Goedemorgen op deze maandag!
+9
Silver
VeryCherry
Lady4
Ella
Mida4you
Cheesegirl
ExpressoB
Marin
Chocoholic
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen op deze maandag!
Hoe hebben jullie geslapen? Drukke dag in het vooruitzicht, of hebben jullie een vrije dag?
Ik heb met mijn projectgroep van school afgesproken dat we vandaag eens een keer een vrije dag opnemen, en ik ga dus naar de Efteling met mijn vriend en wat vrienden van hem!
Ik heb met mijn projectgroep van school afgesproken dat we vandaag eens een keer een vrije dag opnemen, en ik ga dus naar de Efteling met mijn vriend en wat vrienden van hem!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Re: Goedemorgen op deze maandag!
Oeh da's een leuk begin van de week! Veel plezier!
Ik ben net half uurtje wakker en zet net de computer aan om rustig de dag te beginnen. Lekker werkdagje hopelijk, niet veel bijzonders. Heb zelfs genoeg boodschappen thuis, dus hoef heel die deur niet uit!
Ik ben net half uurtje wakker en zet net de computer aan om rustig de dag te beginnen. Lekker werkdagje hopelijk, niet veel bijzonders. Heb zelfs genoeg boodschappen thuis, dus hoef heel die deur niet uit!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wij waren compleet vergeten dat we voor vandaag de opdracht hadden gegeven onze 15m hoge ceder te laten verwijderen. Laat staan dat dat om 8u zou beginnen!!!!!! Hele straat staat vol machines, en een HERRIE. Sorry buren!
Gast- Gast
Goedemorgen, ik was al om 7.15 op. Brood gemaakt voor mijn vriend, zijn eerste werkdag bij een nieuw bedrijf.
Ze zijn hier net begonnen met het toilet te restaureren. B(pup) word helemaal gek van al die stemmen en geluiden(arm beest).
Ze zijn hier net begonnen met het toilet te restaureren. B(pup) word helemaal gek van al die stemmen en geluiden(arm beest).
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Vandaag is mijn vrije dag, want in het weekend ben ik altijd aan het werk. Helaas kwam de verwarmingsmonteur om half 9, dus moest ik op tijd op! Straks ga ik even met mijn moeder naar het winkelcentrum en daarna komt ze hier even thee drinken. Moet vandaag ook nog ff strijken, wc en badkamer doen.. Vanavond weer sporten.
Welke vrije dag dus..
Fijne dag allen!
Welke vrije dag dus..
Fijne dag allen!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Carola589 schreef:Vandaag is mijn vrije dag, want in het weekend ben ik altijd aan het werk. Helaas kwam de verwarmingsmonteur om half 9, dus moest ik op tijd op! Straks ga ik even met mijn moeder naar het winkelcentrum en daarna komt ze hier even thee drinken. Moet vandaag ook nog ff strijken, wc en badkamer doen.. Vanavond weer sporten.
Welke vrije dag dus..
Fijne dag allen!
Wat doe je voor werk dan?
Goedemorgen
Ik moet vandaag werken van 10 tot 18. Heb helemaal geen zin want voel me niet super. Ben ongesteld en ik ben chag!
Hoop dat deze werkdag gauw voorbij is.
Fijne dag allemaal
Ik moet vandaag werken van 10 tot 18. Heb helemaal geen zin want voel me niet super. Ben ongesteld en ik ben chag!
Hoop dat deze werkdag gauw voorbij is.
Fijne dag allemaal
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik begeleid zelfstandig een jongen met autisme.ExpressoB schreef:Carola589 schreef:Vandaag is mijn vrije dag, want in het weekend ben ik altijd aan het werk. Helaas kwam de verwarmingsmonteur om half 9, dus moest ik op tijd op! Straks ga ik even met mijn moeder naar het winkelcentrum en daarna komt ze hier even thee drinken. Moet vandaag ook nog ff strijken, wc en badkamer doen.. Vanavond weer sporten.
Welke vrije dag dus..
Fijne dag allen!
Wat doe je voor werk dan?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Goedemorgen,
Beetje kort geslapen...... rustig dagje verder. Zo eerst maar eens boodschappen doen
Beetje kort geslapen...... rustig dagje verder. Zo eerst maar eens boodschappen doen
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Pffff B. is vervelend! Ik denk omdat hij niet door heel het huis kan en al die geluiden en stemmen waar hij niet bij kan.
Morgen!
Heerlijk geslapen en alweer aan het werk. Neem vandaag reanimatie en AED toetsen af op locatie. Leuke afwisseling met mijn dagelijkse werk.
Vanmiddag nog even langs de huisarts en daarna richting mijn vriend en zijn zoontje. Vanavond denk ik nog een uurtje spinnen en daarna eindelijk weer een nacht naast mijn vriend liggen.
Fijne dag all!
Heerlijk geslapen en alweer aan het werk. Neem vandaag reanimatie en AED toetsen af op locatie. Leuke afwisseling met mijn dagelijkse werk.
Vanmiddag nog even langs de huisarts en daarna richting mijn vriend en zijn zoontje. Vanavond denk ik nog een uurtje spinnen en daarna eindelijk weer een nacht naast mijn vriend liggen.
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Pff begin een beetje in te kakken. Hoop dat ze niet de hele dag met de wc bezig zijn. Vind het nu alweer lang genoeg haha.
Ik moet poetsen vandaag en ik heb er zin in
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen. Ben behoorlijk zenuwachtig voor vandaag. Heb eind van de middag een kennismakings (soll) gesprek bij een vraagouder thuis om op te passen.
Verder vandaag even grondig in huis poetsen, en daarna weer aan de slag met mijn verfproject.
Fijne dag allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen. Ben behoorlijk zenuwachtig voor vandaag. Heb eind van de middag een kennismakings (soll) gesprek bij een vraagouder thuis om op te passen.
Verder vandaag even grondig in huis poetsen, en daarna weer aan de slag met mijn verfproject.
Fijne dag allemaal!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Wat voor verfproject? Spannend hoor, dat kennismakingsgesprek
VeryCherry schreef:Ik moet poetsen vandaag en ik heb er zin in
haha oke dan:P poetse!
jeetje, ging net even kijken, alleen het plafond is er nu uit en het raampje en die kerels zijn weg. Licht brand in de gang en de voordeur staat open, pffffffff als het zo doorgaat gaat het nog wel duren voordat ze klaar zijn!
Het is stoelen verven, maar voor mij is het al een heel project . Heb me er eerst heel vaak toe moeten zetten.
De eerste 2 zijn nu af, nu die andere 4 nog. Het waren stoelen met blauwe spijlen, blauwe poten en eiken zitting, gewoon lelijk. 4 worden er hoogglans zwart, en die andere 2 hoogglans wit.
Jaaa ik begin nu wel steeds zenuwachtiger te worden voor dat gesprek, hoop het zooooo
De eerste 2 zijn nu af, nu die andere 4 nog. Het waren stoelen met blauwe spijlen, blauwe poten en eiken zitting, gewoon lelijk. 4 worden er hoogglans zwart, en die andere 2 hoogglans wit.
Jaaa ik begin nu wel steeds zenuwachtiger te worden voor dat gesprek, hoop het zooooo
Silver- Ratel
Goedemorgen allemaal!
Ik ga zo boodschappen doen en dan werken tot vanavond 19.00. Vanavond lekker bankhangen wat ik heb slecht geslapen vannacht en ben dus nog erg moe. Morgen moet ik weer vroeg op en heb ik een lange werkdag (ben 12 uur van huis) dus ik ga vanavond op tijd mijn bedje in. Fijne dag allemaal!
Ik ga zo boodschappen doen en dan werken tot vanavond 19.00. Vanavond lekker bankhangen wat ik heb slecht geslapen vannacht en ben dus nog erg moe. Morgen moet ik weer vroeg op en heb ik een lange werkdag (ben 12 uur van huis) dus ik ga vanavond op tijd mijn bedje in. Fijne dag allemaal!
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Ik zeg foootooo FryskeFlinter
En ja, ik heb écht zin om te poetsen, ben zo blij met mijn nieuwe stofzuiger Ja écht waar
En ja, ik heb écht zin om te poetsen, ben zo blij met mijn nieuwe stofzuiger Ja écht waar
VeryCherry schreef:Ik zeg foootooo FryskeFlinter
Je bedoelt hoe ze er nu uitzien? Heb geen foto van eerst, ik zal even zien of ik een mooie foto kan maken.
Silver- Ratel
Met hoe ze er nu uit zien en het eindresultaat natuurlijk
Ik ben nog steeds op zoek naar nieuwe stoelen, wil ze in pasteltinten verven. Maar ik ben nog steeds geen geschikte stoelen tegengekomen. Nou moet ik wel zeggen dat ik al in geen weken bij de kringloop ben geweest door mijn pootje, maar het blijft irritant.
Ik ben nog steeds op zoek naar nieuwe stoelen, wil ze in pasteltinten verven. Maar ik ben nog steeds geen geschikte stoelen tegengekomen. Nou moet ik wel zeggen dat ik al in geen weken bij de kringloop ben geweest door mijn pootje, maar het blijft irritant.
Haha VC altijd op zoek naar een bezigheid of nieuwe spulletjes;)
Hoelang gaat dat nog duren dan .. je pootje?
Hoelang gaat dat nog duren dan .. je pootje?
Nou zo dan, die 2 liggen op de zij omdat de pootjes nog beetje plakten.. En nu ga ik echt aan de poets
Silver- Ratel
Oooooh, ik ben verliefd op die stoelen, zulke zoek ik
Wat gaaf zeg, dat hoogglans
Euhm, het gaat wel beter met mijn pootje, ben vanmorgen zonder kruk naar school gelopen. Ik loop alleen absoluut verkeerd en ik heb constant kramp in mijn scheenbeen. Maar ik blijf stug volhouden, anders kom ik er nooit van af natuurlijk
Wat gaaf zeg, dat hoogglans
Euhm, het gaat wel beter met mijn pootje, ben vanmorgen zonder kruk naar school gelopen. Ik loop alleen absoluut verkeerd en ik heb constant kramp in mijn scheenbeen. Maar ik blijf stug volhouden, anders kom ik er nooit van af natuurlijk
Goedemorgen!
Ik heb al hardgelopen vanmorgen en moet zo even boodschappen doen, het brood is op! Vanmiddag krijgt mijn vriend zijn bul en daarna gaan we gezellig high tea'en met familie
Fijne dag!
Ik heb al hardgelopen vanmorgen en moet zo even boodschappen doen, het brood is op! Vanmiddag krijgt mijn vriend zijn bul en daarna gaan we gezellig high tea'en met familie
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen deze maandag
» Goedemorgen deze maandag
» Goedemorgen deze maandag!
» Goedemorgen deze maandag!
» Goedemorgen, deze maandag!