MC Pearl met hoes
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
MC Pearl met hoes
Y. zit inmiddels in zijn vervolgstoel, de MC Pearl.
Nu had ik heel leuk bij de Kruidvat zo'n hoes gehaald van Bambino voor eromheen. We hebben een lichtgroene Pearl en dat is erg besmettelijk
Alleen.........ik heb géén idee hoe ik die hoes er omheen krijg! Het moet wel kunnen geloof ik, want er bestaat ook een originele hoes van Maxi Cosi zelf. Heb op internet al gezocht, maar ook daar kan ik niets vinden.
Iemand hier die een hoes, een algemene of die van MC zelf, om de Pearl heeft en me kan vertellen hoe ze dat gedaan heeft?
Zo, en nu stop ik met topics openen
Nu had ik heel leuk bij de Kruidvat zo'n hoes gehaald van Bambino voor eromheen. We hebben een lichtgroene Pearl en dat is erg besmettelijk
Alleen.........ik heb géén idee hoe ik die hoes er omheen krijg! Het moet wel kunnen geloof ik, want er bestaat ook een originele hoes van Maxi Cosi zelf. Heb op internet al gezocht, maar ook daar kan ik niets vinden.
Iemand hier die een hoes, een algemene of die van MC zelf, om de Pearl heeft en me kan vertellen hoe ze dat gedaan heeft?
Zo, en nu stop ik met topics openen
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Re: MC Pearl met hoes
Ja An, het wordt wel een beetje te gek nu hoor;-)
Maar wij hebben een heel andere stoel en goes maar snap je probleem. Je moet die riempjes losmaken! Achter de mc ergens...
Maar wij hebben een heel andere stoel en goes maar snap je probleem. Je moet die riempjes losmaken! Achter de mc ergens...
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Heb je die hoes nog niet zo lang geleden gekocht?
Wil straks er ook graag een hoes om heen als E er in gaat.
Wil straks er ook graag een hoes om heen als E er in gaat.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Holaagirl; Hmmm....ik wil toch de stoel met oud-en nieuw uit de auto halen, dus dan ga ik maar heel de avond zitten pielen denk ik
Woezel; ik heb hem na de zomer gekocht, toen je bij de Kruidvat overal korting op kreeg. Heb er toen 3 euro voor betaald ofzo. Vond dat ik het voor die 3 euro wel kon proberen We hebben ook de Bambino hoes voor de Maxi Cosi Cabriofix gehad, dus de babystoel en die beviel super.
Woezel; ik heb hem na de zomer gekocht, toen je bij de Kruidvat overal korting op kreeg. Heb er toen 3 euro voor betaald ofzo. Vond dat ik het voor die 3 euro wel kon proberen We hebben ook de Bambino hoes voor de Maxi Cosi Cabriofix gehad, dus de babystoel en die beviel super.
Annie24- Ratel
Wij hebben de Bambino hoes om de Römer, maar damm wat was dat een drama, haha. En nog zit hij niet mooi..
Helaas, hier geen succesverhaal dus!
Wij moesten trouwens het hoofdsteuntje loshalen voor hij er om kon en hadden om het steuntje geen hoes zitten. Bij de orginele hoes zit hier nog weer iets apart voor bij.
Wij moesten trouwens het hoofdsteuntje loshalen voor hij er om kon en hadden om het steuntje geen hoes zitten. Bij de orginele hoes zit hier nog weer iets apart voor bij.
Laatst aangepast door PiP op wo 28 dec 2011 - 10:38; in totaal 1 keer bewerkt
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
PiP schreef:Wij hebben de Bambino hoes om de Römer, maar damm wat was dat een drama, haha. En nog zit hij niet mooi..
Wij moesten trouwens het hoofdsteuntje loshalen voor hij er om kon en hadden om het steuntje geen hoes zitten. Bij de orginele hoes zit hier nog weer iets appart voor bij.
Daar zit dus mijn 'punt'. Y. heeft regelmatig gel in zijn haartjes en daarom wil ik ook graag de hoes om de hoofdsteun hebben, want daar zitten nu dus al wat vlekjes op.
Ben bang dat ik toch maar gewoon de originele Maxi Cosi hoes ga bestellen zodat ik iig zeker weet dat hij past en dan hoop ik maar dat er in de verpakking een beschrijving zit
Annie24- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: