Goede deodorant
+9
Zwerver
Rush
Atelier Madame
Muus
Liadan
Makamba
Plien84
duckie
Tania
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goede deodorant
Normaal ruik ik bijna nooit naar zweet maar sinds m'n bevalling stink ik echt heel erg. Ik gebruik altijd Dove deodorant maar die werkt nu niet goed genoeg. Iemand een ervaring met een deodorant die wel goed werkt?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Goede deodorant
PrinsesBo schreef:Ik zweer bij Rexona.
Bij andere vind ik mezelf echt naar zweet stinken.
Dan nog een specifiek soort of zijn ze allemaal wel goed?
Tania- Ratel
Nav mijn topic over een goeie deo(had hezelfde probleem) heb ik deze gekocht en ik ben hier erg goed over te spreken! hij is wel wat duurder maar ik vind hem erg goed
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
duckie schreef:
Nav mijn topic over een goeie deo(had hezelfde probleem) heb ik deze gekocht en ik ben hier erg goed over te spreken! hij is wel wat duurder maar ik vind hem erg goed
Oh dat lijkt me wel wat. Verkopen ze die gewoon bij kruidvat of etos?
Tania- Ratel
ja ik heb hem bij de kruidvat gekcht meen iets van 7 euro... ik breng hem elke avond aan en ruik me overdag echt niet
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb hem afgelopen maandag ook gekocht.duckie schreef:
Gast- Gast
Ik gebruik deze nu 2,5 jaar en bem nog steeds erg blij ermee! Ze zijn gewoon bij alle drogisten te koop en ook bij de albert heijn
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
THERME.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Die rexona heb ik ook en ik ben er ook erg tevreden over.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik doe eerst gel van deoleen op, dit laat ik intrekken en daarna wat dove spray eroverheen en ruik altijd fris:)
Gast- Gast
Ik gebruik ook Rexona.. maar wel de spray variant. (eerder gebruikte ik ook de stick maar mijn kleding werd er zo lelijk van onder de oksels)
Gast- Gast
Ik gebruik ook de Rexona Maximum protection, heb geen last meer van nare luchtjes.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
duckie schreef:ja ik heb hem bij de kruidvat gekcht meen iets van 7 euro... ik breng hem elke avond aan en ruik me overdag echt niet
Kun je deo beter sochtends niet opbrengen?
Ik gebruik altijd Dove, rollers meestal maximum dry oid.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:
Kun je deo beter sochtends niet opbrengen?
In het foldertje wat er bij zit staat uitgelegd waarom je dit 's avonds op moet brengen
Gast- Gast
Onderzoek wijst uit dat de lichaamstemperatuur niet constant is. Deze verhoogt tijdens de dag en verlaagt 's avonds. Onder normale omstandigheden varieert de lichaamstemperatuur tussen 36,5 's nachts tot 37,2 overdag.
Onze transpiratie wordt beinvloed door deze temperatuurswisselingen. 's Nachts is het lichaam in rust en zijn de zweetklieren minder actief. Dan neemt de huid Rexona Maximum Protection het beste op. Ze geeft de formule eveneens de tijd om efficient in te werken en een hogere bescherming op te bouwen voor de komende dag.
Onze transpiratie wordt beinvloed door deze temperatuurswisselingen. 's Nachts is het lichaam in rust en zijn de zweetklieren minder actief. Dan neemt de huid Rexona Maximum Protection het beste op. Ze geeft de formule eveneens de tijd om efficient in te werken en een hogere bescherming op te bouwen voor de komende dag.
Gast- Gast
Ik heb nu weer Rexona rollers, veel beter dan de spray!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ook die rexona maximum en ik kan 'm iedereen aanraden.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Naar aanleiding van dit topic heb ik ook de rexona maximum protection gekocht. Ben benieuwd of het voor mij ook gaat werken. Ik vind hem wel heerlijk ruiken overigens!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik denk dat ie wel goed werkt bij je hahaMay schreef:Naar aanleiding van dit topic heb ik ook de rexona maximum protection gekocht. Ben benieuwd of het voor mij ook gaat werken. Ik vind hem wel heerlijk ruiken overigens!
Zwerver- Ratel
Ik hoop het, het zou de eerste zijn die een goed effect heeft, heb al heel wat geprobeerd!wc-eend schreef:Ik denk dat ie wel goed werkt bij je hahaMay schreef:Naar aanleiding van dit topic heb ik ook de rexona maximum protection gekocht. Ben benieuwd of het voor mij ook gaat werken. Ik vind hem wel heerlijk ruiken overigens!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Dat had ik ook hoor! Paar jaar geleden heb ik van alles geprobeerd, had toen ook last van een zwaardere zweetlucht. Sinds ik Rexona heb ontdekt wil ik echt niks meer anders. Dan maar wat meer centjes neerleggenMay schreef:Ik hoop het, het zou de eerste zijn die een goed effect heeft, heb al heel wat geprobeerd!wc-eend schreef:Ik denk dat ie wel goed werkt bij je hahaMay schreef:Naar aanleiding van dit topic heb ik ook de rexona maximum protection gekocht. Ben benieuwd of het voor mij ook gaat werken. Ik vind hem wel heerlijk ruiken overigens!
Zwerver- Ratel
Als ik hem 's avonds gebruik moet ik overdag nog wel een keer deo spuiten, hebben jullie dat ook of werkt hij dan echt tot de volgende avond?
Gast- Gast
Ik heb ook de rexona maximum gekocht en gebruik het nu iedere ochtend. De zweet lucht is gelukkig weg, echt heel fijn. Bedankt voor de tip!
Tania- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» goede deodorant
» Als deodorant niet meer helpt?
» Ben ik nou in zo'n goede bui..
» Goede gel
» Goede dagcreme
» Als deodorant niet meer helpt?