Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Probleem met communicatie

Ga naar beneden

Probleem met communicatie Empty Probleem met communicatie

Bericht  mezzoforte vr 20 apr 2012 - 8:31

Hoi,

Ik wil jullie graag het volgende probleem voorleggen. Ik ben van mijzelf vrij introvert, en open en goede communicatie met klanten maar ook collega's is daarom soms lastig voor mij. Ik wil mijzelf hier graag in verbeteren. Puur door meer werkervaring op te doen zie ik al een verbetering bij mezelf, maar nog niet goed genoeg. Ik ben daarom op zoek naar iets van een cursus ofzo, om hiermee actief aan de slag te gaan. Ik heb al even gegoogled, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Heeft iemand tips voor mij in mijn zoektocht naar een geschikte cursus? Of wellicht andere ideeën hoe ik dit probleem kan aanpakken?
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Probleem met communicatie Empty Re: Probleem met communicatie

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 8:37

Zelf heeft mij de cursus 'assertiviteit op de werkplek' van Boertiengroep zeer goed geholpen. Er wordt namelijk niet alleen ingegaan op het assertief zijn of worden, maar ook over hoe communicatieprocessen werken en je krijgt echt de kans om jouw verhaal te doen. Dat wat jij moeilijk vindt etc. Maar goed, volgens mij is het een vrij dure cursus. Al krijg je er wel ontzettend veel voor terug. Mijn ex-werkgever had hem voor mij betaald, maar als ik hem nu zou moeten doen, met de kennis die ik nu heb, dan had ik het geld er wel voor over gehad.

Het is trouwens vier hele dagen in drie maanden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum