Wat maakt jou blij vandaag?
+23
SuperGrover
Atelier Madame
Sterre
bolus26
MissD
Mida4you
Roodkapje
Burn
Rebecca
Mermaid
Sjaantje
Pompoen
Esperanza
mosio
Dennenappel
Lien
Tinus
Aziraphale
Ella
SoGood
Marin
Ibbeltje
mzcharlotte
27 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat maakt jou blij vandaag?
Oh! Wat mij ook blij maakt, is dat mijn liefste vriendin een maand eerder dan verwacht gaat samenwonen!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
mzcharlotte schreef:тыквашка schreef:@mzcharlotte, waar wacht je nog op? Grijp die kans?! Ik weet dat je bang bent dat je niet aan de verwachtingen voldoet (je eigen verwachtingen ook misschien wel vooral) maar tenzij de baan zelf je afschuwelijk lijkt zou ik dat zeker niet de doorslag laten geven!!
Lief! Ja ik zie eigenlijk alleen maar beren op de weg (en we wonen verdorie in Nederland!).
Dat dacht ik al! Maar als zij niet dachten dat jij die capaciteiten hebt zouden ze nooit met je in zee gaan. En ze kennen je al van binnenuit het bedrijf dus ze weten heus wel wat voor vlees ze in de kuip hebben. Dus echt hoor, tenzij je er financieel op achteruit gaat, veeeeel meer uren moet gaan werken terwijl je dat niet wil, de baan je inhoudelijk niets lijkt of iets anders in die richting, zou ik de uitdaging zeker aangaan!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Mijn nieuwe salontafel en kastje van de ikea! Vanmorgen in elkaar gezet, samen met Toet, en ik word er echt helemaal blij van
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Sogood schreef:Marin schreef:Sogood schreef:Marin schreef:Wat voor curry heb je uiteindelijk gekozen, Sogood? Geniet ervan! Ik ga ook lekker genieten van m'n avondje vrij op de bank in m'n uppie.
Thanx! Het is Balti ghost chicken geworden met naanbrood en mangochutney.
Fijne avond!
Ghost chicken... klinkt interessant. Eet smakelijk!
Op het plaatje zag het er iig lekker uit. Je hoort het nog wel!
Was erg lekker! Zeker aan te raden.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Nou mooi!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wat een toffe oma Marin.
En mzcharlotte; gefeliciteerd! wat goed dat je dat aangeboden hebt gekregen.
Ik ben blij omdat morgen mijn cavia's terug komen en omdat ik vandaag een nieuw oproepbaantje heb aangenomen, er bestaat uiteindelijk een kans op vast werk.
En mzcharlotte; gefeliciteerd! wat goed dat je dat aangeboden hebt gekregen.
Ik ben blij omdat morgen mijn cavia's terug komen en omdat ik vandaag een nieuw oproepbaantje heb aangenomen, er bestaat uiteindelijk een kans op vast werk.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Dat een patientje van mij, die al ging huilen toen hij me zag, me toch uitzwaaide. En dat een ander patientje me een dikke knuffel gaf omdat ze me zo lief vindt :-)
Gast- Gast
Dennenappel schreef:Wat een leuke dingen allemaal!
Ik ben blij, omdat ik zojuist las dat de eventuele huurverhoging van 5% gaat over het inkomen van twee jaar terug. Gezien wij dit jaar misschien en anders volgend jaar over de grens komen, is het wel fijn dat wij niet direct een fikse verhoging hebben.
Hier ben ik ook blij mee,al weet ik eigenlijk niet of we dan ook nog onder de grens zitten. Waar heb je het gelezen?
Gast- Gast
Ik ben blij vandaag omdat ik een heerlijke dag heb gehad met mijn klas waar ik zo ontzettend van geniet! De dag na mijn studieverlof krijg ik steevast te horen hoe blij ze zijn dat ik er weer ben! Vandaag gingen we naar een voorstelling waarbij de kinderen ook mee moesten zingen en bewegen (uiteraard na veeeel oefenen in de klas) Zo gaaf om daar met 1200 kinderen mee te doen met de voorstelling!
Dit is de voorstelling, maar geen opnames van vandaag hoor...
Verder heb ik heerlijk gelachen en genoten van de meiden die met mij in de auto meereden daarnaartoe. Op school was ik nog met ouders in gesprek en zij wilden vast naar de auto. Alle kinderen weten wat mijn auto is, maar vandaag was ik met de auto van mijn vriend. Die meiden waren naar de plek gelopen waar mijn auto altijd staat en kwamen vlak daarna weer teruglopen: 'juf, we kunnen je auto niet vinden'
En op de terugweg zaten ze te sjansen met alle jongens in auto's die we langsreden. 1 jongen begon toen te gebaren dat ze hem moesten bellen, zelfs zijn mobieltje werd op een gegeven moment tevoorschijn gehaald! Heel gezellig dan die giebelende meiden op de achterbank!
Dit is de voorstelling, maar geen opnames van vandaag hoor...
Verder heb ik heerlijk gelachen en genoten van de meiden die met mij in de auto meereden daarnaartoe. Op school was ik nog met ouders in gesprek en zij wilden vast naar de auto. Alle kinderen weten wat mijn auto is, maar vandaag was ik met de auto van mijn vriend. Die meiden waren naar de plek gelopen waar mijn auto altijd staat en kwamen vlak daarna weer teruglopen: 'juf, we kunnen je auto niet vinden'
En op de terugweg zaten ze te sjansen met alle jongens in auto's die we langsreden. 1 jongen begon toen te gebaren dat ze hem moesten bellen, zelfs zijn mobieltje werd op een gegeven moment tevoorschijn gehaald! Heel gezellig dan die giebelende meiden op de achterbank!
Het feit dat mijn broer net binnen kwam lopen! Als verrassing!
Hij zou pas volgende week terug komen! Maar hij vrij gekregen van z'n luitenant! Wiehoeee!
Hij zou pas volgende week terug komen! Maar hij vrij gekregen van z'n luitenant! Wiehoeee!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dat het zo gezellig was op mijn werk, een echte vrijdagmiddag. Mijn baas is zo grappig, tranen liepen over mijn wangen van het lachen. En dat ik zulke lieve collega's heb. Eentje had het erg druk waardoor we elkaar deze week bijna niet gesproken hebben. Belde ze me vandaag om te vragen hoe het met me gaat en om even bij te kletsen. Dat vind ik zo lief!
Dat mijn vriend net zei dat hij me zo lief vindt terwijl ik niks bijzonders deed, ik zat gewoon op de bank , en opnieuw verliefd op me is. En dat we weer hechter zijn geworden sinds we samen een huis hebben gekocht. Klinkt misschien gek, want we wonen nu ook samen. Maar dat we nog een stap in onze toekomst samen hebben gezet.
En omdat mijn vriendin vorige week is bevallen
Dat mijn vriend net zei dat hij me zo lief vindt terwijl ik niks bijzonders deed, ik zat gewoon op de bank , en opnieuw verliefd op me is. En dat we weer hechter zijn geworden sinds we samen een huis hebben gekocht. Klinkt misschien gek, want we wonen nu ook samen. Maar dat we nog een stap in onze toekomst samen hebben gezet.
En omdat mijn vriendin vorige week is bevallen
Gast- Gast
onbepaalde tijd contract gekregen ondanks mijn 22 weken zwangerschap op dit moment en ik er dalijk heeeeel lang niet ga zijn... Wooohoo!
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Roodkapje schreef:onbepaalde tijd contract gekregen ondanks mijn 22 weken zwangerschap op dit moment en ik er dalijk heeeeel lang niet ga zijn... Wooohoo!
Wow, fijn, gefeliciteerd!
Gast- Gast
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Gefeliciteerd Roodkapje!
Carrie > wat fijn van je werk en dat van je vriend!
Wat mij blij maakt is dat ik heerlijk geslapen heb en ik zo lekker naar de kapper ga. Hopelijk kom ik terug met een nieuw leuk kapsel en niet standaard hetzelfde
Carrie > wat fijn van je werk en dat van je vriend!
Wat mij blij maakt is dat ik heerlijk geslapen heb en ik zo lekker naar de kapper ga. Hopelijk kom ik terug met een nieuw leuk kapsel en niet standaard hetzelfde
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik ben nog steeds blij dat we gisteren een financiële meevaller hadden. Ik had vorig jaar te weinig verdient en kreeg daarom nog ff 720 euro van de belastingdienst! We hadden nog wat schulden lopen bij mijn ouders en die hebben we direct ingelost!! Daar ben ik zo blij om.
En ik ben blij omdat we straks om 10.00 uur in ons misschien toekomstige huisje gaan kijken. Het huisje is ons al toegewezen maar we moeten het natuurlijk nog wel van binnen bekijken! Maar we hebben het al van de buitenkant gezien en we hebben al een plattegrond en ziet er goed uit dus ik denk dat het wel goed komt!
En ik ben blij omdat we straks om 10.00 uur in ons misschien toekomstige huisje gaan kijken. Het huisje is ons al toegewezen maar we moeten het natuurlijk nog wel van binnen bekijken! Maar we hebben het al van de buitenkant gezien en we hebben al een plattegrond en ziet er goed uit dus ik denk dat het wel goed komt!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mirjam, waar staat 't huisje?
En weer verhuizen dus?
En weer verhuizen dus?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
De grote glimlach die mijn dochter vanochtend op haar gezicht had toen ze wakker werd!
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Burn schreef:Mirjam, waar staat 't huisje?
En weer verhuizen dus?
Weer in diever. Ons huis wordt gesloopt en daar wisten we niets vanaf toen we hier kwamen wonen.... Alles is nu wel goed opgelost.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Dat ik naar de kapper geweest ben
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
wat super die voorstelling!
vandaag ben ik blij omdat de gordijnen al binnen waren en het verhuizen nu echt op begint te schieten.Konninginnedag woon ik daar!
vandaag ben ik blij omdat de gordijnen al binnen waren en het verhuizen nu echt op begint te schieten.Konninginnedag woon ik daar!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
De borrel van gisteren met vriendinnen waarvan ik sommigen al een tijdje niet gezien had! Was erg gezellig.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Dat ik vnvd RYW weer zie, whooo! We hebben een verjaardag en daarna gaan we stappen en mag ik ook nog eens lepeltje lepeltje met d'r liggen!
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat maakt je blij vandaag?
» Wat maakt jou blij vandaag?
» Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag?
» Wat maakt jou blij deze week?
» Welk liedje maakt jou blij
» Wat maakt jou blij vandaag?
» Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag?
» Wat maakt jou blij deze week?
» Welk liedje maakt jou blij