goede deodorant
+17
Plien84
Ella
Poisongirl
Paper Crown
Jasmina
Gigi_
Joli86
Rush
Esperanza
Arwyn
Blond
Siem
Toet
rapa nui
Zininzon
Zwerver
duckie
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: goede deodorant
Over 3 maanden valt het opzich nog best mee toch?2CKC2 schreef:Enige wat helpt bij mij is Bocage van Lancome. Het is een roller en ik doe er 3 maanden mee en het kost €17.-/€19.- veel te duur voor een deo maar het helpt. Ik zweet best veel onder mijn oksels en het stinkt nooit met geen enkele deo maar eind van de dag met een andere deo dan de Bocage voel ik me onfris.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
wc-eend schreef:Ik heb rexona maximum protection. Nooooit geen zweetplekken meer. Dat had ik namelijk altijd. Ook had ik in mijn pubertijd best wel last van een sterke zweetlucht, sinds ik dat gebruik ook nooit meer. Ik zweer er bij.
Ik heb ook altijd deze, prima spul
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Rexona naturals, fresh en pure. Gebruik beide geuren wel en vind ze prima werken!
Ik was ook erg fan van de powder van rexona.
Ik was ook erg fan van de powder van rexona.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
ik heb nu de rexona maximum protection ook gehaald en nu 2 dagen in gebruik maar hij is echt goed!! Gebruiken jullie hen sochtends of savonds trouwnes?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ja die van rexona is top! Je hoort hem 's avonds te gebruiken inderdaad maar 's ochtends werkt het opzich ook wel prima bij mij. Het enige irritant is dat ik echt een tijdje moet wapperen voor ik mijn kleren aan kan trekken anders heb ik van die plak oksels hahaha.
Gast- Gast
Vroeger gebruikte ik altijd de stick van dove of rexona.. maar na een tijdje kreeg ik zoveel vlekken en vond ik dat hij niet meer super werkte.
Sinds toen ben ik de spray gaan gebruiken van Rexona. Die werkt prima voor mij.
Sinds toen ben ik de spray gaan gebruiken van Rexona. Die werkt prima voor mij.
Gast- Gast
De spray van rexona is ook relax inderdaad. Maar wat ik jammer vind is dat ik toch soms witte strepen er van krijg, terwijl hij dat niet zou moeten doen haha.
Gast- Gast
Ik wissel vaak van deo, opeens lijkt het dan niet meer te werken. Heel irritant!
Ik ben nu overgegaan op een spray van Odorex, die werkt prima en ik hoop dat ik hem nog heel lang kan gebruiken al lijkt die Rexona me ook wel wat.
Ik ben nu overgegaan op een spray van Odorex, die werkt prima en ik hoop dat ik hem nog heel lang kan gebruiken al lijkt die Rexona me ook wel wat.
Gast- Gast
Die rexona max.pro. die was helaas op, vond hem ook wel duur.
Heb de odorex extra dry lotion gekocht. Was €3,89 dus proberen waard.
2 tot 3maal per week aanbrengen (savonds) maar die andere dagen dan??
Heb de odorex extra dry lotion gekocht. Was €3,89 dus proberen waard.
2 tot 3maal per week aanbrengen (savonds) maar die andere dagen dan??
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB , Hij werkt een paar dagen dus de andere dagen hoef je niks te doen (behalve je oksels wassen).
Ik kan dat spul maar af en toe gebruiken, want anders werkt het niet meer bij mij, echt vreemd. Dus alleen bij bijzondere gelegenheden gebruik ik het.
Verder zitten er ook ingrediënten in die (volgens sommigen) kanker kunnen veroorzaken. (En verder kan het vast niet goed zijn voor je lichaam om iets zo te maken dat er helemaal geen afvalstoffen op die plek uit kunnen). Vandaar dat ik het sowieso liever niet vaak gebruik.
Ik kan dat spul maar af en toe gebruiken, want anders werkt het niet meer bij mij, echt vreemd. Dus alleen bij bijzondere gelegenheden gebruik ik het.
Verder zitten er ook ingrediënten in die (volgens sommigen) kanker kunnen veroorzaken. (En verder kan het vast niet goed zijn voor je lichaam om iets zo te maken dat er helemaal geen afvalstoffen op die plek uit kunnen). Vandaar dat ik het sowieso liever niet vaak gebruik.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Oke, bedankt voor je reactie. Deodorant is sowieso niet goed en kun je net zo goed 'wat van op lopen' (kanker zoals jij zegt).
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Dat zijn volgens mij parabenen, als je een deo koopt zonder parabenen erin, dan kan het volgens mij niet veel kwaad toch?Caresses schreef:
Gast- Gast
Razz_ schreef:
Lekker geurtje en werkt goed !
Ik heb deze gekocht, maar dan in stickvorm, maar ik vind hem ontzettend stinken, een sterke zeep/wcverfrisser lucht. De geur is ook erg aanwezig. Ruikt de roller misschien anders dan de stick?
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Powerbabe schreef:Ja die van rexona is top! Je hoort hem 's avonds te gebruiken inderdaad maar 's ochtends werkt het opzich ook wel prima bij mij. Het enige irritant is dat ik echt een tijdje moet wapperen voor ik mijn kleren aan kan trekken anders heb ik van die plak oksels hahaha.
Haha heb ik ook last van, Je moet het eerst wel een beetje laten opdrogen voor je je kleren aan doet, anders heb je last van witte strepen!
Ik wil echt geen andere deo weer! haha ik vind het perfect spul
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ja parabenen en vooral ook aluminium. Zonder kan het volgens mij idd niet zoveel kwaad.Zelda schreef:Dat zijn volgens mij parabenen, als je een deo koopt zonder parabenen erin, dan kan het volgens mij niet veel kwaad toch?
ExpressoB, ja dat is zo maar deo's met deze ingediënten zijn dus nog slechte dan de varianten waar dit niet in zit. Dus wilde het je laten weten. Het is verder aan jezelf wat je ermee doet
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goede deodorant
» Als deodorant niet meer helpt?
» Ben ik nou in zo'n goede bui..
» Goede gel
» Goede dagcreme
» Als deodorant niet meer helpt?