Loesje gaat te ver
+13
rianne287
Zininzon
mo-lola
Jade
juffie001
Ella
Alex
mosio
Tinus
Sorella
Pompoen
Dennenappel
SoGood
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Loesje gaat te ver
Asociaal zeg. Dat iemand zoiets bedenkt is tot daar aan toe, maar het vervolgens te laten drukken in posters en te verspreiden begrijp ik echt niet. Waarom wil je dat doen?
Gast- Gast
Megara schreef:Ik vraag het me ook af. Ik vind het kansloos en vreselijk respectloos.
+1
Gast- Gast
Ik snap gewoon niet zo goed dat ze zelf niet bedacht hebben dat het te ver gaat..
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10
Heel erg vind ik dit
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Wat respectloos zeg! Vind dit niet echt wat voor Loesje eigenlijk.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Belachelijk.
Ik kwam er vorige week achter dat een mytylschool hier in de buurt de Johan Friso school heet. Dat vond ik eigenlijk al wat banaal, al was het natuurlijk al de naam voor het ongeluk.
Ik kwam er vorige week achter dat een mytylschool hier in de buurt de Johan Friso school heet. Dat vond ik eigenlijk al wat banaal, al was het natuurlijk al de naam voor het ongeluk.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Darius schreef:Belachelijk.
Waarom vind je dat banaal? Dat is toch gewoon toeval?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Idd!Susan schreef:Darius schreef:Belachelijk.
Gast- Gast
Ik ben groot fan van Loesje dus dit valt me vies van ze tegen zeg! Kan inderdaad echt niet!
Gast- Gast
Zelda schreef:Idd!Susan schreef:Darius schreef:Belachelijk.
Hee daar heb ik wel eens een dagje meegelopen, in dat dorp ben ik opgegroeid.
Maar ik snap ook niet wat daar banaal aan is, hoor. Toch heel normaal om een school naar een lid van het Koninkijk Huis te vernoemen, en die naam bestaat al jaren. Bovendien leg ik de link met de Prins die in coma ligt niet echt, behalve dat mocht hij ooit ontwaken, hij misschien ook gehandicapt is.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Kenya schreef:Ik ben groot fan van Loesje dus dit valt me vies van ze tegen zeg! Kan inderdaad echt niet!
De posters zijn blijkbaar niet gemaakt door Loesje zelf, maar door het kantoor in Amsterdam en dat staat los van het (hoofd)kantoor in Arnhem. Dus je kunt fan blijven.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Kenya schreef:Ik ben groot fan van Loesje dus dit valt me vies van ze tegen zeg! Kan inderdaad echt niet!
De posters zijn blijkbaar niet gemaakt door Loesje zelf, maar door het kantoor in Amsterdam en dat staat los van het (hoofd)kantoor in Arnhem. Dus je kunt fan blijven.
Ja, dat begreep ik ja. Was ook wel van plan fan te blijven, maar dit is toch wel echt een gevalletje jammer....
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe gaat het nu met..
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
» Hoe gaat het met ...
» Hoe het nu gaat
» Hoe gaat het met ...
» Hoe het nu gaat
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: