Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

n.a.v. buikjesfoto's hoe maak je een serie?

Ga naar beneden

n.a.v. buikjesfoto's hoe maak je een serie? Empty n.a.v. buikjesfoto's hoe maak je een serie?

Bericht  Mizzie za 15 jan 2011 - 2:43

Hoi!

Ik wil graag een serie foto's achter elkaar zetten van mijn buikfoto's van de afgelopen weken zodat je echt de groei kunt zien, maar ik weet echt niet hoe dat moet! Iemand tips of een programmaatje waarmee ik dat kan maken?

Alsvast bedankt,

Isabel
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. buikjesfoto's hoe maak je een serie? Empty Re: n.a.v. buikjesfoto's hoe maak je een serie?

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 4:51

ik heb het gewoon in paint gedaan, foto openen in één venster, plakken en eventueel verkleinen in een ander venster en daar de foto's naast elkaar zetten.

Gast
Gast

n.a.v. buikjesfoto's hoe maak je een serie? Empty Re: n.a.v. buikjesfoto's hoe maak je een serie?

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 7:13

Ik heb dat ook in Paint gedaan.

Ik heb alle foto's geopend, en onderin het aantal weken gezet.
Toen verkleind zodat ze allemaal hetzelfde formaan waren en toen geknipt en naast elkaar geplakt in een nieuw blad.

Gast
Gast

Bericht  Mizzie za 15 jan 2011 - 8:28

Bedankt meiden! is al helemaal gelukt! Ben wel wel heel slecht met Paint, maar heb ze nu idd op een rijtje!

Leuk!

Groetjes Mizzie
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: