Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

+15
Alex
Oasis
Sugarfall
Lilou
Jasmine
Lejow
mzcharlotte
Marin
Pancake
Ibbeltje
RYW
Caroow
Sorella
Monte
Schaapke
19 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? Empty Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:24

Ik zou heel graag willen dat ik kon vliegen. Gewoon ineens in de lucht zweven, net als een vogel. Lijkt me nou echt heerlijk. Of mezelf naar een plek zappen, gewoon door in je vingers te knippen. Net zoals in Charmed zeg maar.

En jij?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:25

Op dit moment een huis kopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:26

Ik zou heel graag net als die film (hoe heet tie ook alweer) een pilletje willen nemen en dan ALLES nog weten wat ik ooit in mijn leven heb gelezen, gezien en gehoord.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Schaapke vr 20 apr 2012 - 4:27

Ja, eigenlijk heel standaard: dat mijn vader weer beter wordt.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:27

misschien een hele rare maar ik zou wel eens een dag dood willen zijn, gewoon om te kijken wat daarna met je gebeurt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:29

Ik zou net als TO in mijn vingers willen knippen en dat ik dan ineens op bijvoorbeeld Curaçao zou zitten. Of een pilletje slikken waardoor al mijn zorgen en dergelijk ineens over zouden zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Monte vr 20 apr 2012 - 4:30

Ik zou overal(nou ja niet overal, maar op veel plaatsen) in de wereld wel eens willen wonen voor een periode. Dat je echt daar een baan hebt, een huisje en leeft en eet zoals ze daar doen. Dat lijkt me echt heel erg leuk.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Sorella vr 20 apr 2012 - 4:32

Ik zou wel de gave willen hebben om ook in de geestenwereld rond te lopen! Heerlijk weer bij mijn overleden dierbaren zijn.
En inderdaad zou ik ook wel eens willen vliegen. Of de mogelijkheid om af en toe een dier te zijn. Ik wil wel eens weten hoe een tijger z'n dag doorbrengt of hoe een paard z'n dag beleeft met weidegang, rijden en op stal staan.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:33

Forumster schreef:Ik zou heel graag net als die film (hoe heet tie ook alweer) een pilletje willen nemen en dan ALLES nog weten wat ik ooit in mijn leven heb gelezen, gezien en gehoord.

Ik ben nu wel benieuwd welke film je bedoelt!

Doet me denken aan het volgende: gewoon willekeurig een film of serie in kunnen lopen en dat je dan ook ineens mee doet zeg maar. Dat lijkt me ook gaaf!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:34

Forumster schreef:Ik zou heel graag net als die film (hoe heet tie ook alweer) een pilletje willen nemen en dan ALLES nog weten wat ik ooit in mijn leven heb gelezen, gezien en gehoord.

Dat kan Sheldon uit de BBT toch ook nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Caroow vr 20 apr 2012 - 4:34

Ik zou graag eens iemand in mijn omgeving zijn, om te kijken hoe ik ben van de buitenkant zegmaar.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:35

Heb het even opgezocht: Limitless. Echt een hele goeie en ook leuke film.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Sorella vr 20 apr 2012 - 4:35

Caroow schreef:Ik zou graag eens iemand in mijn omgeving zijn, om te kijken hoe ik ben van de buitenkant zegmaar.

Oh, dat is ook een goede! Ik zou ook wel eens willen weten hoe anderen mij zien! En of ik echt zo ben/me gedraag als dat ik zelf denk.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Caroow vr 20 apr 2012 - 4:36

Sorella schreef:
Caroow schreef:Ik zou graag eens iemand in mijn omgeving zijn, om te kijken hoe ik ben van de buitenkant zegmaar.

Oh, dat is ook een goede! Ik zou ook wel eens willen weten hoe anderen mij zien! En of ik echt zo ben/me gedraag als dat ik zelf denk.

Ik heb het niet zo goed verwoord, maar dat bedoel ik inderdaad.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:37

Caroow schreef:Ik zou graag eens iemand in mijn omgeving zijn, om te kijken hoe ik ben van de buitenkant zegmaar.

Dat zou ik ook wel eens een dag willen inderdaad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:37

Sorella schreef:Oh, dat is ook een goede! Ik zou ook wel eens willen weten hoe anderen mij zien! En of ik echt zo ben/me gedraag als dat ik zelf denk.
Ik zou mijn vriend ook wel een dagje willen zijn. Vraag me toch af waarom hij die lovehandles bij mij niet ziet en ik wel...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:40

Ik zou wel 1 dag gedachten kunnen lezen om te horen wat mensen nu echt denken en natuurlijk over mij denken:P Hoewel ik ook wel bang ben dat het een grote warboel gaat worden haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:41

Schaapke schreef:Ja, eigenlijk heel standaard: dat mijn vader weer beter wordt.

Dat zou ik ook heel graag voor mijn kindje willen, dus ik kan me je wens goed voorstellen hug hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:42

Forumster schreef:
Sorella schreef:Oh, dat is ook een goede! Ik zou ook wel eens willen weten hoe anderen mij zien! En of ik echt zo ben/me gedraag als dat ik zelf denk.
Ik zou mijn vriend ook wel een dagje willen zijn. Vraag me toch af waarom hij die lovehandles bij mij niet ziet en ik wel...

Ja óf juist niet. Stel dat hij zich ergens stiekem heel erg aan ergert. Of dat hij je misschien niet zo leuk vindt als jij denkt dat hij je vindt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:45

Jolicious schreef:Stel dat hij zich ergens stiekem heel erg aan ergert.
Zou ik best willen weten! :face:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  RYW vr 20 apr 2012 - 4:45

Jolicious schreef:
Forumster schreef:
Sorella schreef:Oh, dat is ook een goede! Ik zou ook wel eens willen weten hoe anderen mij zien! En of ik echt zo ben/me gedraag als dat ik zelf denk.
Ik zou mijn vriend ook wel een dagje willen zijn. Vraag me toch af waarom hij die lovehandles bij mij niet ziet en ik wel...

Ja óf juist niet. Stel dat hij zich ergens stiekem heel erg aan ergert. Of dat hij je misschien niet zo leuk vindt als jij denkt dat hij je vindt.

Hahaha of dat ineens blijkt dat hij je beste vriendin een enorm lekker ding vindt, je kont te dik in die broek of fantaseert over de buurvrouw Wink

Ik zou mijn middelbare schooltijd en begin studententijd wel eens over willen doen!


Laatst aangepast door RYW op vr 20 apr 2012 - 4:47; in totaal 1 keer bewerkt
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:46

RYW schreef:

Hahaha of dat ineens blijkt dat hij je beste vriendin een enorm lekker ding vindt,
Dat vindt tie al. nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:49

Ik zou mijn eigen begrafenis wel willen zien.

Ook zou ik graag willen bepalen wanneer en welke eeuwige liefde langskomt. Dus dat ik zeg, aankomende zomer, op 18 augustus (ik noem maar wat) komt die en die langs en we worden verliefd en leven nog lang en gelukkig.

Verder zou soms iets gedaan willen krijgen door er alleen maar over te denken. Heel vaak denk ik, voordat ik iets ga/moet doen, hoe ik het ga doen en loop ik alle details langs. Moet ik er vervolgens nog aan beginnen, heel vermoeiend. laughcry


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:50

Rood schreef:Ik zou mijn eigen begrafenis wel willen zien.
Benieuwd naar wie er komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:50

Jolicious schreef:
Schaapke schreef:Ja, eigenlijk heel standaard: dat mijn vader weer beter wordt.

Dat zou ik ook heel graag voor mijn kindje willen, dus ik kan me je wens goed voorstellen hug hug

hug voor jullie allebei.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor onuitvoerbare wens heb jij? Empty Re: Wat voor onuitvoerbare wens heb jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum