Linkin Park fans?
+5
Truttebol
Flippin' Bitch
Bazinga
SnowWhite
TukTuk
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Linkin Park fans?
Zijn hier toevallig nog meer Linkin Park fans?
Net de nieuwe single gehoord (nieuwe album komt in juni uit, eindelijk eens niet zo'n lange tijd tussen 2 albums!) en vond het een heerlijk nummer! Ben erg benieuwd naar het nieuwe album. Wat is jullie mening er over?
Net de nieuwe single gehoord (nieuwe album komt in juni uit, eindelijk eens niet zo'n lange tijd tussen 2 albums!) en vond het een heerlijk nummer! Ben erg benieuwd naar het nieuwe album. Wat is jullie mening er over?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Linkin Park fans?
Lekker nummer! Vanaf de eerste tonen was het duidelijk dat het LP was, herkenbaar geluid
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik vind 't begin niet typisch Linkin Park eigenlijk.... Lekker nummer, daar niet van, maar wel weer beetje 'soft', jammer!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Leuk nummer. Ik heb rond mijn 15e echt heel veel Linkin Park geluisterd & de Linkin Park versie van Enjoy the silence is echt mijn favoriete nummer allertijden!
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Jop schreef:Ik vind 't begin niet typisch Linkin Park eigenlijk.... Lekker nummer, daar niet van, maar wel weer beetje 'soft', jammer!
Nee ik hoorde het begin en dacht echt "hmm jammer, dit wordt niks" , maar zodra de zang begon was het wel typisch LP!
Heb overigs geen problemen met dat "soft". Ze hebben genoeg nummers waarbij het wel wat harder is, vind die afwisseling ook wel fijn
TukTuk- Ratel
Wat is er gebeurt met de oude Linkin Park?
Ik vind het echt zo jammer dat veel bands die ik vanouds goed vond (Metallica, Linkin Park, Within Temptation)
allemaal van hun geloof afstappen en soft worden. Zo jammer! Heb er nu niks meer mee
Ik vind het echt zo jammer dat veel bands die ik vanouds goed vond (Metallica, Linkin Park, Within Temptation)
allemaal van hun geloof afstappen en soft worden. Zo jammer! Heb er nu niks meer mee
Truttebol- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11
Truttebol schreef:Wat is er gebeurt met de oude Linkin Park?
Zoals zij het zelf altijd omschrijven, ze zijn zelf ook gegroeid, ouder geworden, je kan ook niet van een band verwachten dat ze keer op keer hetzelfde trucje herhalen? Daarnaast zat in veel oude nummers ook veel verwerking volgens mij van hun verleden, en dat zijn dingen die ook op een gegeven moment "verwerkt" zijn etc.
Ik moest eerst ook heel erg wennen, 2 albums terug, en met het nieuwe album weer, maar als je vooral hun laatste 2 albums echt song voor song achter elkaar speelt, dus niet losse nummers, dan merk je pas hoe goed die albums zijn.
Persoonlijk vind ik hun huidige muziek tegenwoordig ook heel prettig, toen ik net fan was, was ik 14/15 jaar, behoorlijk lange tijd in depressieve periode gezeten, daar pastte hun muziek van toen bij. Ik vind het ook wel heel dapper als een band een hele andere weg in durft te slaan, met grote kans op verlies van fans.
TukTuk- Ratel
In mijn ogen zijn ze gewoon soft geworden Nu worden hun nummers gebruikt in films (Okay vooral Twilight, maar toch) en ze bereiken de Top40, misschien dat ze dat liever hebben? Mijn voorkeur ligt wel bij de 'oudere' stijl; wat harder
Bazinga- Ratel
Jop schreef:In mijn ogen zijn ze gewoon soft geworden Nu worden hun nummers gebruikt in films (Okay vooral Twilight, maar toch) en ze bereiken de Top40, misschien dat ze dat liever hebben? Mijn voorkeur ligt wel bij de 'oudere' stijl; wat harder
+1
Truttebol- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11
Ik heb altijd veel naar Linkin Park geluisterd (mijn nickname was zelfs overal Linkin-Liz, lol) maar sinds ze een duet deden met Jay-Z vind ik ze een stuk minder geworden. Hybrid Theory, Reanimation, Meteora en Live in Texas heb ik grijs gedraaid, maar hoe vaak ik Minutes to Midnight heb opgezet is op 1 hand te tellen. 't Is het gewoon niet. Het nieuwe nummer vind ik wel okay, zeker niet slecht; Ik houd van Chester's stem en Mike's ge-rap. Maar please, de volgende keer iets meer het echte Linkin Park erin, for old times sake!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Oh ik vond de samenwerking met Jay Z juist gaaf! Vooral Points of Authority/99 Problems/One Step Closer!
Bazinga- Ratel
Jup hier ook!Chocoholic schreef:Hybrid Theory, Reanimation, Meteora en Live in Texas heb ik grijs gedraaid
Maar bleeghh wat een gelikt nummer zeg, die nieuwe. Het valt me met de jaren steeds meer op dat Chester eigenlijk niet kan zingen.
Ze hebben trouwens eerder op Pinkpop gestaan (2007 ofzo?), dat was wel tof. Maar dat nieuwe werk hoef ik ze niet echt live te horen spelen. Hmpf.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Zodra hij begint te zingen..duidelijk LP.
Wel lekker nummer
Wel lekker nummer
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
I Linkin Park, nog steeds. kan dan ook niet wachten ze te zien op Pinkpop! Vind t een lekker nummer!
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: