Wat sparen jullie?
+27
aardbeitje
Mida4you
Dani
Dennenappel
bolus26
Vlegel
Bazinga
Aziraphale
Blond
MissD
TNMN
Marin
Mizz_S
luenca
Ella
Mermaid
SoGood
TukTuk
Caro
Silver
Herfstblaadjes
Sweety
Japie
VeryCherry
Vanilla Queen
Rush
MiKa
31 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat sparen jullie?
Amerikaanse kookboeken.
En verder een hoop troep
En verder een hoop troep
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Volgens mijn vriend spaar ik kleding, valt best mee
Boeken, al staat dat nu een beetje stil omdat ik een e-reader heb.
Boeken, al staat dat nu een beetje stil omdat ik een e-reader heb.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Ik spaar airmiles .. volgens mij heb ik echt heel veel punten, maar vergeet iedere keer te kijken.
Gast- Gast
Oh haha, kruidvat punten spaar ik ook!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Sweety schreef:Haha, ik ook. Wil nog eens gaan tellen hoeveel punten ik heb maar heb geen zin om eraan te beginnen.Rush schreef:Douwe Egberts punten, zonder doel trouwens
Hier hetzelfde ja... verder spaar ik helemaal niets.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
@ Ik weet niet meer wie het vroeg; het is gewoon papier wat er in die letterbak zit
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Naast Airmiles, geld en mini's van de AH spaar ik Blond Amsterdam. Naja niet echt sparen want ik koop alleen die dingen die ik echt leuk vind en gebruik. Niet voor de heb zeg maar..
Gast- Gast
Parfum miniaturen. Dus geen proefbuisjes! Heb er inmiddels meer dan 100 en ze staan in een vitrinekast.
Ook neem ik overal suikerzakjes mee (drink m'n koffie en thee zonder suiker). Dat vind ik gewoon grappig.
Ook neem ik overal suikerzakjes mee (drink m'n koffie en thee zonder suiker). Dat vind ik gewoon grappig.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik heb dolfijnen gespaard, van knuffels tot beeldjes, van bedden goed tot posters. Had hier in huis er een speciale kamer voor op geofferd, maar toen kwam ukje 1 heb ik er toch maar uit eindelijk een slaapkamer voor haar van gemaakt! En nu zwanger van de 2e en dus geen ruimte meer voor zo'n uitgebreidde hobby. Heb het vorig jaar dus ook allemaal in 1x allemaal verkocht.
Gast- Gast
Ik spaar boeken (bepaalde series en alle Roald Dahl kinderboeken). Verder heb ik Living Dead Dolls gespaard maar na serie 3 ben ik gestopt omdat ik ze niet mooi meer vond. Ik heb serie 1 nog niet compleet, zou ik opzich nog wel willen maar ik de poppen liggen op dit moment op zolder. Ik wil ze nog wel op een plankje in de computerkamer zetten.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Boeken over de Tweede Wereldoorlog (Het Verzet en de Holocaust)
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Behalve geld spaar ik eigenlijk niets....
Vlegel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 159
Registratiedatum : 04-09-11
boeken: kinderboeken, series bijv grijze jager en boeken over afrika ,tweede wereld oorlog en bepaalde kookboeken.
leuke plaatjes bijv uti tijdschriften die plak ik in plakboeken
leuke plaatjes bijv uti tijdschriften die plak ik in plakboeken
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Geld, verder spaar ik niets.
Ik zie het nu van veel dingen niet in en het neemt veel ruimte in beslag (en kan er troeperig uit zien).
Ik zie het nu van veel dingen niet in en het neemt veel ruimte in beslag (en kan er troeperig uit zien).
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Airmiles, DE punten en het spul van de AH. Uiteraard probeer ik ook geld te sparen, maar dat lukt nooit zo best.
Dani- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 224
Registratiedatum : 18-11-10
_Chance schreef:Parfum miniaturen. Dus geen proefbuisjes! Heb er inmiddels meer dan 100 en ze staan in een vitrinekast.
Heb je een foto van je vitrinekast? Ik ben erg benieuwd! Ik ben namelijk ook gek van parfum miniaturen!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik spaar ook DE punten, magneten ( overal waar we op vakantie zijn geweest qua plaatsen nemen we een magneet mee )
nagellak spaar ik ook.
nagellak spaar ik ook.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mirjam4you schreef:_Chance schreef:Parfum miniaturen. Dus geen proefbuisjes! Heb er inmiddels meer dan 100 en ze staan in een vitrinekast.
Heb je een foto van je vitrinekast? Ik ben erg benieuwd! Ik ben namelijk ook gek van parfum miniaturen!
Eh nog niet, maar die kan ik morgen wel maken
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Vroeger spaarde ik zeepjes. Allemaal uitgestald op planken in mijn kamer. Nu spaar ik Disney dvd's. En dan allen de classics. En dan niet de vervolgfilms. Boeken worden er ook steeds meer. Van sommige auteurs wil ik dan ook alle titels. Blond servies heb ik ook. Maar dat gebruik ik ook en daar heb ik alleen de dingen van die ik leuk vind. Verder DE punten, Kruidvat punten en airmiles.
aardbeitje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10
Tja, is het boeken verzamelen echt een hobby? Want ik bewaar alle boeken die ik heb gelezen en koop ook de boeken die ik heb geleend en gelezen, maar zelf nog niet heb. En ik baal er verschrikkelijk van dat ik in mijn leven twee boeken heb uitgeleend en nooit heb teruggekregen. Eén boek kan ik niet meer vinden.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Waar zijn jullie voor aan het sparen?
» Nav Waar sparen jullie voor?
» Hoeveel kunnen jullie nu nog sparen?
» bij welke bank sparen jullie?
» Waar zijn jullie voor aan het sparen?
» Nav Waar sparen jullie voor?
» Hoeveel kunnen jullie nu nog sparen?
» bij welke bank sparen jullie?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: