Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

+15
Alex
Oasis
Sugarfall
Lilou
Jasmine
Lejow
mzcharlotte
Marin
Pancake
Ibbeltje
RYW
Caroow
Sorella
Monte
Schaapke
19 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:52

Forumster schreef:
Rood schreef:Ik zou mijn eigen begrafenis wel willen zien.
Benieuwd naar wie er komen.
Ja, en hoe verschrikkelijk verdrietig ze zijn. En wat ze van de muziek vinden die ik geregeld heb. En wat ze over me zeggen.

:face:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:52

Rood schreef:Ja, en hoe verschrikkelijk verdrietig ze zijn. En wat ze van de muziek vinden die ik geregeld heb. En wat ze over me zeggen.

:face:
Kom je er meteen achter wie je echte vrienden waren. clown

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Ibbeltje vr 20 apr 2012 - 4:54

Ik zou mijn vriend willen zijn om te kijken wat er in zijn hoofd omgaat ivm problemen die hij heeft om hem nog beter te begrijpen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:59

Ik zou heel graag een echte vader hebben gehad, daardoor dus een normale jeugd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 5:03

Forumster schreef:
Rood schreef:Ik zou mijn eigen begrafenis wel willen zien.
Benieuwd naar wie er komen.

Ik zou veel te schijterig zijn om dat te willen weten haha. Lijkt me lullig om er bijv achter te komen dat je aan het eind van de rit bijna geen vrienden ofzo meer zou hebben. En dan je hele leven nog moeten wetende dat bepaalde mensen toch af gaan haken :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 5:04

Jaaa, maar zover moet je niet doordenken. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 5:34

Dat mijn geliefden altijd bij me blijven zoals mijn ouders. Ik weet namelijk niet of ik daar ooit overheen kom als die zouden overlijden. Ik ben dan ook heel erg bang voor dat moment

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Pancake vr 20 apr 2012 - 5:47

Forumster schreef:Ik zou heel graag net als die film (hoe heet tie ook alweer) een pilletje willen nemen en dan ALLES nog weten wat ik ooit in mijn leven heb gelezen, gezien en gehoord.

De film die je bedoelt heet limitless.

Ik zou wel willen kunnen teleporten. Lijkt me echt ideaal.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Marin vr 20 apr 2012 - 5:48

Razz_ schreef:Dat mijn geliefden altijd bij me blijven zoals mijn ouders. Ik weet namelijk niet of ik daar ooit overheen kom als die zouden overlijden. Ik ben dan ook heel erg bang voor dat moment

Ik wilde precies dit zeggen. Ik was vandaag weer met m'n oma op stap, en ik kan daarna als ik weg ga al bijna huilen omdat ik zo bang ben dat ze overlijdt. Dat gaat gewoon ooit gebeuren natuurlijk. En m'n ouders, broertjes en zusjes en vriend net zo. Ik wil dat niet hoor. Dat mag niet. Laat hen maar lekker en gelukkig leven.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  mzcharlotte vr 20 apr 2012 - 5:49

Wat een inspiratie in dit topic. Ik dacht eigenlijk aan een penthouse aan de Maas of zee ofzo smile
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Lejow vr 20 apr 2012 - 5:56

Schaapke schreef:Ja, eigenlijk heel standaard: dat mijn vadermoeder weer beter wordt.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 6:00

Dat mijn moeder geen pijn meer heeft en dat de toekomst wat meer zekerheid voor haar biedt (al is dat onmogelijk).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 6:01

Ik zou weten hoe het zou zijn geweest als ik een broertje of zusje had gehad. Of als mijn ouders niet bij elkaar waren gebleven...
Oh en ik ben benieuwd naar hoe mijn vriend zou zijn "opgedroogd" als zijn moeder niet zo'n kreng was geweest vroeger

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Jasmine vr 20 apr 2012 - 6:04

Op dit moment zeg ik: rust in mijn leven, even geen narigheid, ellende en zorgen. Dat alles een keer meezit.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 6:08

Jaya schreef:
Jolicious schreef:
Schaapke schreef:Ja, eigenlijk heel standaard: dat mijn vader weer beter wordt.

Dat zou ik ook heel graag voor mijn kindje willen, dus ik kan me je wens goed voorstellen hug hug

hug voor jullie allebei.

Dankje, lief

Rood, ja dat is waar smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 6:11

Nog een dag samen met mijn ex zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 6:15

Weten hoe het zou zijn als mijn vader nog zou leven. Hoe onze band zou zijn, of ik op hem zou lijken, welke gesprekken we zouden voeren... Dat lijkt me echt fantastisch, maar uiteraard niet uitvoerbaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 6:17

PurpleSparkle schreef:Weten hoe het zou zijn als mijn vader nog zou leven. Hoe onze band zou zijn, of ik op hem zou lijken, welke gesprekken we zouden voeren... Dat lijkt me echt fantastisch, maar uiteraard niet uitvoerbaar.
hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 6:19

Lorna mercedez schreef:
PurpleSparkle schreef:Weten hoe het zou zijn als mijn vader nog zou leven. Hoe onze band zou zijn, of ik op hem zou lijken, welke gesprekken we zouden voeren... Dat lijkt me echt fantastisch, maar uiteraard niet uitvoerbaar.
Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? - Pagina 2 699888



Aaaw, een knuffel! Dankjewel meis. Jij ook eentje terug, voor jouw onuitvoerbare wens. Ik weet hoe moeilijk dat voor je is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 6:20

PurpleSparkle schreef:Weten hoe het zou zijn als mijn vader nog zou leven. Hoe onze band zou zijn, of ik op hem zou lijken, welke gesprekken we zouden voeren... Dat lijkt me echt fantastisch, maar uiteraard niet uitvoerbaar.

Ook een Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? - Pagina 2 699888voor jou.
Best heftige 'verhalen' hier..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Lilou vr 20 apr 2012 - 6:34

Jolicious schreef:
Schaapke schreef:Ja, eigenlijk heel standaard: dat mijn vader weer beter wordt.

Dat zou ik ook heel graag voor mijn kindje willen, dus ik kan me je wens goed voorstellen Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? - Pagina 2 699888 Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? - Pagina 2 699888

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? - Pagina 2 699888Herkenbaar.


Ik zou willen dat er daadwerkelijk een knop is die ik om kan draaien in mijn hoofd, om niet altijd over alles te piekeren.
Wat positiever in het leven staan, meer in het nu kunnen leven, mijn hart volgen om mijn dromen echt waar te maken en minder bang te zijn voor de toekomst.

And on a lighter note Wink: ik wil zo'n lift zoals Abeltje! Lekker de wereld overvliegen, op een knopje drukken en zo op allerlei plekken even een kijkje kunnen nemen!
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Marin vr 20 apr 2012 - 6:35

Lilou schreef: ik wil zo'n lift zoals Abeltje! Lekker de wereld overvliegen, op een knopje drukken en zo op allerlei plekken even een kijkje kunnen nemen!

Ieeee hoogtevrees! Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Sugarfall vr 20 apr 2012 - 6:35

Monte schreef:Ik zou overal(nou ja niet overal, maar op veel plaatsen) in de wereld wel eens willen wonen voor een periode. Dat je echt daar een baan hebt, een huisje en leeft en eet zoals ze daar doen. Dat lijkt me echt heel erg leuk.

Zoiets wilde ik ook plaatsen, lijkt mij ook superleuk!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Oasis vr 20 apr 2012 - 6:36

Razz_ schreef:Dat mijn geliefden altijd bij me blijven zoals mijn ouders. Ik weet namelijk niet of ik daar ooit overheen kom als die zouden overlijden. Ik ben dan ook heel erg bang voor dat moment



+1
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Alex vr 20 apr 2012 - 6:43

Forumster schreef:
Sorella schreef:Oh, dat is ook een goede! Ik zou ook wel eens willen weten hoe anderen mij zien! En of ik echt zo ben/me gedraag als dat ik zelf denk.
Ik zou mijn vriend ook wel een dagje willen zijn. Vraag me toch af waarom hij die lovehandles bij mij niet ziet en ik wel...

Dat zou ik ook willen! Dat ik mijn man (of iemand anders) voor een dagje kan zijn, die al mijn vetjes en lichamelijke tekortkomingen niet schijnen te zien ...
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum