Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fans!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Fans! Empty Fans!

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 8:10

Heeft iemand het gisteren gezien? Het ging over een dame van 33 jaar, fan van Danny de Munk.
Het was overduidelijk dat de dame in kwestie een niet al te hoog niveau heeft en het verhaal werd wat gênant.

Dit programma is zo geknipt en geplakt dat er twee partijen ontstaan, eentje krijgt de meeste aandacht van het idool en de ander is als het ware de verliezer. Nu waren er ook deze uitzending twee dames en na afloop van de uitzending kregen ze via Twitter ruzie omdat de persoon in de "verliezer rol" het idee had dat ze zwart werd gemaakt door de ander. Dit zijn dus mensen die totaal geen weet hebben van het doel van de programmamakers en meedoen omdat ze het zo leuk vinden dat ze op tv komen. De interviewer is ook flink aan het stoken tussen beide partijen om maar informatie los te krijgen waarmee hij ze in een slecht daglicht kan plaatsen. Van te voren nog dikke vriendinnen en naderhand is er een boel gesneuveld.

Wat vinden jullie? Mag je als mediamaker gebruik maken van mensen met een laag IQ om zo kijkers te scoren?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Fans! Empty Re: Fans!

Bericht  Barbabella zo 6 mei 2012 - 8:18

Bij dit nieuwe seizoen is dat iedere aflevering. Dat viel mij ook al op. Steeds 1 mega fan en 1 jaloerse of boze fan. Vond het vorige seizoen erg leuk maar dit gaat om een onderlinge strijd wie de beste of leukste fan is.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 8:19

Ik vind het niet netjes, helemaal niet netjes zelfs, er wordt gewoon misbruik gemaakt van die mensen. Ik wist inderdaad al dat dit gebeurde, door het programma voetbalfans (is van dezelfde presentator en gaat er op precies dezelfde manier aan toe). Ik heb ook gehoord dat ze bij voetbalfans dingen opgedragen kregen wat ze moesten doen en zeggen, weet niet of dat bij Fans ook het geval is, maar ook dat vind ik niet netjes. Het is zo'n gemaakt programma en de personen die meedoen die worden in kwaad daglicht gezet, omdat ze zo 'dom' (is misschien niet het juiste woord, bedoel het ook niet negatief, maar weet het even niet anders te bewoorden) zijn en maar al te graag op televisie willen komen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 9:00

Ik heb het programma net even teruggekeken. En ik weet dan ook niets van een twitter-ruzie tussen de twee dames. Het enige wat ik niet helemaal snap is dat je als 33-jarige nog op deze manier met een artiest bezig kunt zijn. Ik heb een gtst-plakboek, geheel zelf samengesteld en ook met hartjes en teksten van liefde... Maar toen was ik 10 jaar. Op deze leeftijd kan ik me niet voorstellen dat ik nog idolaat van iemand zou zijn. Maar daar is iedereen anders in.

Hoe dan ook; De dames op zichzelf hadden geen ruzie moeten krijgen. De moeder in deze speelt een hele grote rol. Terwijl de fan steeds zegt dat haar medefan ook geliefd is bij Danny, maar dat ze een ander karakter heeft, blijft moeder maar hameren op jaloezie. En dat had in mijn ogen niet gemogen. Hadden ze dat eruit gelaten, dan was het gewoon leuke televisie geweest. Want de meiden zelf konden goed met elkaar. Het is door de woorden van de moeder een beetje boel uit elkaar gerukt.

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 6 mei 2012 - 9:05

Volgens mij is er vaak al een hoop gedonder en komt het niet zozeer door de programmamakers. Vorige week waren er twee fans van een zanger die ik niet kende, René Schuurman of zo, en toen had die ene juist geregeld dat ze samen bij die man thuis naar zijn nieuwe cd gingen luisteren, omdat die andere zo teleurgesteld was in zijn voorlaatste cd en helemaal in de put zat. Toen met die twee groepen Gordon-fans was er volgens mij al gezeik.

Gisteren heb ik maar de helft gezien, toen heb ik niet echt meegekregen dat ze boos op elkaar waren. Ik vond het wel erg gênant dat die blonde verwachtte dat Danny de Munck bij haar thuis kwam, en voor hem ging zingen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  psv-forever do 17 mei 2012 - 10:26

het is wel triest
Danny is gewoon een obsessie, een hele erge