Bruiloft outfit
+12
Siem
minoessepoes
Lieke128
Ugly Betty
Ella
VeryCherry
Caro
Aziraphale
Caresses
Monte
Toet
Flippin' Bitch
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Bruiloft outfit
Lieke128 schreef:Haha VC!
Ik vind het mooiste met colbert (open denk ik), de lichtere panty en de pumps. In plaats van de pumps zou ik dan voor de platte schoenen gaan, die vind ik net wat verfijnder ogen dan je andere hakken.
Ik vind je eerste foto echt prachtig, zo komt het jurkje het mooist tot zijn recht en ook je haren op die foto vind ik echt heel mooi!
Dank je voor het compliment, Lieke. Was even tijdens de pauze van mijn werk gisteren, dus had echt niks speciaals gedaan. Jurk aangetrokken (skinny er nog onder aan, haha), mijn moeder m'n telefoon in haar hand gedrukt, 'maak even een foto' en toen snel weer door
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
freakielief schreef:Ik vind het wikkelvestje op de eerste manier het leukst staan. Colbertje oogt wat te zwaar bij de jurk, zeker omdat je ook al een ondoorzichtige panty aan hebt en redelijk robuuste schoenen.
Hier sluit ik me bij aan en qua schoenen zou ik toch voor comfort gaan, ik zou het risico niet willen lopen dat je ineens heel veel pijn hebt.
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Als ik moet kiezen zou ik voor dat colbertje gaan. Maar als ik heel eerlijk ben vind ik het allemaal niet zo geslaagd. Heb je niet nog een ander soort bolero'tje? Eentje die nauw aansluit bovenaan?
Gast- Gast
Ik zou het vestje doen en dan op de eerste manier geknoopt.
Dan voor de plechtigheid (toch veel zitten) en de foto's je pumps en de ballerina's lekker mee in je tas voor het feest 's avonds!
Dan voor de plechtigheid (toch veel zitten) en de foto's je pumps en de ballerina's lekker mee in je tas voor het feest 's avonds!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Birgit schreef:Leuke jurk! Nieuw? Zoja, waar gekocht? Ik ben gek op roze .
1e manier van het wikkelvestje, een dunne panty en de hakken van de laatste foto!
Volgens mij is die jurk van jaren geleden, van de H&M! Mijn zusje heeft hem ook gehad als ik het goed zie. Hij staat je super trouwens, FB!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Het kortere, gladde colbertje, dunne panty en pumps. Die roze jurk is inderdaad echt heel cute. En je haar op die eerste foto staat heel feestelijk en toch elegant en cute!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Flippin' Bitch schreef:Toet schreef:Laatste schoenen, dunne panty! Je kunt voor in de auto toch even andere schoenen aantrekken?
@ Toet: het probleem is dat ik een scheur in een spier in mijn lies heb en daar al maanden last van heb. Ik ben een echt hakkenmens, maar loop dus ook al weer een paar maanden op dr martens. Iedere dag wel stekende/krampende pijn in lies, heup, rug. Last met sporten, trappenlopen, veel staan, bukken en ook vaak met autorijden (koppelen vooral).
Oh sorry, dat wist ik niet.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Flippin' Bitch schreef:Toet schreef:Laatste schoenen, dunne panty! Je kunt voor in de auto toch even andere schoenen aantrekken?
@ Toet: het probleem is dat ik een scheur in een spier in mijn lies heb en daar al maanden last van heb. Ik ben een echt hakkenmens, maar loop dus ook al weer een paar maanden op dr martens. Iedere dag wel stekende/krampende pijn in lies, heup, rug. Last met sporten, trappenlopen, veel staan, bukken en ook vaak met autorijden (koppelen vooral).
Oh sorry, dat wist ik niet.
Geeft niet. Iemand anders gaat rijden & ik doe maar die ballerina's aan. Heb vanavond even buiten gelopen met die hoge hakken, maar dat ging toch niet.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Oooh die jurk! staat je prachtig met het vestje op de eerste foto en een lichte panty.
Gast- Gast
Ik snap ut niet. Je hebt een jas voor buiten toch, waarom moet er dan een vestje/colbertje mee? Binnen overleef je in het jurkje zelf toch ook wel? Of lees ik het verkeerd?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Help... Bruiloft outfit
» outfit als ceremoniemeester op bruiloft
» Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft
» Wie wil mij helpen met een leuke outfit (bruiloft).
» Wat vind jij nou een leuke outfit voor een bruiloft? (foto)
» outfit als ceremoniemeester op bruiloft
» Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft
» Wie wil mij helpen met een leuke outfit (bruiloft).
» Wat vind jij nou een leuke outfit voor een bruiloft? (foto)
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: