen gaat niet meer door. De directie van de NS heeft net al het personeel per sms laten weten dat het i.v.m. het ongeluk niet doorgaat..
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
_Leaf_ schreef:Vriend kwam vanmiddag terug uit A'dam, ben dus blij dat hij er niet in zat!
Een keer in een trein gezeten die ontspoorde bij Dordrecht, vreemde gewaarwording was dat ook.
Lijkt me ook erg naar om mee te maken!
Roza- Kletskop
Hoor nog steeds regelmatig sirenes. Moet je toch niet aan denken, al urenlang in zo'n trein, nu zelda in het donker.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Hoor nog steeds regelmatig sirenes. Moet je toch niet aan denken, al urenlang in zo'n trein, nu zelda in het donker.
Volgens de nieuwsberichten was iedereen om 9 uur uit de trein.. Maar als jij nog steeds sirenes hoort, dan denk ik dat er nog wel gewonden in de buurt zijn van de trein. Dat ze wel eruit gehaald zijn, maar nog niet direct stabiel genoeg waren om te vervoeren ofzo?
Roza- Kletskop
Ik hoorde het net pas, maar het is echt een flink ongeluk.
Gast- Gast
Het is inmiddels duidelijk dat er al veel meer dan 33 gewonden zijn... Wat een ellende zeg!
_Summer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 97
Punten : 105
Registratiedatum : 20-11-10
_Summer schreef:Het is inmiddels duidelijk dat er al veel meer dan 33 gewonden zijn... Wat een ellende zeg!
125 gewonden, waarvan 56 ernstig en daar weer 13 van zeer ernstig.
Gast- Gast
Roza schreef:_Leaf_ schreef:Vriend kwam vanmiddag terug uit A'dam, ben dus blij dat hij er niet in zat!
Een keer in een trein gezeten die ontspoorde bij Dordrecht, vreemde gewaarwording was dat ook.
Lijkt me ook erg naar om mee te maken!
Het was vooral erg vreemd! Was een hele lange vrij lege trein laat op de avond en ineens een hoop gerammel en toen ging het licht uit. Na zo een minuut of 5 in het donker te hebben gezeten (ik scheet bijna in mn broek, teveel horrorfilms gezien) werd er omgeroepen dat we allemaal achteraan uit moesten stappen. En dat was het, overstappen en weg vervolgen.
Gast- Gast
Erg zeg. Zag het.net.op de tv. 136 gewonden.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Jaya schreef:_Summer schreef:Het is inmiddels duidelijk dat er al veel meer dan 33 gewonden zijn... Wat een ellende zeg!
Nee er zijn al 136 gewonden
_Summer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 97
Punten : 105
Registratiedatum : 20-11-10
_Summer schreef:Jaya schreef:_Summer schreef:Het is inmiddels duidelijk dat er al veel meer dan 33 gewonden zijn... Wat een ellende zeg!
Nee er zijn al 136 gewonden
Oh pff, het loopt echt alleen maar op...
Gast- Gast
Roza schreef:Antibes schreef:Hoor nog steeds regelmatig sirenes. Moet je toch niet aan denken, al urenlang in zo'n trein, nu zelda in het donker.
Volgens de nieuwsberichten was iedereen om 9 uur uit de trein.. Maar als jij nog steeds sirenes hoort, dan denk ik dat er nog wel gewonden in de buurt zijn van de trein. Dat ze wel eruit gehaald zijn, maar nog niet direct stabiel genoeg waren om te vervoeren ofzo?
Dat bericht net zijn wel de laatste sirenes geweest (zul je net zien), het is nu al een uur stil. Wellicht overdaad laatste vervoer dan, of sirenes voor compleet iets anders, kan ook nog.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Er is helaas al 1 dodelijk slachtoffer
Roza- Kletskop
Wat erg
Kon ook echt bijna niet anders, echt veel mensen zagen er heel naar en gewond uit of zaten lang in de trein. Was echt chaos en een eng gezicht hoop echt dat het er niet meer worden..
Kon ook echt bijna niet anders, echt veel mensen zagen er heel naar en gewond uit of zaten lang in de trein. Was echt chaos en een eng gezicht hoop echt dat het er niet meer worden..
Gast- Gast
Ik hoop inderdaad ook dat er niet meer gewonden overlijden, dat er al een persoon is overleden is al te veel. Als ik beelden zie word ik er echt naar van
Gast- Gast
Reva schreef:Wat erg
Maar je ziet toch nergens foto's van gewonde mensen? Of ben ik nu zo blind? Niet dat ik ze wil zien, maar vroeg het me even af.
Roza- Kletskop
Ik kom net terug van vakantie en er zijn gelijk 2 grote dingen gebeurd. Waaronder dus het treinongeluk in Amsterdam. Ik ga nu het nieuws kijken want ik heb er dus totaal niks van meegekregen.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
*
Laatst aangepast door Reva op zo 22 apr 2012 - 22:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat verschrikkelijk
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Was je erbij Reva?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Het was dat mijn vried besloot op het allerlaatste moment toch maar om te reizen, anders had hij in één van die treinen gezeten
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Reva op zo 22 apr 2012 - 22:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Balen zeg! Heb je nog ergens last van? Behalve van gruwelijke beelden die op je netvlies gebrand staan dan bedoel ik.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Weet niet wat je hebt getypt Reva, maar aan Pompoens reactie te zien neem ik aan dat je in de bewuste trein zat.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» 7 Gewonden na steekvlam Haags café
» Aanslag in Luik, doden en gewonden
» Nu naar Amsterdam
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» 7 Gewonden na steekvlam Haags café
» Aanslag in Luik, doden en gewonden
» Nu naar Amsterdam
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: