Help mijn man is klusser
+19
Shy
_Summer
xxDila
Bolleke
FireButterfly
Truttebol
lyke
juffie001
Bosjesvrouw
Plien84
Lejow
Ibbeltje
Susan
SnowWhite
Joss1
LDJ
Tazz
Pandora
Sylvana
23 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Help mijn man is klusser
Volgende week helpen we wel een gezin in nood
Laatst aangepast door Birgit op do 12 apr 2012 - 8:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik krijg echt allergie van dit soort volk, stelletje kansloze uitkeringstrekkers van onze belastingcenten. Ik heb echt geen goed woord over voor zulke mensen. Sorry ff zin in een ongenuanceerde opmerking:D
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
John: wij helpen mensen die echt in de shit zitten...
Zij: nou zitten wij dat niet dan
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:John: wij helpen mensen die echt in de shit zitten...
whaha ja nu zitten ze in de shit ja door de uitzending
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik was al afgehaakt toen er was verteld dat hij een uitkering had en er vervolgens werd gezegd: "hij zit te lunchen in een hotel"
Plien84- Prater
Maar ondanks alles hebben ze nog wel nieuwe vloeren en trap en een kamer voor zijn zoon.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Bosjesvrouw schreef:Maar ondanks alles hebben ze nog wel nieuwe vloeren en trap en een kamer voor zijn zoon.
Ik had inderdaad ook graag gezien dat ze het eruit hadden gehaald. Die kasten kosten ook best wat ook al was het alleen de inbouw zeg maar.
Plien84- Prater
Ik vraag me toch wel af wie het programma getipt heeft of hoe ze er nu ineens toch achter zijn gekomen.
Gast- Gast
Ik ben ook wel benieuwd naar wie ze verlinkt heeft. Dan moeten ze toch al flink hebben lopen opscheppen over dat ze in dit programma kwamen.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Zelda schreef:Ik ken die mensen echt heel erg raar om dat zo op TV te zien.
Echt waar??? Waar ken je ze van??
Het meest bijzonder vind ik dat ze dus serieus dachten dat ze hiermee wegkwamen.
Dat het uit zo komen hadden ze toch zelf ook kunnen bedenken!
vind het wel enorm triest en oh oh wat moeten hun zich nog een keer snoeihard geschaamd hebben na de uitzending vanavond
Dat het uit zo komen hadden ze toch zelf ook kunnen bedenken!
vind het wel enorm triest en oh oh wat moeten hun zich nog een keer snoeihard geschaamd hebben na de uitzending vanavond
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Misschien hebben ze er inmiddels de grootste lol om, er is immers wel het e.e.a gedaan.
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Zelda op do 12 apr 2012 - 21:35; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Birgit schreef:Misschien hebben ze er inmiddels de grootste lol om, er is immers wel het e.e.a gedaan.
Ja dat kan ook nog.. ik snap niet dat ze die kasten enzo allemaal wel hebben laten staan.
Ik had die er denk ik gewoon weer uit getrokken..
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Ik dacht misschien heeft zijn ex hun wel verlinkt
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Je vraagt je nu ook ineens af of hij zijn best er niet echt voor deed omdat hij wist dat het niet helemaal eerlijk was. Of hebben jullie dat niet?
Gast- Gast
Wat grappig Zelda En zijn ze zoals jij je ze kent zeg maar?
Ik denk niet dat ze er achteraf lol over hebben. Er zijn dan wel wat dingen gedaan in huis, maar je staat natuurlijk wel ongelofelijk voor lul in een programma waar heel veel mensen naar kijken. Dat zou ik er toch echt niet voor over hebben.
Eerlijk gezegd denk ik dat ze gehoopt hadden dat áls het uit zou komen het niet uitgezonden zou worden.
Eerlijk gezegd denk ik dat ze gehoopt hadden dat áls het uit zou komen het niet uitgezonden zou worden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Het zou mij trouwens niet verbazen als de makers van het programma allang op de hoogte waren van het feit dat ze probeerden om de boel te belazeren en bewust toch de uitzending zijn gaan maken. Dat ze gewoon gepland hadden om het bedrog ergens halverwege te onthullen voor de camera. Ik geloof er niet zo in dat het puur om liefdadigheid draait, uiteindelijk draait het gewoon om kijkcijfers en ik denk dat dit erg goed is voor de kijkcijfers.
Susan- Lady Post-a-lot
@ Susan dat gevoel kreeg ik ook een beetje.
Ik heb naar aanleiding van dit topic de aflevering terug gekeken, maar ik vond John ook een beetje anders dan anders.
Ik had vanaf het begin af aan iets van 'wat is hij mild voor hem'. Iedereen heeft altijd een zielig verhaal en een voorgeschiedenis in dit programma, maar dat weerhoud hem er meestal niet van om door te zagen en te pushen. Ik had het idee dat hij dat nu nauwelijks deed. Kan natuurlijk een gevoel zijn omdat ik van te voren wist wat er ging gebeuren, maar het lijkt haast wel met voorbedachte rade.
Al kan ik me dat haast niet voorstellen.. Zo wil je toch zeker niet op tv komen?
Ik heb naar aanleiding van dit topic de aflevering terug gekeken, maar ik vond John ook een beetje anders dan anders.
Ik had vanaf het begin af aan iets van 'wat is hij mild voor hem'. Iedereen heeft altijd een zielig verhaal en een voorgeschiedenis in dit programma, maar dat weerhoud hem er meestal niet van om door te zagen en te pushen. Ik had het idee dat hij dat nu nauwelijks deed. Kan natuurlijk een gevoel zijn omdat ik van te voren wist wat er ging gebeuren, maar het lijkt haast wel met voorbedachte rade.
Al kan ik me dat haast niet voorstellen.. Zo wil je toch zeker niet op tv komen?
Truttebol- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11
Susan schreef:Het zou mij trouwens niet verbazen als de makers van het programma allang op de hoogte waren van het feit dat ze probeerden om de boel te belazeren en bewust toch de uitzending zijn gaan maken. Dat ze gewoon gepland hadden om het bedrog ergens halverwege te onthullen voor de camera. Ik geloof er niet zo in dat het puur om liefdadigheid draait, uiteindelijk draait het gewoon om kijkcijfers en ik denk dat dit erg goed is voor de kijkcijfers.
Ik sluit me bij Susan aan.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Truttebol schreef:
Ik denk ook niet dat die mensen wisten dat John het wist. Als het een vooropgezet plan was om ze tijdens de uitzending te ontmaskeren dan was dat een plan van de programmamakers, niet van die mensen zelf.
Niet dat ik dat overigens zielig vind, ik vind het eigen schuld dikke bult. De bedrieger bedrogen.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik vond het goed dat het is uitgezonden, misschien is John eerder ingelicht maar hebben ze dat gewoon zo gemonteerd. Je weet het nooit. Ik vind wel dat ze coulant zijn geweest door de kiderkamer af te maken.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Susan schreef:Truttebol schreef:
Ik denk ook niet dat die mensen wisten dat John het wist. Als het een vooropgezet plan was om ze tijdens de uitzending te ontmaskeren dan was dat een plan van de programmamakers, niet van die mensen zelf.
Niet dat ik dat overigens zielig vind, ik vind het eigen schuld dikke bult. De bedrieger bedrogen.
+1
En ik denk ook echt wel dat haar tranen op dat moment oprecht waren. Ik denk niet dat ze had verwacht 'ontmaskerd' te worden en hiermee geconfronteerd te worden.
Ik denk inderdaad dat het programma er mee te maken heeft gehad. Anders had ik persoonlijk namelijk alles wel af geblazen en niet meer verder gegaan met de hulp. Eigen schuld inderdaad.
Truttebol- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Help! Mijn niet-man is ook nog eens geen klusser!
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Dit gaat mijn behang worden op mijn zolderkamer
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Dit gaat mijn behang worden op mijn zolderkamer
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: