Sterkte Lieve Wennes!!
+111
bolus26
Slakje
Mama Titty
Weegschaal
MissD
Parisienne
smooch
Issa
Snoes
Clapperdie
Elmo
snoezel
Tazz
PiP
Joss1
kwak
Dani
Aggi
Kat1980
SparklingEyes
Zininzon
Sylvana
Puzzle
blondje1313
nillis
Ezzer
holaagirl
Fiebje
Paper Crown
Theezakje13
maiadebij
*Troela*
studiebol
PapillonRose
juffie001
Roza
Limburg85
sabje
Poisongirl
mirrie
pindaatje
Bruintje Beer
Shy
sheila123
Pandora
Inge
L!ND@
Tiara
Koffieleut
Thunder
_Lana_
Zwerver
moepie
Viva
Alyssa
Happydobby
Puggle
MADDIE
Aagje!
Teddyaapje
Fearie
LDJ
Laced
ekiaam87
woezel
yes1984
Sofie
Nana
Amber-
Jazzlyn
Wennes
Muppetje
Flip Fluitketel
Makamba
Jade
Coccinelle
Blue flower
Roodkapje
Jasmine
_Jet
Sanne
Annemie
Alex
Aimee
Stuiterbal
Jezzie
Curious
Susan
Flower_L
Monnie
meisje
Smaragdje
Lindsya
Liadan
Twellie
miss piggy
Dora
Bloem86
vlinder-19
liesje
Muis
TukTuk
Tania
Pollewop
SarahKey
Darius
CCC
Linda
LindaK
Printje
Lejow
115 plaatsers
Pagina 14 van 16
Pagina 14 van 16 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16
Re: Sterkte Lieve Wennes!!
Meiden, wat zijn jullie toch lief!!! Dat doet me echt heel erg goed.
Mijn buik is vrij rustig. Af en toe een zeurderig gevoel, maar dat schijnt wel te mogen. Vandaag zijn we de weeenremmers aan het afbouwen dus vanavond krijg ik er geen meer en dan is het kijken hoe het gaat. Morgen krijg ik dan 1 tablet nog en wie weet mag ik dan woensdag wel naar huis, dan kan ik die ene tablet gewoon thuis nemen.
Muis, B vindt het deze keer echt heel moeilijk. Hij was van het weekend zo teleurgesteld en overstuur geraakt dat ik niet op de bank zat toen hij thuis kwam van boodschappen doen. Ook logisch, want ik heb daar de afgelopen weken doorgebracht. In het ziekenhuis wil hij eigenlijk alleen maar spelen en bij iedereen op de kamer kijken, dus hij kan hier eigenlijk maar een kwartiertje zijn anders zet hij de boel op stelten. uiteraard ligt hier speelgoed, maar dat is natuurlijk niet meer interessant.
Mijn buik is vrij rustig. Af en toe een zeurderig gevoel, maar dat schijnt wel te mogen. Vandaag zijn we de weeenremmers aan het afbouwen dus vanavond krijg ik er geen meer en dan is het kijken hoe het gaat. Morgen krijg ik dan 1 tablet nog en wie weet mag ik dan woensdag wel naar huis, dan kan ik die ene tablet gewoon thuis nemen.
Muis, B vindt het deze keer echt heel moeilijk. Hij was van het weekend zo teleurgesteld en overstuur geraakt dat ik niet op de bank zat toen hij thuis kwam van boodschappen doen. Ook logisch, want ik heb daar de afgelopen weken doorgebracht. In het ziekenhuis wil hij eigenlijk alleen maar spelen en bij iedereen op de kamer kijken, dus hij kan hier eigenlijk maar een kwartiertje zijn anders zet hij de boel op stelten. uiteraard ligt hier speelgoed, maar dat is natuurlijk niet meer interessant.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben benieuwd hoe je lichaam gaat reageren als de weeenremmers volledig zijn afgebouwd. Dus als je vanaf nu weeën zou krijgen, dan gaan ze je geen weeenremmers meer geven en mag het kindje gewoon komen?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
snoes, Het is landelijk protocol dat ze tot 34 weken remmen. Daarna laten ze het komen als het doorzet.
Ik ben ook erg benieuwd hoe mijn lichaam reageert zonder weeenremmers. Ik gebruik ze nu natuurlijk al een paar weken in lage dosering, maar ik heb er wel baat bij. Bij B heb ik het nog 2 weken zonder weeenremmers vol kunnen houden.
Ik ben ook erg benieuwd hoe mijn lichaam reageert zonder weeenremmers. Ik gebruik ze nu natuurlijk al een paar weken in lage dosering, maar ik heb er wel baat bij. Bij B heb ik het nog 2 weken zonder weeenremmers vol kunnen houden.
Wennes- Kletskop
Oh oké, dat wist ik niet. Nou, ik hoop in ieder geval dat je lichaam er gewoon goed op reageert en je de eerstkomende weken geen weeen zal krijgen!
Snoes- Lady Post-a-lot
Dat hoop ik natuurlijk ook.
Mijn man is vanavond voor zijn werk naar een beurs. Sms't hij net: telefoon is bijna leeg, denk je dat je binnen 3 uur gaat bevallen?
Ehhh, tja ik zal het even aan de baby vragen. Op dit moment is mijn buik rustig, maar er is niks van te zeggen. Onze zoon was er ook binnen 2 uur.
Ik begrijp dat het voor hem heel lastig is, maar er gaat echt geen lampje op mijn lichaam branden als het zover is.
Mijn man is vanavond voor zijn werk naar een beurs. Sms't hij net: telefoon is bijna leeg, denk je dat je binnen 3 uur gaat bevallen?
Ehhh, tja ik zal het even aan de baby vragen. Op dit moment is mijn buik rustig, maar er is niks van te zeggen. Onze zoon was er ook binnen 2 uur.
Ik begrijp dat het voor hem heel lastig is, maar er gaat echt geen lampje op mijn lichaam branden als het zover is.
Wennes- Kletskop
Als je dat eens wist, wanneer je ongeveer zou bevallen .
Nou, we gaan er maar vanuit dat dat niet het geval is he . En dat je man de volgende keer zijn telefoon voldoende oplaadt!
Nou, we gaan er maar vanuit dat dat niet het geval is he . En dat je man de volgende keer zijn telefoon voldoende oplaadt!
Snoes- Lady Post-a-lot
Vandaag een berichtje vanaf mijn heerlijke zachte bank, ja ik ben weer thuis!!!
Mijn buik was wel rustig tot ik vanmorgen ging douchen, maar dat heb ik thuis ook. Ik mocht naar huis als ik op tijd zou bellen als het niet goed gaat en thuis echt mijn rust hou. En dan niet teveel zitten maar echt liggen.
Ik moet nu nog steeds tot 34 weken de weeenremmers nemen.
Ik kreeg de uitslag van de kweek en ik blijk idd de gbs bacterie te hebben. Dit houdt in dat als ik voor de 37 weken ga bevallen tijdens de bevalling een infuus met antibiotica krijg. Na de 37 weken is het niet nodig, maar moet de kleine wel goed in de gaten gehouden worden of hij niet ziek wordt.
B was helemaal blij dat ik thuis kwam en heeft me helemaal plat geknuffeld
Mijn buik was wel rustig tot ik vanmorgen ging douchen, maar dat heb ik thuis ook. Ik mocht naar huis als ik op tijd zou bellen als het niet goed gaat en thuis echt mijn rust hou. En dan niet teveel zitten maar echt liggen.
Ik moet nu nog steeds tot 34 weken de weeenremmers nemen.
Ik kreeg de uitslag van de kweek en ik blijk idd de gbs bacterie te hebben. Dit houdt in dat als ik voor de 37 weken ga bevallen tijdens de bevalling een infuus met antibiotica krijg. Na de 37 weken is het niet nodig, maar moet de kleine wel goed in de gaten gehouden worden of hij niet ziek wordt.
B was helemaal blij dat ik thuis kwam en heeft me helemaal plat geknuffeld
Wennes- Kletskop
Wat fijn dat je weer thuis bent! Nu rustig aan doen, en ik blijf gewoon hopen dat je kindje lekker nog even blijft zitten.
Gast- Gast
Wat fijn zeg!
En lief hoe B er op reageert!
En lief hoe B er op reageert!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Fijn dat je weer thuis bent Wennes. Nu hopelijk een paar weken géén ziekenhuis voor jullie !
Gast- Gast
Wat lief dat B zo blij was dat je weer thuis bent!
Hopelijk blijft het nu weer een poos rustig!
Hopelijk blijft het nu weer een poos rustig!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Wat lekker dat je weer thuis bent! Lekker je eigen dingen om je heen en natuurlijk de kleine man!
Let wel goed op jezelf en neem goed je rust, hopenlijk blijft de kleine nog een paar weekjes zitten.
Let wel goed op jezelf en neem goed je rust, hopenlijk blijft de kleine nog een paar weekjes zitten.
Gast- Gast
Wat fijn dat je weer thuis bent! Ik vraag me dan af hoe je dat allemaal doet, echt rustig op bed blijven? Hoe doe je dat met B.? En mag je wel even naar beneden om te eten, wat te drinken te pakken, etc? Of moet je echt voor alles op bed blijven?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wat fijn dat je weer thuis bent, Wennes!
Ik had vannacht over je gedroomd. Dat je om 23u 's avonds plots hevige weeen kreeg en beviel, maar dat je man er nog net op tijd bij was. Ik heb er blijkbaar toch mee in mijn hoofd gezeten gisteren toen ik ging slapen .
Ik had vannacht over je gedroomd. Dat je om 23u 's avonds plots hevige weeen kreeg en beviel, maar dat je man er nog net op tijd bij was. Ik heb er blijkbaar toch mee in mijn hoofd gezeten gisteren toen ik ging slapen .
Snoes- Lady Post-a-lot
fijn dat je weer thuis bent!
rustig aan!
rustig aan!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Wat fijn dat je weer thuis bent!! Houd je het een beetje uit op bed?
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Wat fijn dat je weer thuis bent Wennes!!!
Hopen dat het nu even een tijdje rustig blijft.
Hopen dat het nu even een tijdje rustig blijft.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Wat fijn Wennes! Nu echt lekker rust houden zoveel mogelijk!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Wat fijn wennes! Hopelijk blijft het nu weer rustig.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Snoes schreef:Wat fijn dat je weer thuis bent, Wennes!
Het zou zo wel kunnen gaan. B was er in nog geen 2 uur dus dit zal ook wel snel gaan.
Hoe ik rust hou: 's morgens als ik wakker word ga ik douchen, daarna naar beneden. Dan zit ik aan de eettafel om met man en B te eten. Daarna vertrek ik naar de bank. Ik kom alleen van de bank af als ik naar het toilet moet. Of als ik net als vandaag helemaal alleen thuis ben om even iets te eten en te drinken te pakken, dit is 3x op een dag en combineer ik met mijn wandeling naar het toilet. 's avonds wil ik graag B een verhaaltje voorlezen op bed dus ga ik naar boven. Dan trek ik zelf ook lekker mijn pyjama aan. Als mijn buik rustig is ga ik nog naar beneden, anders ga ik alvast in bed liggen zodat ik niet meer naar beneden hoef.
De opvang van B is per dag anders geregeld. Vandaag en morgen is hij een hele dag op het kdv en bij schoonmoeder. Als B wel thuis is moet er ieder moment van de dag iemand in huis zijn om voor hem klaar te staan als dat nodig mocht zijn. Dit is soms weleens lastig om helemaal in te dekken.
Het rolgordijn in de keuken is dicht zodat mensen mij niet op de bank zien liggen. Er wordt namelijk gemiddeld 3x per week aangebeld om een pakketje voor de buren aan te nemen. De eerste keer bleef ik gewoon zitten, maar toen klopte de postbode gewoon op het raam. Dit gaat dus echt niet. Als er visite komt zorg ik dat de sleutel op de deur zit zodat ze zelf binnen kunnen komen. Niet helemaal veilig natuurlijk, maar zo hoef ik niet naar de deur te lopen.
Ik begin het nu ook echt beu te raken. Niet zozeer het vermaken overdag, maar de spanningen. Bij ieder krampje zit ik in de stress of ik moet bellen of niet, zal ik in bad gaan om het rustiger te krijgen of niet, moet ik mijn man inlichten of niet, weet ik zeker dat het iedere paar minuten kom of toch niet etc.
Heel soms denk ik, laat het maar komen dan is er duidelijkheid. Maar natuurlijk weet ik ook dat het beter is als de kleine binnen blijft. Het is alleen zo ontzettend spannend allemaal dat genieten er gewoon niet meer in zit en dat vind ik erg jammer
Op dit moment is mijn buik heel onrustig. Bij het opstaan kwamen de harde buiken al om de 4 minuten. Ik ben eerst beneden op de bank gaan liggen, maar dit hielp niet. Daarnet in bad geweest en het leek iets rustiger te worden, maar nu weer beneden is het toch nog onrustig. Ik heb de weeenremmer genomen die ik dagelijks 1x mag nemen, maar mijn buik blijft onrustig. En dan denk ik weer, moet ik bellen of afwachten. Beter teveel bellen als te weinig, maar straks is het weer loos alarm. Pffff ik weet het echt niet meer.
Wennes- Kletskop
Meid toch! Wagt een onzekerheid! en flink respect voor je! Ik zou gewoon bellen! Helemaal nu je de remmers genomen hebt en het onrustig blijft. En ik denk dat je dat zelf ook wel weet, stiekem.. Doe rustig aan, denk aan jezelf en je kleintje. Kan me je gevoel van laat maar komen dan is er duidelijkheid wel enigzins indenken, al is het beter als de kleine nog even blijft zitten.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Poisongirl, je hebt gelijk. Ik heb net gebeld en ze willen toch voor de zekerheid dat ik kom
Wennes- Kletskop
Nu meteen? Succes en sterkte en keep me updated!
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Ja, mijn man komt nu van zijn werk hiernaartoe en dan gaan we naar het ziekenhuis.
Ik heb daar waarschijnlijk geen internet dus zal wel even duren voor er een update komt.
Voor mijn gevoel gaat de baby nog niet komen vandaag (al keek ik vandaag in de spiegel naar mijn dikke buik en zag dat die toch wel flink lager is gaan zitten)
Ik heb daar waarschijnlijk geen internet dus zal wel even duren voor er een update komt.
Voor mijn gevoel gaat de baby nog niet komen vandaag (al keek ik vandaag in de spiegel naar mijn dikke buik en zag dat die toch wel flink lager is gaan zitten)
Wennes- Kletskop
Heel veel sterkte wennes hopelijk valt het mee en mag je weer naar huis
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
Pagina 14 van 16 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16
Soortgelijke onderwerpen