Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bostvoeding en gemeenschap

+7
SparklingEyes
Dora
Minx
Teddyaapje
Happydobby
blondje1313
yes1984
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Bostvoeding en gemeenschap - Pagina 2 Empty Re: Bostvoeding en gemeenschap

Bericht  yes1984 vr 13 apr 2012 - 6:36

Stofzuiger schreef:
yes1984 schreef:
Stofzuiger schreef:Had het ook! Het was ook gewoon niet prettig en fijn.

Toen ik minder keren ging kolven werd het beter en nu ik gestopt ben en weer een cyclus heb is het weer helemaal normaal.

Toen ik nog vaak kolfde had ik ook totaal geen libido, nu gelukkig weer wel.

En aangezien het er naar uit ziet dat is nu sinds het eerst na de bevalling ongesteld ben zal ik maar weer eens aan de pil beginnen, tot nu toe niks geslikt.

Die gok durf ik niet te nemen. Ik geef nog borstvoeding en ben nog niet ongesteld geweest. Maar daar vertrouw ik niet op.
Of gebruiken jullie nu condooms?
Ja, condooms. Ook niet ideaal, maar met de bv wilde ik gewoon geen hormonen slikken.

Ik vind condooms ook niet ideaal (eigenlijk gewoon vervelend) Maar snap je redenatie wel. Deze pil kan gewoon met borstvoeding. Maar nu ik weet dat de pil voor mij deze vervelende werking heeft, overweeg ik om te stoppen met deze pil, en nog tijdelijk condooms te gebruiken. Zolang gaat de borstvoeding hier waarschijnlijk niet meer duren. Dan ga ik daarna weer gewoon aan de microgynon.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Darius vr 13 apr 2012 - 6:43

SarahKey schreef:
_MamaRosa_ schreef:
SarahKey schreef:Mijn oude buurvrouw vertelde dat vroeger een kindje, wat verwekt werd tijdens de borstvoeding, beddestee kinderen werden genoemd. Vroeger dachten ze dat je dan niet vruchtbaar was tijdens de borstvoeding maar er zijn heel veel bedstee kinderen toen geboren. Aldus de buurvrouw Laughing Had er nog nooit van gehoord.

Het kan aan mij liggen, maar ik zie de link met de bedstee niet echt? Of werden de anderen in de huiskamer verwekt?Wink

Nou dat snapte ik ook niet Laughing Maar zo noemden ze vroeger bij haar in de buurt 'zulke' kindjes. Alsof ze heel anders zijn ofzo Laughing

O grappig, dan hebben wij straks een beddestee kindje. smile
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  meisje vr 13 apr 2012 - 7:19

Ik geef ook nog borstvoeding en ik slik de cerazette. Ik vind het een vreselijke pil.
Ik ga er binnenkort ook meestoppen, omdat ik me ook 'down' voel door de pil
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Roodkapje vr 13 apr 2012 - 8:24

Darius schreef:
SarahKey schreef:
_MamaRosa_ schreef:
SarahKey schreef:Mijn oude buurvrouw vertelde dat vroeger een kindje, wat verwekt werd tijdens de borstvoeding, beddestee kinderen werden genoemd. Vroeger dachten ze dat je dan niet vruchtbaar was tijdens de borstvoeding maar er zijn heel veel bedstee kinderen toen geboren. Aldus de buurvrouw Laughing Had er nog nooit van gehoord.

Het kan aan mij liggen, maar ik zie de link met de bedstee niet echt? Of werden de anderen in de huiskamer verwekt?Wink

Nou dat snapte ik ook niet Laughing Maar zo noemden ze vroeger bij haar in de buurt 'zulke' kindjes. Alsof ze heel anders zijn ofzo Laughing

O grappig, dan hebben wij straks een beddestee kindje. smile

Wij hadden dat met de miskraam voor deze zwangerschap.... tja, ik wilde sowieso wel graag een 4e, mijn man was de twijfelaar.. maar hij wist dat ik geen hormonen ging nemen tijdens de bv en ik heb zelf latexallergie, dus condooms zijn een duur grapje als je ze latexvrij wil gebruiken. Dus tja dan maar op gegokt. Nu alsnog een 4e smile. Nu nog uitvogelen hoe we dat over een week of 20 gaan oplossen!

Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Roodkapje vr 13 apr 2012 - 8:27

_MamaRosa_ schreef:Als ik trouwens wel zin heb, blijf ik ook droog, het gaat al wel wat beter nu ik minder voedingen geef, maar het mag nog stukken beter. Wat dat betreft kan ik beter zwanger zijn, dan heb ik altijd zin en ben nooit droog.Bostvoeding en gemeenschap - Pagina 2 394967

Whahaha dit herken ik... mn libido is echt hoog deze zwangerschap, ik merkte meestal weinig verschil maar deze zwangerschap wordt zelfs mn man moe van me haha..

Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud