Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zo beroerd dagen voor de menstruatie

+2
Marin
Droopy28
6 plaatsers

Ga naar beneden

Zo beroerd dagen voor de menstruatie Empty Zo beroerd dagen voor de menstruatie

Bericht  Droopy28 di 17 apr 2012 - 4:58

Hebben jullie dit nou ook? Een paar dagen voordat mijn menstruatie moet beginnen voel ik me echt vreselijk. Ik heb vreselijke hoofdpijn maar daarnaast ben ik ook heel erg misselijk, mijn darmen krampen steeds, ik heb een heel opgeblazen gevoel in mijn maag met name en soms voel ik me gewoon helemaal eng, dan krijg ik het bloedheet en heb het idee dat de vlammen uit mijn hoofd slaan.

Herkent iemand deze klachten? Misschien heeft iemand tips?

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo beroerd dagen voor de menstruatie Empty Re: Zo beroerd dagen voor de menstruatie

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 5:06

Ik ben vooral bloedchagrijnig...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo beroerd dagen voor de menstruatie Empty Re: Zo beroerd dagen voor de menstruatie

Bericht  Marin di 17 apr 2012 - 5:09

Ja, ik heb dat eigenlijk ook tijdens de week vóór m'n stopweek (dus derde week pilstrip) en in m'n hele stopweek. Hoofdpijn, opgeblazen gevoel, buikpijn.. Alleen niet chagrijnig. Tips heb ik niet..Misschien een andere pil/anticonceptiemiddel proberen?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo beroerd dagen voor de menstruatie Empty Re: Zo beroerd dagen voor de menstruatie

Bericht  Phileine di 17 apr 2012 - 5:09

Ik herken wel het beroerde gevoel, maar ik heb andere klachten. Ik heb altijd last van vermoeidheid, pijnlijke borsten en heb het altijd ontzettend koud. En zin in zoet en zout voedsel, liefst eerst iets zoets, en dan iets zouts.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo beroerd dagen voor de menstruatie Empty Re: Zo beroerd dagen voor de menstruatie

Bericht  Droopy28 di 17 apr 2012 - 5:59

ik ben dan regelmatig ook zo misselijk dat ik gewoon het gevoel heb over te moeten geven

werken is dan ook niet echt leuk meer...

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo beroerd dagen voor de menstruatie Empty Re: Zo beroerd dagen voor de menstruatie

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 6:08

Normaal heb ik helemaal niet zoveel last behalve het gevoel van 20 kilo vocht vasthouden en een opgezette buik. Nu eerder heel erg pijnlijk, opgezet met 20 kilo vocht Zo beroerd dagen voor de menstruatie 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo beroerd dagen voor de menstruatie Empty Re: Zo beroerd dagen voor de menstruatie

Bericht  Esperanza wo 18 apr 2012 - 7:41

Helaas ken ik de klachten ook. Ik heb ook last van hoofdpijn en een opgeblazen gevoel daarnaast voel ik me depressief en kan ik niets hebben. Toen ik aan de pil/nuvaring was, waren de klachten wel wat minder lang aanwezig, maar ze waren er nog steeds. Ik heb het wel eens aan de huisarts gevraagd, maar die kwam niet veel verder dan aan de pil gaan.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo beroerd dagen voor de menstruatie Empty Re: Zo beroerd dagen voor de menstruatie

Bericht  Lolly wo 18 apr 2012 - 7:49

Ik herken de klachten. Heb zelf ook veel buikpijn/hoofdpijn en ben enorm niet te genieten en emotioneel. Ik zou ook niet weten wat ik er tegen kan doen, de enige troost is dat ik weet dat het alleen maar door die stomme hormonen komt en vanzelf weer over gaat.
Lolly
Lolly
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 43
Punten : 47
Registratiedatum : 18-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo beroerd dagen voor de menstruatie Empty Re: Zo beroerd dagen voor de menstruatie

Bericht  Aggi zo 22 apr 2012 - 23:31

Herken het ook, ben dan misselijk, moe, buikpijn, hoofdpijn, warm en dan weer koud, opgeblazen gevoel, rommelend gevoel in buik... en als klap op de vuurpijl sjagie en emo. hahahaha maar soms heel soms dan valt het mee en heb ik deze vreselijk aanloop naar mijn menstruatie niet, en dan ben ik wel ongesteld maar zonder al die poespas zeg maar... (was dat maar altijd zo)
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo beroerd dagen voor de menstruatie Empty Re: Zo beroerd dagen voor de menstruatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum