Is dit nou Lente?
+13
Mermaid
loura
Zora
Siem
SleepingBeauty
Ibbeltje
Coco
Caroow
silly-one
Sarah1985
Urban Naked
Lejow
Caribbeanlover
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Is dit nou Lente?
Vind ik ook. Dat hebben we toch vast laten leggen? Nou dan!Caribbeanlover schreef:Niet vreemd?! Het hoort toch lekker zonnig te zijn onderhand, het is lente, kom op zeg!
Gast- Gast
SleepingBeauty schreef:Hier was het ook best aangenaam.
Alleen een paar fikse buien tussendoor!
We zijn ook al wel een beetje verwend met het super mooie weer in maart.
Heb liever nu dit weer en dan straks een mooie zomer :)
Maart had maar een aantal mooie dagen dus zo mooi was het ook weer niet helaas. Liever idd een mooie zomer laten we het hopen.................eindelijk eens na al die jaren.:sunny:
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ooit gehoord van:
- Maart roert zijn staart.
- April doet wat hij wil.
- Zo lang de 'r' in de maand is, kan het nog v'rrrrrr'iezen.
- Maart roert zijn staart.
- April doet wat hij wil.
- Zo lang de 'r' in de maand is, kan het nog v'rrrrrr'iezen.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:SleepingBeauty schreef:Hier was het ook best aangenaam.
Alleen een paar fikse buien tussendoor!
We zijn ook al wel een beetje verwend met het super mooie weer in maart.
Heb liever nu dit weer en dan straks een mooie zomer
Maart had maar een aantal mooie dagen dus zo mooi was het ook weer niet helaas. Liever idd een mooie zomer laten we het hopen.................eindelijk eens na al die jaren.
Alleen afgelopen jaar was het geen mooi weer in de zomer en er ook al eens bij stil gestaan dat er ook heel veel mensen juist wel blij zijn met dit weer?
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Back to the good old days. Toen het in Nederland gewoon degelijk anderhalve maand lang 37 graden was.Caribbeanlover schreef:Maart had maar een aantal mooie dagen dus zo mooi was het ook weer niet helaas. Liever idd een mooie zomer laten we het hopen.................eindelijk eens na al die jaren.
Gast- Gast
Hier heeft het vandaag zelfs heel even gesneeuwd! Maar vanmiddag was het ook weer een heerlijk zonnetje. Ik vind het wel prima allemaal Als de zomer maar knetterheet is
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Zora schreef:Hier heeft het vandaag zelfs heel even gesneeuwd! Maar vanmiddag was het ook weer een heerlijk zonnetje. Ik vind het wel prima allemaal Als de zomer maar knetterheet is
Nooooooo! En de boeren/weilanden/dieren/kurkdroge sloten/mensen-met-een-hekel-aan-te-warme-zomers dan?
Ik pleit voor een zomer met dagelijks 25 graden en om de nacht mooie onweersbuien met een goede plens regen.
Gast- Gast
Ik vind het echt koud. Ik zit nu alweer 4 dagen binnen omdat ik niet lekker ben maar de dagen ervoor vond ik het echt koud.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik fietste vanavond nog met handschoenen aan terwijl ik het echt wel lekker weer vond.
Is het een goed excuus dat ik pas net een weekje terug ben na een maand warmte (oke ook veel tropische buien, maar dan was het nog steeds niet koud)
Is het een goed excuus dat ik pas net een weekje terug ben na een maand warmte (oke ook veel tropische buien, maar dan was het nog steeds niet koud)
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Youandi schreef:Zora schreef:Hier heeft het vandaag zelfs heel even gesneeuwd! Maar vanmiddag was het ook weer een heerlijk zonnetje. Ik vind het wel prima allemaal Als de zomer maar knetterheet is
Nooooooo! En de boeren/weilanden/dieren/kurkdroge sloten/mensen-met-een-hekel-aan-te-warme-zomers dan?
Ik pleit voor een zomer met dagelijks 25 graden en om de nacht mooie onweersbuien met een goede plens regen.
Okeee okeee, 25 graden, met minstens een behoorlijk aantal dagen warmer. En idd af en toe onweer! Heerlijk!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
we hebben net twee weken zonder regen gehad. Overdag is het nog stralend weer, kan zonder jas naar buiten terwijl ik het normaal heel snel koud heb. En ik ben blij dat het iedere dag even regent want we hebben afgelopen woensdag grasmatten in de tuin gelegd en die hebben iedere dag water nodig.
Dus om antwoord te geven op je vraag: Ja dit is lente, heerlijk!
Dus om antwoord te geven op je vraag: Ja dit is lente, heerlijk!
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
En of het Lente is! Kom jij wel eens buiten?
Hier zijn de temperaturen aangenaam, ik draag al sinds begin maart mijn zomerjas.
Verder schijnt de zon best veel, zijn er veel vogeltjes te horen buiten, bloeien de bloemetjes als een malle en iedereen is vrolijker ( ) Hoezo geen lente!?
Hier zijn de temperaturen aangenaam, ik draag al sinds begin maart mijn zomerjas.
Verder schijnt de zon best veel, zijn er veel vogeltjes te horen buiten, bloeien de bloemetjes als een malle en iedereen is vrolijker ( ) Hoezo geen lente!?
Gast- Gast
Vandaag weer heerlijk zonder jas buiten gelopen, van mij mag het de rest van de lente en zomer zo blijven; HEERLIJK!
Gast- Gast
Zusje schreef:Vandaag weer heerlijk zonder jas buiten gelopen, van mij mag het de rest van de lente en zomer zo blijven; HEERLIJK!
Niet té enthousiast.. Dan mogen er wel wat graadjes boven op!
Gast- Gast
Mij hoor je niet klagen Er valt geen sneeuw en je mag er nu toch wel vanuit gaan dat dat ook niet meer gaat komen. De regen hoeft van mij niet maar ik vind dit prima weer. Ik heb toch al een hekel aan zo'n snikhete benauwde zomer (lees: zonneallergie) dus ja, ik ben wel tevreden
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Wij hebben hier vandaag prachtig weer gehad. Zag bij het rtl weer foto's van vandaag met een heeeel ander weerbeeld, we hebben geluk gehad hier
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Van mij mag het ietsjes warmer.. Maar als het volgende week dit weer is en dan - de regen ben ik al heel blij!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» We krijgen een zeer warme lente!
» Lente foto's!
» Lente kriebels!
» New York winter/lente?
» Lente, dus: jezelf oplappen
» Lente foto's!