Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden we wel fijn om te horen?

+4
Rapunzel
Marin
Lady4
Supertalentje
8 plaatsers

Ga naar beneden

Wat vinden we wel fijn om te horen? Empty Wat vinden we wel fijn om te horen?

Bericht  Supertalentje vr 13 apr 2012 - 9:12

Naast alle 'missers' ben ik wel benieuwd wat jullie wel fijn/prettig vinden om te horen.

Dus; wat heb je erg gewaardeerd, had je echt wat aan of vind je fijner om te horen dan "het is je gegund", "meer mannen dan kerken", "alles komt goed" etc.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden we wel fijn om te horen? Empty Re: Wat vinden we wel fijn om te horen?

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 9:14

Dat ik knap ben en leuk, en mooi zwanger. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden we wel fijn om te horen? Empty Re: Wat vinden we wel fijn om te horen?

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 9:14

Oh, en vreselijk slim.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden we wel fijn om te horen? Empty Re: Wat vinden we wel fijn om te horen?

Bericht  Supertalentje vr 13 apr 2012 - 9:16

Haha, Charlie, je bent zo lekker op dreef! Laughing

Als reactie op wat trouwens? :P

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden we wel fijn om te horen? Empty Re: Wat vinden we wel fijn om te horen?

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 9:21

Begrip. Erkenning.

Ik weet zo even geen goede voorbeelden. Ik heb wijn op drunken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden we wel fijn om te horen? Empty Re: Wat vinden we wel fijn om te horen?

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 9:22

Supertalentje schreef:Haha, Charlie, je bent zo lekker op dreef! Laughing

Als reactie op wat trouwens? :P

Uhm....geen idee hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden we wel fijn om te horen? Empty Re: Wat vinden we wel fijn om te horen?

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 9:27

Dat ik er echt goed uit zag en dat iemand zich verbaasde hoeveel ik al was afgevallen. Het irritante is dat ik nooit gewoon 'Bedankt' kan zeggen dus dat ben ik heel hard aan het oefenen.. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden we wel fijn om te horen? Empty Re: Wat vinden we wel fijn om te horen?

Bericht  Lady4 vr 13 apr 2012 - 9:29

Dat ik dingen goed heb gedaan, waarvan ik denk dat ik ze niet goed heb gedaan en me daar onzeker door voel. En dat mensen me er mooi en slank uit vinden zien vind ik ook altijd fijn om te horen, omdat ik daar ook onzeker over kan zijn. Verder vind ik het heerlijk om te horen hoe gek mijn vriend op mij is, hoe trots hij op me is, dat hij me mooie vindt, etc.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden we wel fijn om te horen? Empty Re: Wat vinden we wel fijn om te horen?

Bericht  Marin vr 13 apr 2012 - 9:30

Gewoon de oprechte vraag: Hoe voel je je vandaag?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden we wel fijn om te horen? Empty Re: Wat vinden we wel fijn om te horen?

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 9:38

Marin schreef:Gewoon de oprechte vraag: Hoe voel je je vandaag?

Ah, aan die vraag heb ik juist weer een hekel. 'Nee, maar hoe gaat het nou écht met je?' Brrr Very Happy

Ik vind het leuk als mensen zeggen dat ik een mooie uitstraling heb, intelligent ben, me lief vinden, zorgzaam, zeggen wanneer ik staal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden we wel fijn om te horen? Empty Re: Wat vinden we wel fijn om te horen?

Bericht  Marin vr 13 apr 2012 - 9:41

Carrie schreef:
Marin schreef:Gewoon de oprechte vraag: Hoe voel je je vandaag?

Ah, aan die vraag heb ik juist weer een hekel. 'Nee, maar hoe gaat het nou écht met je?' Brrr Very Happy

Ik vind het leuk als mensen zeggen dat ik een mooie uitstraling heb, intelligent ben, me lief vinden, zorgzaam, zeggen wanneer ik staal.

Oh nee ook niet op die manier nee. Maar gewoon van hoe ik me voel fysiek omdat ik me nogal vaak niet lekker voel maar niet wil klagen over elk pijntje. Fijn dan als iemand (moeder of vriend) er af en toe aan denkt om even te checken of ik niet te veel achter hou en me groot hou (wat ik dus te snel doe).
Van de week kreeg ik die vraag echt even op t juiste moment en moest er echt van huilen omdat t fijn en oprecht voelde.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden we wel fijn om te horen? Empty Re: Wat vinden we wel fijn om te horen?

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 9:45

Zolang ze het maar gunnen of lief bedoelen. Waar kun je je al druk om willen maken. Zolang mijn inside circkel maar oprecht is en ze mogen me dingen gunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden we wel fijn om te horen? Empty Re: Wat vinden we wel fijn om te horen?

Bericht  Rapunzel vr 13 apr 2012 - 9:48

Carrie schreef:

Ik vind het leuk als mensen zeggen dat ik een mooie uitstraling heb, intelligent ben, me lief vinden, zorgzaam, zeggen wanneer ik staal.

Ja, dat! én als ze complimenten maken over mijn outfit/uiterlijk/prestaties. Wat vinden we wel fijn om te horen? 561177


Laatst aangepast door Rapunzel op vr 13 apr 2012 - 9:49; in totaal 1 keer bewerkt
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden we wel fijn om te horen? Empty Re: Wat vinden we wel fijn om te horen?

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 9:49

Marin schreef:
Carrie schreef:
Marin schreef:Gewoon de oprechte vraag: Hoe voel je je vandaag?

Ah, aan die vraag heb ik juist weer een hekel. 'Nee, maar hoe gaat het nou écht met je?' Brrr Very Happy

Ik vind het leuk als mensen zeggen dat ik een mooie uitstraling heb, intelligent ben, me lief vinden, zorgzaam, zeggen wanneer ik staal.

Oh nee ook niet op die manier nee. Maar gewoon van hoe ik me voel fysiek omdat ik me nogal vaak niet lekker voel maar niet wil klagen over elk pijntje. Fijn dan als iemand (moeder of vriend) er af en toe aan denkt om even te checken of ik niet te veel achter hou en me groot hou (wat ik dus te snel doe).
Van de week kreeg ik die vraag echt even op t juiste moment en moest er echt van huilen omdat t fijn en oprecht voelde.

Ah ok, ja van mijn moeder of vriend vind ik die vraag ook wel fijn. Hoewel, van mijn moeder... Ok vriend. Ik krijg vaak de kriebels van die vraag, maar dat licht aan mij hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden we wel fijn om te horen? Empty Re: Wat vinden we wel fijn om te horen?

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 9:51

Rapunzel schreef:
Carrie schreef:

Ik vind het leuk als mensen zeggen dat ik een mooie uitstraling heb, intelligent ben, me lief vinden, zorgzaam, zeggen wanneer ik staal.

Ja, dat! én als ze complimenten maken over mijn outfit/uiterlijk. Wat vinden we wel fijn om te horen? 561177

Oja, zo ben ik dan ook wel weer Very Happy Een complimentje is altijd fijn vind ik, dat probeer ik bij andere mensen ook (oprecht) te doen. Het is zo leuk! Vind het al leuk als iemand in de trein vraagt welk geurtje ik op heb omdat het zo lekker ruikt. En heb laatst cocktails uitgedeeld in de kroeg want we hadden 1.8 liter besteld voor ons 2en. Veel te veel. Maar goed dat heeft hier dan weer niet zo veel mee te maken, maar vind het leuk andere mensen blij te maken Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden we wel fijn om te horen? Empty Re: Wat vinden we wel fijn om te horen?

Bericht  mzcharlotte vr 13 apr 2012 - 10:01

Lorna mercedez schreef:Zolang ze het maar gunnen of lief bedoelen. Waar kun je je al druk om willen maken. Zolang mijn inside circkel maar oprecht is en ze mogen me dingen gunnen.

Eens.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden we wel fijn om te horen? Empty Re: Wat vinden we wel fijn om te horen?

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 10:23



Ik vind het wel leuk als mensen zeggen dat me iets gegund is.

Ze zeggen het ook niet zomaar.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden we wel fijn om te horen? Empty Re: Wat vinden we wel fijn om te horen?

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 10:45

Ja! Ik weet een concrete!

Ik vind het leuk wanneer mensen opmerken dat ik een lekker geurtje op heb Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden we wel fijn om te horen? Empty Re: Wat vinden we wel fijn om te horen?

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 11:37

Vandaag zei een client: ik kan aan je merken dat je je werk graag en met veel liefde doet. Dat merk je in alles en dat straal je ook uit.

Dat vond ik heel fijn om te horen, zo voel ik het namelijk ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden we wel fijn om te horen? Empty Re: Wat vinden we wel fijn om te horen?

Bericht  bolus26 vr 13 apr 2012 - 18:00

i kvind het geweldig als mensen me slim of creatief vinden! en knap/lief/mooi
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden we wel fijn om te horen? Empty Re: Wat vinden we wel fijn om te horen?

Bericht  Caro za 14 apr 2012 - 4:01

Dat ik lief ben, of er mooi uitzie.. of gewoon een lekker ding ben. Dat soort dingen hoor ik niet vaak, dus ik ben blij het dan te horen. Al kan ik slecht met die complimentjes omgaan, weet me dan geen houding te geven en ik zwak het dan ook af. Niet altijd even leuk of aardig van mij..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden we wel fijn om te horen? Empty Re: Wat vinden we wel fijn om te horen?

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 4:34

To do zinnen:

"Leg eens uit", "je maakt me nieuwsgierig" en "vergeet niet dat je mooi/slim/aardig bent".

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden we wel fijn om te horen? Empty Re: Wat vinden we wel fijn om te horen?

Bericht  SoGood za 14 apr 2012 - 4:36

Gisteren: "Hoe kom je in hemelsnaam aan zo'n fantastisch figuur?" Very Happy Cool

Verder vond ik het heel fijn om te horen dat mijn vriend tegen zijn moeder had gezegd dat hij zoveel geluk met mij als vriendin heeft. En later om weer van mijn vriend te horen toen ik hem daarmee 'confronteerde' dat zijn moeder daarop had gezegd dat hij goud in zijn handen heeft met mij en zuinig op mij moet zijn.

Omg ik hou van complimentjes.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden we wel fijn om te horen? Empty Re: Wat vinden we wel fijn om te horen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum