Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoes tobi

4 plaatsers

Ga naar beneden

hoes tobi Empty hoes tobi

Bericht  woezel ma 16 apr 2012 - 1:11

Wie weet of een universele hoes om de maxixosi tobi kan?
Kun je op 1 of andere manier de schouderbanden los maken?

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoes tobi Empty Re: hoes tobi

Bericht  chipa ma 16 apr 2012 - 1:34

Ik heb onlangs voor de axxis de bijbehorende hoes gekocht voor 20,- en Dan Hoef je geen gordels los te maken. Is maar iets duurder dan universeel dacht ik maar past wel precies zonder geklooi. Zal er ook wel voor de tobi zijn.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoes tobi Empty Re: hoes tobi

Bericht  Parisienne ma 16 apr 2012 - 2:03

Je bedoelt zo'n badstof hoes? Bij Prenatal hebben ze die van eigen merk. Even goed kijken op de verpakking welke voor de Tobi geschikt is.

Gordels van een autostoel moet je niet proberen los te maken hoor, dan kunnen ze niet meer veilig zijn!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoes tobi Empty Re: hoes tobi

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 3:52

Parisienne schreef:Je bedoelt zo'n badstof hoes? Bij Prenatal hebben ze die van eigen merk. Even goed kijken op de verpakking welke voor de Tobi geschikt is.

Gordels van een autostoel moet je niet proberen los te maken hoor, dan kunnen ze niet meer veilig zijn!



Je hebt toch vaak zo'n gesp die je zo door de opening kunt halen? Dan maakt het toch weinig uit? Lijkt mij dat het daar gewoon tegen moet kunnen, ik heb er nog nooit van gehoord.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoes tobi Empty Re: hoes tobi

Bericht  Roos ma 16 apr 2012 - 4:12

Ik heb een tobi en een hoes van de prenatal. Past prima en de gordels hoeven niet los.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoes tobi Empty Re: hoes tobi

Bericht  Parisienne ma 16 apr 2012 - 6:30

_MamaRosa_ schreef:
Parisienne schreef:Je bedoelt zo'n badstof hoes? Bij Prenatal hebben ze die van eigen merk. Even goed kijken op de verpakking welke voor de Tobi geschikt is.

Gordels van een autostoel moet je niet proberen los te maken hoor, dan kunnen ze niet meer veilig zijn!



Je hebt toch vaak zo'n gesp die je zo door de opening kunt halen? Dan maakt het toch weinig uit? Lijkt mij dat het daar gewoon tegen moet kunnen, ik heb er nog nooit van gehoord.
Ik heb ergens gelezen dat het niet goed is om de gordels los te halen. Zal het later eens opzoeken smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoes tobi Empty Re: hoes tobi

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum