Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoge pols

5 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoge pols - Pagina 2 Empty Re: Hoge pols

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 8:02

Dank jullie wel. Ik maak me best druk nu.
Ik ga er maar vanuit dat als het echt acuut was geweest, de huisarts me niet naar huis had gestuurd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge pols - Pagina 2 Empty Re: Hoge pols

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 8:05

Heeft hij nog gezegd waar hij aan dacht qua kwalen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge pols - Pagina 2 Empty Re: Hoge pols

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 8:13

Nee, er word wel bloed af genomen om te kijken naar mijn schildklier, algeheel bloedbeeld en vitamines. Wel vroeg hij of er hyperventilatie in de familie voorkomt en of ik veel stress ervaar.
Het stomme is ook dat ik me van te voren al vreselijk op loop te fokken en op het moment dat hij dan gaat meten, klopt mijn hart letterlijk in mijn keel.
Sinds ik kinderen heb, ben ik gewoon vreselijk bang om dood te gaan.

Overigens gaf hij wel aan dat ik in ieder geval een sterk hart heb. Het klopte snel maar krachtig en ik heb verder geen verschijnselen van hartproblemen. Geen vocht oid en longen klinken ook goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge pols - Pagina 2 Empty Re: Hoge pols

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 7:39

Hoe is het gegaan SP?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge pols - Pagina 2 Empty Re: Hoge pols

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 8:54

Minneke schreef:Hoe is het gegaan SP?

Ik ben ook benieuwd hoe het is gegaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge pols - Pagina 2 Empty Re: Hoge pols

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 9:04

Beetje late reactie maar ik moest daarna naar mijn werk.

Op het hartfilpje was mijn pols weer erg hoog, 120. De huisarts heeft overlegd met de dienstdoende cardioloog en mijn ecg voorgelegd. Omdat de hartspier goed doorbloed is en het ecg er verder ook goed uitzien wordt er nu gedacht aan mijn schildklier of vitaminetekort.

Dus nu wachten op de bloeduitslag en tot die tijd wel betablokkers gebruiken omdat het gewoon niet zo fijn is als je hartslag zo hoog is. Ik voel me in ieder geval meer gerust (ook door de betablokkers natuurlijk).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge pols - Pagina 2 Empty Re: Hoge pols

Bericht  Jerry di 24 apr 2012 - 9:29

Ik heb zelf ook een vrij hoge hartslag weet ik sinds kort (als ik rustig wakker word heb ik een hartslag van 75, als ik de trap afloop zit ie zo op de 120...). Mijn moeder heeft hier ook al jaren last van en slikt hier medicijnen voor (ik weet niet welke, maar het is het soort medicijnen dat ook gebruikt wordt voor migraine). Zij heeft destijds een hartfilmpje laten maken en daaruit kwam dat het niet schadelijk was, maar wel vervelend, waarvoor ze nu die medicijnen slikt.

Ik wil ook een afspraak bij de huisarts maken voor m'n hart, maar blijf 't een beetje uitstellen Rolling Eyes
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge pols - Pagina 2 Empty Re: Hoge pols

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 2:24

Bloeduitslagen zijn ook grotendeels binnen. Schildklier is goed maar ik heb wel en flink te kort aan vitamine D.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge pols - Pagina 2 Empty Re: Hoge pols

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 2:53

Sunprincess schreef:Bloeduitslagen zijn ook grotendeels binnen. Schildklier is goed maar ik heb wel en flink te kort aan vitamine D.

En kun je dat dmv voeding weer terug op niveau krijgen? Ik wist helemaal niet dat je van vitaminegebrek dergelijke klachten kon krijgen joh... Ben je wel een beetje gerustgesteld?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge pols - Pagina 2 Empty Re: Hoge pols

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 3:41

Minneke schreef:
Sunprincess schreef:Bloeduitslagen zijn ook grotendeels binnen. Schildklier is goed maar ik heb wel en flink te kort aan vitamine D.

En kun je dat dmv voeding weer terug op niveau krijgen? Ik wist helemaal niet dat je van vitaminegebrek dergelijke klachten kon krijgen joh... Ben je wel een beetje gerustgesteld?

Dat wist ik ook niet. Kans is ook groot dat de schouderklachten die ik al jaren heb, hier van komen.

Met voeding ga ik het niet redden dus geen ik preparaten gekregen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge pols - Pagina 2 Empty Re: Hoge pols

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum