Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MC Pearl met hoes

4 plaatsers

Ga naar beneden

MC Pearl met hoes Empty MC Pearl met hoes

Bericht  Annie24 wo 28 dec 2011 - 0:41

Y. zit inmiddels in zijn vervolgstoel, de MC Pearl.

Nu had ik heel leuk bij de Kruidvat zo'n hoes gehaald van Bambino voor eromheen. We hebben een lichtgroene Pearl en dat is erg besmettelijk Wink

Alleen.........ik heb géén idee hoe ik die hoes er omheen krijg! Het moet wel kunnen geloof ik, want er bestaat ook een originele hoes van Maxi Cosi zelf. Heb op internet al gezocht, maar ook daar kan ik niets vinden.

Iemand hier die een hoes, een algemene of die van MC zelf, om de Pearl heeft en me kan vertellen hoe ze dat gedaan heeft? angel

Zo, en nu stop ik met topics openen Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

MC Pearl met hoes Empty Re: MC Pearl met hoes

Bericht  holaagirl wo 28 dec 2011 - 1:38

Ja An, het wordt wel een beetje te gek nu hoor;-)

Maar wij hebben een heel andere stoel en goes maar snap je probleem. Je moet die riempjes losmaken! Achter de mc ergens...
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

MC Pearl met hoes Empty Re: MC Pearl met hoes

Bericht  woezel wo 28 dec 2011 - 5:06

Heb je die hoes nog niet zo lang geleden gekocht?
Wil straks er ook graag een hoes om heen als E er in gaat.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

MC Pearl met hoes Empty Re: MC Pearl met hoes

Bericht  Annie24 wo 28 dec 2011 - 5:39

Holaagirl; angel Hmmm....ik wil toch de stoel met oud-en nieuw uit de auto halen, dus dan ga ik maar heel de avond zitten pielen denk ik Laughing

Woezel; ik heb hem na de zomer gekocht, toen je bij de Kruidvat overal korting op kreeg. Heb er toen 3 euro voor betaald ofzo. Vond dat ik het voor die 3 euro wel kon proberen Wink We hebben ook de Bambino hoes voor de Maxi Cosi Cabriofix gehad, dus de babystoel en die beviel super.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

MC Pearl met hoes Empty Re: MC Pearl met hoes

Bericht  PiP wo 28 dec 2011 - 6:42

Wij hebben de Bambino hoes om de Römer, maar damm wat was dat een drama, haha. En nog zit hij niet mooi..
Helaas, hier geen succesverhaal dus!
Wij moesten trouwens het hoofdsteuntje loshalen voor hij er om kon en hadden om het steuntje geen hoes zitten. Bij de orginele hoes zit hier nog weer iets apart voor bij.


Laatst aangepast door PiP op wo 28 dec 2011 - 10:38; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

MC Pearl met hoes Empty Re: MC Pearl met hoes

Bericht  Annie24 wo 28 dec 2011 - 7:20

PiP schreef:Wij hebben de Bambino hoes om de Römer, maar damm wat was dat een drama, haha. En nog zit hij niet mooi..
Helaas, hier geen succesverhaal dus!
Wij moesten trouwens het hoofdsteuntje loshalen voor hij er om kon en hadden om het steuntje geen hoes zitten. Bij de orginele hoes zit hier nog weer iets appart voor bij.

Daar zit dus mijn 'punt'. Y. heeft regelmatig gel in zijn haartjes en daarom wil ik ook graag de hoes om de hoofdsteun hebben, want daar zitten nu dus al wat vlekjes op.

Ben bang dat ik toch maar gewoon de originele Maxi Cosi hoes ga bestellen zodat ik iig zeker weet dat hij past en dan hoop ik maar dat er in de verpakking een beschrijving zit Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

MC Pearl met hoes Empty Re: MC Pearl met hoes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum