Zaterdagavond
+7
Roza
Vlegel
Bazinga
Puggle
Pandora
Twellie
Japie
11 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Zaterdagavond
Ik ga zo werken. Gelukkig mijn laatste nachtje. Heerlijk.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zit heerlijk van alles te kijken wat ik de afgelopen week niet heb gezien op de televisie. En wellicht straks nog een filmpje kijken. En dan lekker slapen.
Gast- Gast
Ik ga echt lekker al zeg ik het zelf. Stofzuigen gedaan, raam gezeemd, afwas weggewerkt, nu de was binnengehaald enzo... Ook het gasfornuis weer schoon. Heerlijk toch altijd. Nu alleen die verdomde administratie nog, overal ligt papier zowel van prive als van werk... Grrr... Eerst maar de was opvouwen en lekker douchen .
Gast- Gast
Wij kijken altijd Ik Hou Van Holland met Ezra, voor hem is dat echt een feest. Ik hoop alleen dat het lukt om van internet wat oude afleveringen op te nemen die we vanaf volgende week kunnen opzetten, want het was voorlopig de laatste keer.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Zusje schreef:Ik ga echt lekker al zeg ik het zelf. Stofzuigen gedaan, raam gezeemd, afwas weggewerkt, nu de was binnengehaald enzo... Ook het gasfornuis weer schoon. Heerlijk toch altijd. Nu alleen die verdomde administratie nog, overal ligt papier zowel van prive als van werk... Grrr... Eerst maar de was opvouwen en lekker douchen .
Wow goed bezig!! Dit staat allemaal op mijn to do list voor morgen
Vlegel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 159
Registratiedatum : 04-09-11
Wat leuk Susan, dat hij er zo van geniet. Ik had dat ook als kind trouwens, sommige dingen waren ook echt een feest, dan mocht je laat opblijven en stond er wat lekkers op tafel enzo . Ik hoop dat je het inderdaad op kunt nemen op de een of andere manier!
Vlegel, das mooi balen ja haha maar ik heb dit dus al erg lang niet gedaan en het was echt hoog nodig. De was is nu opgevouwen dus ga lekker douchen en dan komt hopelijk mijn vriendje weer .
Vlegel, das mooi balen ja haha maar ik heb dit dus al erg lang niet gedaan en het was echt hoog nodig. De was is nu opgevouwen dus ga lekker douchen en dan komt hopelijk mijn vriendje weer .
Gast- Gast
Ik lig lekker op de bank de film i Will always know what you did last summer... Pa zit op de luie stoel. Dacht slaap weer eens een nachtje bij mijn ouders thuis
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Zusje schreef:Zo gek? Is dat zo moeilijk dan Maris?
En wat balen Vlegel al weet je nu wel hoe of wat en hoef je niet verder te zwijmelen over hem... Next in line dus .
Waah, ben n tijdje stil geweest, maar ook leuk nieuws . Bleek de buurman verkeerd begrepen te hebben! Hij was wel op zoek naar n huisje, maar voor hem alleen.... En hij was dus wel nog vrijgezel toen.... Nu sinds een weekje of 8 niet meer
Vlegel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 159
Registratiedatum : 04-09-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Zaterdagavond
» Zaterdagavond en ...
» Zaterdagavond en wijn
» Zaterdagavond kletstopic
» Zaterdagavond-kletstopic
» Zaterdagavond en ...