Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?

+15
sabje
pindaatje
Slakje
Tiara
Liadan
Novalee
Pussycat
Dani
Laced
SarahKey
Happydobby
studiebol
Lejow
Ayla
Linda
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip? - Pagina 2 Empty Re: Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 19:52

_Lana_ schreef:
Ayla schreef:Het lijkt me wel echt heel zwaar als je kindje zovaak wakker wordt ´s nachts, hoewel je er ook wel aan went.

Dat lijkt me ook heel zwaar, vooral als het kindje al wat ouder is en je dus al maanden 's nachts onrust hebt.
Maar zijn ze dan hun speentje kwijt? Of zijn ze zelf ook heel onrustig? Of krijgen ze 's nachts nog een voeding?
Zwaar hoor!

die van ons wordt gewoon wakker, zoals iedereen wel eens heeft en wil dan de bevestiging dat wij er nog zijn en af en toe heeft ze dorst, dan krijgt ze wat water.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip? - Pagina 2 Empty Re: Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?

Bericht  Parisienne di 17 apr 2012 - 20:00

_Lana_ schreef:
Ayla schreef:Het lijkt me wel echt heel zwaar als je kindje zovaak wakker wordt ´s nachts, hoewel je er ook wel aan went.

Dat lijkt me ook heel zwaar, vooral als het kindje al wat ouder is en je dus al maanden 's nachts onrust hebt.
Maar zijn ze dan hun speentje kwijt? Of zijn ze zelf ook heel onrustig? Of krijgen ze 's nachts nog een voeding?
Zwaar hoor!
Ik kan zeggen dat ik het helaas gewend ben. Desondanks blijft het zwaar, erg zwaar! De nachten dat N. normaal geslapen heeft zijn op 2 handen te tellen, dat in 1,5 jaar. Bij N. is er wat meer aan de hand dan alleen een speentje kwijt, dorst of even een bevestiging dat we er nog zijn. Zij kan gewoon niet meer in slaap komen en ligtom 01.00 uur 3 kwartier lang te draaien, zuchten, etc. Uiteindelijk gaat ze huilen, waarin in haar groot gelijk geef. Als je zelf niet in slaap kan komen is het ook rot. Vaak zit ik uren met haar op 's nachts.. dat is wel slopend!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip? - Pagina 2 Empty Re: Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 20:04

Parisienne dat lijkt me inderdaad echt slopend zeg, vooral omdat het niet een kwestie is van even speentje teruggeven oid.

Onze kinderen gaan rond 8u naar bed tegenwoordig en de oudste slaapt meteen, de jongste moet 1 van ons bijblijven weer (waren we net een half jaar oid vanaf) en dat duurt ongeveer een kwartier. Zij wordt meestal wakker rond de tijd dat wij naar bed gaan of daarvoor, en dan in de nacht nog een paar keer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip? - Pagina 2 Empty Re: Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 20:09

Hier slaapt hij sinds de geboorte van zijn zusje, niet meer voor 20.30, gister was t 21.30.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip? - Pagina 2 Empty Re: Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?

Bericht  Liadan di 17 apr 2012 - 20:23

_Lana_ schreef:
Ayla schreef:Het lijkt me wel echt heel zwaar als je kindje zovaak wakker wordt ´s nachts, hoewel je er ook wel aan went.

Dat lijkt me ook heel zwaar, vooral als het kindje al wat ouder is en je dus al maanden 's nachts onrust hebt.
Maar zijn ze dan hun speentje kwijt? Of zijn ze zelf ook heel onrustig? Of krijgen ze 's nachts nog een voeding?
Zwaar hoor!
Ik ben er inmiddels ook aan gewend geraakt. De nachten dat onze zoon 3 keer wakker wordt zijn hele goede nachten. Vaak is hij 's nachts een hele tijd wakker voor hij weer in slaap valt. Afgelopen nacht is hij ruim een uur wakker geweest voor hij weer in slaap viel (en werd daarnaast nog 4 keer wakker maar viel toen wel weer snel in slaap).
Vorige week hadden we een nacht dat hij van 1 tot 5 uur wakker is geweest, dat zijn wel zware nachten maar zolang wakker midden in de nacht gebeurt gelukkig niet vaak. Vaak is hij max. een uur wakker voor hij weer slaapt.
Een voeding heeft hij trouwens inmiddels 2 nachten niet meer gehad 's nachts, dat maakt geen verschil voor sneller weer in slaap vallen of niet en 3 nachten geleden beet hij me zo hard bij een nachtvoeding dat ik het nu 2 nachten zonder probeer en dat gaat dus hetzelfde.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip? - Pagina 2 Empty Re: Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?

Bericht  _Lana_ di 17 apr 2012 - 20:31

Parisienne schreef:
_Lana_ schreef:
Ayla schreef:Het lijkt me wel echt heel zwaar als je kindje zovaak wakker wordt ´s nachts, hoewel je er ook wel aan went.

Dat lijkt me ook heel zwaar, vooral als het kindje al wat ouder is en je dus al maanden 's nachts onrust hebt.
Maar zijn ze dan hun speentje kwijt? Of zijn ze zelf ook heel onrustig? Of krijgen ze 's nachts nog een voeding?
Zwaar hoor!
Ik kan zeggen dat ik het helaas gewend ben. Desondanks blijft het zwaar, erg zwaar! De nachten dat N. normaal geslapen heeft zijn op 2 handen te tellen, dat in 1,5 jaar. Bij N. is er wat meer aan de hand dan alleen een speentje kwijt, dorst of even een bevestiging dat we er nog zijn. Zij kan gewoon niet meer in slaap komen en ligtom 01.00 uur 3 kwartier lang te draaien, zuchten, etc. Uiteindelijk gaat ze huilen, waarin in haar groot gelijk geef. Als je zelf niet in slaap kan komen is het ook rot. Vaak zit ik uren met haar op 's nachts.. dat is wel slopend!
t

Jeetje wat slopend zeg!! Pfff... Dat breekt je wel op dan! Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip? - Pagina 2 699888
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip? - Pagina 2 Empty Re: Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?

Bericht  _Lana_ di 17 apr 2012 - 20:33

Pfff, Liadan, jij ook al zo'n slechte slaper. Heftig! Kijk als het nu 'alleen' een speentje terugstoppen is of een aai over het bolletje om aan te geven dat je in de buurt bent, maar van 1.00 tot 5.00 wakker liggen is heel heftig.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip? - Pagina 2 Empty Re: Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?

Bericht  SarahKey di 17 apr 2012 - 21:12

Dat lijkt mij ook zo slopend. Je ligt zelf ook onbewust te luisteren van : hoor ik mijn kind nu?
En je gaat er idd wel aan wennen. Pas sinds 1,5 week hebben wij goede nachtrust. De eerste nacht dat Siem doorsliep waren wij al uren ervoor wakker. Dat waren we zo gewend de laatste 2 maanden. (en in de zwangerschap werd ik ook al maanden telkens wakker 's nachts.)
En vorige week sliepen we allebei van 22:00 tot de wekker en we waren gewoon moe van het slapen Cool


Hier gaat Siem na de laatste fles naar bed en dan slaapt hij door tot onze wekker is gegaan(6 uur wekker en hij word rond 6:15-6:30 wakker). Fles erin en dan slaapt hij weer tot 10 uur/half 11.
Ik hoorde hem vannacht wel even, dan hoor ik wat geluidjes en dan weet ik dat hij even wakker is of bijna wakker word. Maar dan slaapt hij zo weer door.
En soms hoor ik hem niezen Laughing I love you
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip? - Pagina 2 Empty Re: Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 23:30

H. haat meestal om 19.00/19.30 naar bed.
Dan slaapt ze tot 08.00 en wordt zelden wakker in de nacht.

A. gaat tegelijk met haar naar bed en krijgt dan om 22.00 nog een fles.
Hij slaapt dan door tot 06.00/07.00

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip? - Pagina 2 Empty Re: Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?

Bericht  Ayla wo 18 apr 2012 - 1:13

Rejoy, Liadan en Parisienne ik bedoelde het ook niet verkeerd ofzo he, niet van "sjonge jonge, slapen jullie kindjes nu nóg niet door". Gewoon dat het me echt pittig lijkt. Wij zullen onze portie ook vast nog wel krijgen, straks met tandjes enzo.

Rejoy zou het voor jullie verschil maken als ze weer op jullie kamer slaapt? Dat ze jullie hoort als ze even wakker wordt en dan weer makkelijk slaapt? Of slaapt ze nog wel bij jullie?
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip? - Pagina 2 Empty Re: Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?

Bericht  Liadan wo 18 apr 2012 - 1:38

Ayla, zo was het ook niet overgekomen hoor Wink .
Onze zoon ligt trouwens ook bij ons op de slaapkamer, dat is voor onszelf een stuk minder vermoeiend dan steeds op en naar lopen naar zijn kamer.
De dochter van Rejoy slaapt volgens mij ook bij hen op de slaapkamer.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip? - Pagina 2 Empty Re: Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?

Bericht  Linda wo 18 apr 2012 - 2:35

Mijn dochter was ook een moeilijke slaper, tot 11 maanden is ze iedere 2 à 3 uur wakker geweest, rond de 10 maanden was dit echt op het hoogtepunt. Tot 11 maanden heeft ze bij ons in bed geslapen, maar ik merkte op een gegeven moment dat ze wakker werd van ons. Toen zijn we haar op haar eigen kamer gaan leggen en toen sliep ze opeens een heel stuk beter.
Tegenwoordig wordt ze nog 1 keer per nacht wakker, ze heeft dan echt dorst en drinkt een kwartier bij mij. Ik dacht dat het vooral mamahonger was, maar van de week had ik teveel wijntjes gedronken en bood man haar een bekertje lauw water aan en die klokte ze zo in 1 keer leeg. Maar daarna was ze niet stil, borst is toch duidelijk lekkerder, haha.
Als ik haar voed gaat ze tegenwoordig altijd gelijk weer verder slapen, dat is wel heel fijn. Maar ik zou het wel heerlijk vinden als ze echt helemaal door gaat slapen. Zolang dat nog niet is wil ik ook nog niet aan een tweede beginnen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip? - Pagina 2 Empty Re: Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum