Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe kat leren alleen in de tuin te blijven?

+5
Aziraphale
Sorella
Jerry
TukTuk
Arwyn
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe kat leren alleen in de tuin te blijven? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kat leren alleen in de tuin te blijven?

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 8:48

Carrie schreef:
Sunprincess schreef:Ik denk dat het erg afhankelijk is van de kat of hij de tuin uit gaat of niet.
Mijn schoonouders hebben een naaktkat en die sprong regelmatig vanuit de bosjes bij hun tuin, voor mijn auto. Toen hebben ze een kattenren genomen.

Hou er wel rekening mee dat Sfynxen verschrikkelijke clowns zijn. Ze maken veel geluid ( mauwen) en vervelen zich snel.

Haha clowns, ja? En vind jij ze heel lief, zoals ze ook omschreven worden? Wij nemen er dan 2 zodat ze ook elkaar als gezelschap hebben wanneer wij aan het werk zijn.

Ze zijn wel heel lief! Mijn schoonouders hebben er toendertijd ook een bij genomen zodat ze elkaar konden vermaken.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kat leren alleen in de tuin te blijven? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kat leren alleen in de tuin te blijven?

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 8:52

Sunprincess schreef:
Carrie schreef:
Sunprincess schreef:Ik denk dat het erg afhankelijk is van de kat of hij de tuin uit gaat of niet.
Mijn schoonouders hebben een naaktkat en die sprong regelmatig vanuit de bosjes bij hun tuin, voor mijn auto. Toen hebben ze een kattenren genomen.

Hou er wel rekening mee dat Sfynxen verschrikkelijke clowns zijn. Ze maken veel geluid ( mauwen) en vervelen zich snel.

Haha clowns, ja? En vind jij ze heel lief, zoals ze ook omschreven worden? Wij nemen er dan 2 zodat ze ook elkaar als gezelschap hebben wanneer wij aan het werk zijn.

Ze zijn wel heel lief! Mijn schoonouders hebben er toendertijd ook een bij genomen zodat ze elkaar konden vermaken.

Leuk! Kijk deze gaan we zondag bekijken:

Hoe kat leren alleen in de tuin te blijven? - Pagina 2 DSC_0417
Hoe kat leren alleen in de tuin te blijven? - Pagina 2 DSC_0413

Het zijn zusjes van zo'n 1.3 jaar oud. Ben benieuwd! Ze zijn wel heel 'streng' je moet eerst langs komen, ze willen weten of je veel weg bent en of je ervaring met katten hebt. Dan gaan ze er over nadenken of het goed voelt en dan weer later mogen we ze ophalen. Wel goed dat ze dat doen, geven echt om hun beestjes. Maar vind het wel spannend, straks zeggen ze nee nerd

Gast
Gast

Bericht  Jerry ma 16 apr 2012 - 9:37

Zo te zien moet je ze buiten aan n tuigje houden... waarom doen die mensen ze weg? En zulke katten zijn toch ontzettend duur?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 9:42

Jerry schreef:Zo te zien moet je ze buiten aan n tuigje houden... waarom doen die mensen ze weg? En zulke katten zijn toch ontzettend duur?

Ja inderdaad. Hebben besloten ze alleen met een tuigje buiten te laten, want ze kunnen er zo tussenuit piepen, het ras kennende. (Heb me wat meer ingelezen)

De huidige eigenaren hebben contact opgenomen met de fokkers om ze te laten herplaatsen. Ze doen ze weg omdat de vrouw een 2e kindje wil en haar man wil dat alleen als de katten weggaan, omdat hij de katten te veel werk vindt. Heb net gebeld om een afspraak te maken en gevraagd of het eventueel een probleem is als we ze pas in juni ophalen omdat we dan gaan verhuizen. Dat is geen probleem, dus ze hebben geen haast.

Ze zijn inderdaad duur! Bij de fokker kost een kitten 900 euro! Voor deze 2 katten moeten we 400 euro betalen. Ze zijn gechipt, ingeënt en hebben een stamboom.

Gast
Gast

Bericht  Sorella ma 16 apr 2012 - 9:48

Heel stom, maar bij naaktkatten moet ik altijd hier aan denken Hoe kat leren alleen in de tuin te blijven? - Pagina 2 394967

Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 9:56

Haha leuk filmpje Sorella!

'It's not a cat!' haha

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 21:33

Carrie schreef:
Jerry schreef:Zo te zien moet je ze buiten aan n tuigje houden... waarom doen die mensen ze weg? En zulke katten zijn toch ontzettend duur?

Ja inderdaad. Hebben besloten ze alleen met een tuigje buiten te laten, want ze kunnen er zo tussenuit piepen, het ras kennende. (Heb me wat meer ingelezen)

De huidige eigenaren hebben contact opgenomen met de fokkers om ze te laten herplaatsen. Ze doen ze weg omdat de vrouw een 2e kindje wil en haar man wil dat alleen als de katten weggaan, omdat hij de katten te veel werk vindt. Wat stom, had deze man dat niet eerder kunnen bedenken voordat hij de katjes aanschafte. Bedoel vind het leuk voor je als je de katjes zou krijgen Carrie, maar de de gedachtegang van die man wel erg stom, sorry!Heb net gebeld om een afspraak te maken en gevraagd of het eventueel een probleem is als we ze pas in juni ophalen omdat we dan gaan verhuizen. Dat is geen probleem, dus ze hebben geen haast.

Ze zijn inderdaad duur! Bij de fokker kost een kitten 900 euro! Voor deze 2 katten moeten we 400 euro betalen. Ze zijn gechipt, ingeënt en hebben een stamboom.

Gast
Gast

Bericht  Caro ma 16 apr 2012 - 22:17

Ik moest ook direct aan dat stukje van Friends denken :-). Ik wil ze wel komen aaien, ben wel benieuwd hoe ze voelen!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Jerry di 17 apr 2012 - 9:11

Cimic schreef:
Carrie schreef:

De huidige eigenaren hebben contact opgenomen met de fokkers om ze te laten herplaatsen. Ze doen ze weg omdat de vrouw een 2e kindje wil en haar man wil dat alleen als de katten weggaan, omdat hij de katten te veel werk vindt. Wat stom, had deze man dat niet eerder kunnen bedenken voordat hij de katjes aanschafte. Bedoel vind het leuk voor je als je de katjes zou krijgen Carrie, maar de de gedachtegang van die man wel erg stom, sorry!

Z

Misschien waren het wel haar katten, had ze ze voor ze hem leerde kennen en vond hij die beestjes sowieso al niks... maar vind t ook wel wat apart...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: