Fijne bakjes voor hapjes
+12
holaagirl
Fearie
pitbullgup
Mida4you
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Steep
Parisienne
studiebol
nillis
blondje1313
-Ieniemienie-
16 plaatsers
Pagina 1 van 1
Fijne bakjes voor hapjes
Ik ben al even bzig met hapjes maken voor T, en tot nu toe had hij steeds genoeg aan de ijsblokjes vorm van beaba.
Maar nu gaat hij wat meer eten en ben ik opzoek naar hadnige bakjes om het in te vriezen.
Welke bakjes hebben jullie hiervoor en hoe bevallen ze?
ZIe op de hema site bakjes staan, heb bij de etos bakjes van nuby gezien.
Maar wat is nou handig en een handig formaat?
Maar nu gaat hij wat meer eten en ben ik opzoek naar hadnige bakjes om het in te vriezen.
Welke bakjes hebben jullie hiervoor en hoe bevallen ze?
ZIe op de hema site bakjes staan, heb bij de etos bakjes van nuby gezien.
Maar wat is nou handig en een handig formaat?
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Fijne bakjes voor hapjes
Ik gebruik de Aventbakjes die ik voor het invriezen van de bv ook gebruikte.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ik gebruikte van die curverbakjes met dekseltjes die je helemaal kunt dicht klikken en dan lekken ze ook helemaal niet meer. Vond ik ideaal
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb vrijdag bij de hema bakjes gekocht dat was 250ml inhoud.. kleiner kon ik ze in de winkel niet vinden. Maar ik laat de meiden dan gewoon een bakje delen zolang het nog meer proeven dan echt eten is.
Gisteren was ik bij de ikea, daar heb ik ook bakjes gekocht, is volgens mij ook met een inhoud van 250 maar die kosten per 3 maar een euro dus daarom heb ik ze maar gewoon mee genomen.
Gisteren was ik bij de ikea, daar heb ik ook bakjes gekocht, is volgens mij ook met een inhoud van 250 maar die kosten per 3 maar een euro dus daarom heb ik ze maar gewoon mee genomen.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Bij de Blokker kocht ik kleine diepvriesdozen (200 ml). Ideaal, was precies een portie. Ze kosten 3,99 per 6 stuks. Nu gebruik ik ze voor onderweg om rozijntjes of koekjes o.i.d. in te doen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Hier ook de Avent bakjes. Misschien wat duurder maar ik vind ze veel fijner als normale diepvries bakjes. Dit zijn kleine bakjes met maatvoering, dus je kunt altijd genoeg in een bakje doen! Gaat volgens mij tot 200ml uit mijn hoofd. Genoeg dus voor groete en fruithapjes.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik gebruik potjes van de Prenatal en Hema. Maar daar past maar rond de 170ml in. Nu doe ik alleen de fruithapjes daarin en de groentehap doe ik in plasticzakjes omdat hij daar meer van krijgt. Gaat tot nu toe ook goed.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ik gebruikte altijd bakjes van de Hema. Weet niet meer hoeveel er precies inging. Maar voor mijn dochter ging er genoeg in in ieder geval.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Steep schreef:Hier ook de Avent bakjes. Misschien wat duurder maar ik vind ze veel fijner als normale diepvries bakjes. Dit zijn kleine bakjes met maatvoering, dus je kunt altijd genoeg in een bakje doen! Gaat volgens mij tot 200ml uit mijn hoofd. Genoeg dus voor groete en fruithapjes.
Ze passen ook precies (die van 180/200ml) in de babycook om te ontdooien of op te warmen (kan natuurlijk ook in de magnetron, maar dat is toch minder regelmatig volgens mij)
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
blondje1313 schreef:Ik gebruik de Aventbakjes die ik voor het invriezen van de bv ook gebruikte.
Heb ik hier ook gebruikt.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Die bakjes van avent, kunnen die ook in de flessenwarmer van avent? Weet iemand dat? Nu warm ik het groentehapje op in een pannetje op de ouderwetse au bain marie manier. Wij hebben geen magnetron. Ik doe de hapjes zelf trouwens inijsblokjesvormen. Als hetbevroren is gaat het gewoon in een diepvrieszakje en kan ik het er per blokje uithalen. Vind ik erg handig en het ontdooit ook veel sneller als een heel bakje
Gast- Gast
Hier ook de bakjes van avent vind ze erg fijn met de schroefdeksel en dat je de datum en inhoud er op kan schrijven met potlood.
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
pitbullgup schreef:Hier ook de bakjes van avent vind ze erg fijn met de schroefdeksel en dat je de datum en inhoud er op kan schrijven met potlood.
Hier ook avent, als ik te weinig bakjes heb doe ik er een diepvrieszakje in en zet ik het dan in de vriezer. Later kan je het bakje er dan weer afhalen en opnieuw gebruiken
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Die ronde diepvriesbakjes van de hema heb ik, en passen precies in het mandje van de babycook, dus ideaal! Kun je het daar meteen in ontdooien.
Gast- Gast
pitbullgup schreef:Hier ook de bakjes van avent vind ze erg fijn met de schroefdeksel en dat je de datum en inhoud er op kan schrijven met potlood.
+1!
Vond di ook zo handig. Had ze ook (die gekleurde ) van de Hema. Ook fijn.
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Wij hebben van die kleine bakjes bij de makro gehaald. We hebben we zeker een stuk of 30.... We vriezen echt veel appelmoes stoofpeer en allerlei soorten groenten/aardappelprutjes in.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Ik heb bakjes van Nuby. Die kan je invriezen en opwarmen in de magnetron.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb het trouwens over de gewone diepvriesbakjes van de hema, dus niet die onder de babyspullen vallen.
Gast- Gast
Ik heb die van Nuby, ben er erg tevreden over.
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Bakjes van de Nuby en bakjes van de Xenos. Maar de Xenos bakjes worden al snel te klein. En de grotere die ze hebben vind ik te groot voor een baby.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Soortgelijke onderwerpen
» mandjes/bakjes boven de commode....
» Fijne ballerina's
» Fijne last day gehad?
» Fijne lippenstift?
» Fijne Pasen!
» Fijne ballerina's
» Fijne last day gehad?