Rockin'Park
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Rockin'Park
Wie gaan er ook zaterdag?
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Rockin'Park
Ik ga erheen! Vooral voor Snow Patrol, maar kijk ook uit naar The Flogging Molly en dEUS
En jij?
En jij?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga met mijn broer. Hij had al kaartjes gekocht met zijn ex en nu ze er twee mochten uitprinten mocht ik mee. Ik ben benieuwd, het is niet echt mijn muziek. Ga wel genieten, doe dit soort dingen namelijk zelden.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Suus schreef:Ik ga erheen! Vooral voor Snow Patrol, maar kijk ook uit naar The Flogging Molly en dEUS
En jij?
Ik de staat, flogging molly en hoofdzakelijk Snow Patrol. Helemaal zin in en we hebben mooi weer. Jeeej!
Jullie ook veel plezier vandaag. Misschien zie ik jullie wel (al weet ik niet hoe jullie eruit zien, haha)
Poisongirl- Kletskop
Ik heb mij gisteren goed vermaakt. Het was warm, ben ook goed verbrand ondanks dat ik toch regelmatig heb gesmeerd.
Mijn broer en ik zijn er samen over eens dat Flogging Molly toch wel het leukste was. Daarna werd het een beetje emo qua muziek. Niet negatief, maar na zo vrolijk springen en doen was het een beetje jammer.
Mijn broer en ik zijn er samen over eens dat Flogging Molly toch wel het leukste was. Daarna werd het een beetje emo qua muziek. Niet negatief, maar na zo vrolijk springen en doen was het een beetje jammer.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik heb echt een superdag gehad! Ik vond Flogging Molly geweldig, heerlijk staan dansen en springen Maar het allermooist vond ik Snow Patrol Ik kon Gary helaas net niet aanraken, had even een halve meter verder naar voren moeten staan
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Ik heb echt een superdag gehad! Ik vond Flogging Molly geweldig, heerlijk staan dansen en springen Maar het allermooist vond ik Snow Patrol Ik kon Gary helaas net niet aanraken, had even een halve meter verder naar voren moeten staan
Had ik zo kunnen schrijven, haha
Poisongirl- Kletskop
Haha, stond ik naast je?Poisongirl schreef:Suus schreef:Ik heb echt een superdag gehad! Ik vond Flogging Molly geweldig, heerlijk staan dansen en springen Maar het allermooist vond ik Snow Patrol Ik kon Gary helaas net niet aanraken, had even een halve meter verder naar voren moeten staan
Had ik zo kunnen schrijven, haha
Suus- Lady Post-a-lot
Dan stonden jullie dichtbij mij, want ik stond links vooraan tegen het hek precies op de plek waar Gary het podium af ging. Snow Patrol was mooi. Elbow was wederom erg goed. Wat blijft the Birds toch een mooi nummer. Floggin Molly was zoals altijd een mooi feestje. Gelukkig stond ik bij het hek wsar ze sponsjes en water uit delen.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: