Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?
+15
Alex
Oasis
Sugarfall
Lilou
Jasmine
Lejow
mzcharlotte
Marin
Pancake
Ibbeltje
RYW
Caroow
Sorella
Monte
Schaapke
19 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?
Ja, en hoe verschrikkelijk verdrietig ze zijn. En wat ze van de muziek vinden die ik geregeld heb. En wat ze over me zeggen.Forumster schreef:Benieuwd naar wie er komen.Rood schreef:Ik zou mijn eigen begrafenis wel willen zien.
:face:
Gast- Gast
Kom je er meteen achter wie je echte vrienden waren.Rood schreef:Ja, en hoe verschrikkelijk verdrietig ze zijn. En wat ze van de muziek vinden die ik geregeld heb. En wat ze over me zeggen.
:face:
Gast- Gast
Ik zou mijn vriend willen zijn om te kijken wat er in zijn hoofd omgaat ivm problemen die hij heeft om hem nog beter te begrijpen.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik zou heel graag een echte vader hebben gehad, daardoor dus een normale jeugd.
Gast- Gast
Forumster schreef:Benieuwd naar wie er komen.Rood schreef:Ik zou mijn eigen begrafenis wel willen zien.
Ik zou veel te schijterig zijn om dat te willen weten haha. Lijkt me lullig om er bijv achter te komen dat je aan het eind van de rit bijna geen vrienden ofzo meer zou hebben. En dan je hele leven nog moeten wetende dat bepaalde mensen toch af gaan haken
Gast- Gast
Dat mijn geliefden altijd bij me blijven zoals mijn ouders. Ik weet namelijk niet of ik daar ooit overheen kom als die zouden overlijden. Ik ben dan ook heel erg bang voor dat moment
Gast- Gast
Forumster schreef:Ik zou heel graag net als die film (hoe heet tie ook alweer) een pilletje willen nemen en dan ALLES nog weten wat ik ooit in mijn leven heb gelezen, gezien en gehoord.
De film die je bedoelt heet limitless.
Ik zou wel willen kunnen teleporten. Lijkt me echt ideaal.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Razz_ schreef:Dat mijn geliefden altijd bij me blijven zoals mijn ouders. Ik weet namelijk niet of ik daar ooit overheen kom als die zouden overlijden. Ik ben dan ook heel erg bang voor dat moment
Ik wilde precies dit zeggen. Ik was vandaag weer met m'n oma op stap, en ik kan daarna als ik weg ga al bijna huilen omdat ik zo bang ben dat ze overlijdt. Dat gaat gewoon ooit gebeuren natuurlijk. En m'n ouders, broertjes en zusjes en vriend net zo. Ik wil dat niet hoor. Dat mag niet. Laat hen maar lekker en gelukkig leven.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wat een inspiratie in dit topic. Ik dacht eigenlijk aan een penthouse aan de Maas of zee ofzo
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Schaapke schreef:Ja, eigenlijk heel standaard: dat mijnvadermoeder weer beter wordt.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dat mijn moeder geen pijn meer heeft en dat de toekomst wat meer zekerheid voor haar biedt (al is dat onmogelijk).
Gast- Gast
Ik zou weten hoe het zou zijn geweest als ik een broertje of zusje had gehad. Of als mijn ouders niet bij elkaar waren gebleven...
Oh en ik ben benieuwd naar hoe mijn vriend zou zijn "opgedroogd" als zijn moeder niet zo'n kreng was geweest vroeger
Oh en ik ben benieuwd naar hoe mijn vriend zou zijn "opgedroogd" als zijn moeder niet zo'n kreng was geweest vroeger
Gast- Gast
Op dit moment zeg ik: rust in mijn leven, even geen narigheid, ellende en zorgen. Dat alles een keer meezit.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jaya schreef:Jolicious schreef:Schaapke schreef:Ja, eigenlijk heel standaard: dat mijn vader weer beter wordt.
Dat zou ik ook heel graag voor mijn kindje willen, dus ik kan me je wens goed voorstellen
voor jullie allebei.
Dankje, lief
Rood, ja dat is waar
Gast- Gast
Weten hoe het zou zijn als mijn vader nog zou leven. Hoe onze band zou zijn, of ik op hem zou lijken, welke gesprekken we zouden voeren... Dat lijkt me echt fantastisch, maar uiteraard niet uitvoerbaar.
Gast- Gast
PurpleSparkle schreef:Weten hoe het zou zijn als mijn vader nog zou leven. Hoe onze band zou zijn, of ik op hem zou lijken, welke gesprekken we zouden voeren... Dat lijkt me echt fantastisch, maar uiteraard niet uitvoerbaar.
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:PurpleSparkle schreef:Weten hoe het zou zijn als mijn vader nog zou leven. Hoe onze band zou zijn, of ik op hem zou lijken, welke gesprekken we zouden voeren... Dat lijkt me echt fantastisch, maar uiteraard niet uitvoerbaar.
Aaaw, een knuffel! Dankjewel meis. Jij ook eentje terug, voor jouw onuitvoerbare wens. Ik weet hoe moeilijk dat voor je is.
Gast- Gast
PurpleSparkle schreef:Weten hoe het zou zijn als mijn vader nog zou leven. Hoe onze band zou zijn, of ik op hem zou lijken, welke gesprekken we zouden voeren... Dat lijkt me echt fantastisch, maar uiteraard niet uitvoerbaar.
Ook een voor jou.
Best heftige 'verhalen' hier..
Gast- Gast
Jolicious schreef:Schaapke schreef:Ja, eigenlijk heel standaard: dat mijn vader weer beter wordt.
Dat zou ik ook heel graag voor mijn kindje willen, dus ik kan me je wens goed voorstellen
Herkenbaar.
Ik zou willen dat er daadwerkelijk een knop is die ik om kan draaien in mijn hoofd, om niet altijd over alles te piekeren.
Wat positiever in het leven staan, meer in het nu kunnen leven, mijn hart volgen om mijn dromen echt waar te maken en minder bang te zijn voor de toekomst.
And on a lighter note : ik wil zo'n lift zoals Abeltje! Lekker de wereld overvliegen, op een knopje drukken en zo op allerlei plekken even een kijkje kunnen nemen!
Lilou- Fluisteraar
- Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10
Lilou schreef: ik wil zo'n lift zoals Abeltje! Lekker de wereld overvliegen, op een knopje drukken en zo op allerlei plekken even een kijkje kunnen nemen!
Ieeee hoogtevrees!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Monte schreef:Ik zou overal(nou ja niet overal, maar op veel plaatsen) in de wereld wel eens willen wonen voor een periode. Dat je echt daar een baan hebt, een huisje en leeft en eet zoals ze daar doen. Dat lijkt me echt heel erg leuk.
Zoiets wilde ik ook plaatsen, lijkt mij ook superleuk!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Razz_ schreef:Dat mijn geliefden altijd bij me blijven zoals mijn ouders. Ik weet namelijk niet of ik daar ooit overheen kom als die zouden overlijden. Ik ben dan ook heel erg bang voor dat moment
+1
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Forumster schreef:Ik zou mijn vriend ook wel een dagje willen zijn. Vraag me toch af waarom hij die lovehandles bij mij niet ziet en ik wel...Sorella schreef:Oh, dat is ook een goede! Ik zou ook wel eens willen weten hoe anderen mij zien! En of ik echt zo ben/me gedraag als dat ik zelf denk.
Dat zou ik ook willen! Dat ik mijn man (of iemand anders) voor een dagje kan zijn, die al mijn vetjes en lichamelijke tekortkomingen niet schijnen te zien ...
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Doe 1 wens voor een ander.
» Wat wens je voor jezelf in 2012?
» Als je nu een wens voor iemand mocht doen..
» Als je 1 wens voor jezelf mocht doen..
» Als je 1 wens mocht doen (voor jezelf) wat zou je dan wensen
» Wat wens je voor jezelf in 2012?
» Als je nu een wens voor iemand mocht doen..
» Als je 1 wens voor jezelf mocht doen..
» Als je 1 wens mocht doen (voor jezelf) wat zou je dan wensen
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: