Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wanneer zonder begeleiding traplopen?

+9
Bruintje Beer
LMCurious
PiP
Nana
Liadan
Barbabella
M@niek
sabje
Linda
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

wanneer zonder begeleiding traplopen? - Pagina 2 Empty Re: wanneer zonder begeleiding traplopen?

Bericht  Darius di 17 apr 2012 - 20:25

Sinds hij 2,5 is ongeveer gaat hij zelf naar boven en beneden, als hij speelgoed wil pakken ofzo.

Ik vind het zelf ook eng, maar als een kind 4 is, of 8 jaar, dan kan een kind ook nog naar beneden vallen. En ook als je 26 jaar bent kun je nog lelijk vallen.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer zonder begeleiding traplopen? - Pagina 2 Empty Re: wanneer zonder begeleiding traplopen?

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 23:18

hier doet M.erle dat echt al een hele poos (toch wel al ruim voor ze 2 was).. ze is nu 2 jaar en 5 maanden.
Het traphekje hebben wij ook redelijk snel weg gehaald omdat mevrouw er over heen klom. Nu had ik liever dat ze dan naar beneden kukkelde zonder dat ze eerst over een trapje klom.. (even belangrijk had ik liever niet dat ze viel natuurlijk he!!, voordat er dadelijk mis verstanden van komen)

I.ndy en M.erle hebben die zelfstandigheid eigenlijk al vroeg gekregen van mij/ons en beide zijn ze nog nooit van de trap gevallen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum