Goedemorgen Donderdag!
+8
Emma_
Pompoen
Zonnetje
Poisongirl
SparklingEyes
Burn
Ibbeltje
Stuiterbal
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen Donderdag!
Ik had al een uur aan het werk willen zijn . Ik kan niet meer, ben gesloopt en voel me ook helemaal niet lekker... Vanavond maar wat opruimen en zodra mijn vriend hier is maar lekker gelijk naar bed... Dan nog maar 1 dagje werken, is te doen... Ik kijk erg uit naar het weekend!
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Re: Goedemorgen Donderdag!
Goedemorgen !! Mijn laatste werkdag voor het weekend. Ben ook niet helemaal fit maar dat komt door de hooikoorts wat gewoon niet weg wilt gaan.
Vanavond nog een lange avond te gaan maar morgen lekker vrij.
Vanavond nog een lange avond te gaan maar morgen lekker vrij.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Goedemorgen,
Dadelijk werken tot half 7 en dan niet veel meer doen denk ik zo.
Tot nu toe ben ik morgen vrij dus dan zou ik na vandaag al weekend hebben.
Fijne dag!
Dadelijk werken tot half 7 en dan niet veel meer doen denk ik zo.
Tot nu toe ben ik morgen vrij dus dan zou ik na vandaag al weekend hebben.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen!
Vandaag moet ik werken. Vanmiddag hebben we een cursus op het werk, dus ik zal wel laat thuis zijn. Daarna eten en vanavond moet ik tennissen. Ik hoop dat het droog blijft.
Een fijne dag allemaal!
Vandaag moet ik werken. Vanmiddag hebben we een cursus op het werk, dus ik zal wel laat thuis zijn. Daarna eten en vanavond moet ik tennissen. Ik hoop dat het droog blijft.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Laatste donderdag in Oostenrijk!
Vandaag werken van kwart voor 8 tot half 6.. Daarna lekker pizza eten bij de parkmanager..
Jippieeee!
Fijne dag all!
Laatste donderdag in Oostenrijk!
Vandaag werken van kwart voor 8 tot half 6.. Daarna lekker pizza eten bij de parkmanager..
Jippieeee!
Fijne dag all!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Morning!
Hier lekker geslapen.
Strakjes even was vouwen en nog een was draaien.
Voor de rest weinig plannen vandaag.
Fijne dag all!
Hier lekker geslapen.
Strakjes even was vouwen en nog een was draaien.
Voor de rest weinig plannen vandaag.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Gooeeeedemorgen! (a la gaston)
Ik heb de kinderen al naar de opvang gebacht. Ze waren beide vroeg wakker en ik moet straks ook naar mijn werk. Even eengesprekje over wat mijn werkzaamheden gaan zijn zodra ik weer ga werken over, jeetje drie weken al weer! Ze hebben eigenlijk helemaal geen werk voor me haha, dus ben benieuwd!
Ook een kennismakingsgesprek met de nieuwe directeur, ben erg benieuwd.....
Nu nog even lekker een koppie thee, nog wasje ophangen en een was draaien en dan maar gaan...
Begint nu toch wel spannend te worden, stom zeg
Ik heb de kinderen al naar de opvang gebacht. Ze waren beide vroeg wakker en ik moet straks ook naar mijn werk. Even eengesprekje over wat mijn werkzaamheden gaan zijn zodra ik weer ga werken over, jeetje drie weken al weer! Ze hebben eigenlijk helemaal geen werk voor me haha, dus ben benieuwd!
Ook een kennismakingsgesprek met de nieuwe directeur, ben erg benieuwd.....
Nu nog even lekker een koppie thee, nog wasje ophangen en een was draaien en dan maar gaan...
Begint nu toch wel spannend te worden, stom zeg
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben vrij vandaag, ga lekker met J.ason spelen, vanmiddag komt een oud collega op de koffie en om half zes heb ik een afspraak voor het ontwerp van mijn tattoo. Vandaag zijn er metselaars bezig in de tuin, dus moet verplicht in huis blijven vanmorgen.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Ik werk vandaag een dagje thuis, want er komen allerlei mensen langs:
- om het nieuwe dressoir te brengen
- om de nieuwe kookplaat aan te sluiten
- om de oude eettafel en het oude tv-meubel op te halen
- een man om de ramen op te meten voor de rolluiken en horren
Ik werk vandaag een dagje thuis, want er komen allerlei mensen langs:
- om het nieuwe dressoir te brengen
- om de nieuwe kookplaat aan te sluiten
- om de oude eettafel en het oude tv-meubel op te halen
- een man om de ramen op te meten voor de rolluiken en horren
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Goedemorgen,
lieve hemel, ik heb de zenuwen! Haha voor het optreden van zaterdag! Gisterenavond zijn we met 3/4 van koor Amersfoort naar koor Harderwijk gegaan voor een soort van generale repetitie, was erg vol, druk maar ook erg leuk! Nu zaterdag nog de echte generale en dan het optreden 's avonds, erg veel zin in.
Vanmiddag heb ik zangles, ik heb een gelukspoppetje gehaakt voor de dirigente (mijn zangdocente ook), een zakje gemaakt waar die in zit en een kaartje met daarop toitoitoi, dat ga ik vanmiddag geven want ik denk dat het zaterdag echt loeidruk gaat zijn (4 koren, ruim 200 man).
En verder nog een aantal dingetjes doen, was draaien enzo.
Fijne dag allemaal!
lieve hemel, ik heb de zenuwen! Haha voor het optreden van zaterdag! Gisterenavond zijn we met 3/4 van koor Amersfoort naar koor Harderwijk gegaan voor een soort van generale repetitie, was erg vol, druk maar ook erg leuk! Nu zaterdag nog de echte generale en dan het optreden 's avonds, erg veel zin in.
Vanmiddag heb ik zangles, ik heb een gelukspoppetje gehaakt voor de dirigente (mijn zangdocente ook), een zakje gemaakt waar die in zit en een kaartje met daarop toitoitoi, dat ga ik vanmiddag geven want ik denk dat het zaterdag echt loeidruk gaat zijn (4 koren, ruim 200 man).
En verder nog een aantal dingetjes doen, was draaien enzo.
Fijne dag allemaal!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Goedemorgen allemaal!
Ik ga zometeen werken en daarna nog heel veel dingen regelen voor onze bruiloft over 11 weken! Verder geen andere plannen. Fijne dag allemaal!
Ik ga zometeen werken en daarna nog heel veel dingen regelen voor onze bruiloft over 11 weken! Verder geen andere plannen. Fijne dag allemaal!
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
тыквашка In wat voor koor zing je? Lijkt me zo mooi om eens een keer te horen :-)
Goedemorgen trouwens,
Ik heb heerlijk geslapen. Ik ben vanaf vandaag definitief gestopt met laxeren. Er komt werkelijk niets meer uit, behalve wat lucht en een hoop gerommel en geknor uit mijn maag. Dus kan ik volgende week weer lekker gaan werken.
Gister heb ik de bovenverdieping gepoetst, dus vandaag is beneden aan de beurt. Ook wil ik nog even naar de supermarkt voor wat boodschappen. Vanavond gezellig met mijn allerliefste schat op de bank.
Wens allen een gezellige dag toe.
Goedemorgen trouwens,
Ik heb heerlijk geslapen. Ik ben vanaf vandaag definitief gestopt met laxeren. Er komt werkelijk niets meer uit, behalve wat lucht en een hoop gerommel en geknor uit mijn maag. Dus kan ik volgende week weer lekker gaan werken.
Gister heb ik de bovenverdieping gepoetst, dus vandaag is beneden aan de beurt. Ook wil ik nog even naar de supermarkt voor wat boodschappen. Vanavond gezellig met mijn allerliefste schat op de bank.
Wens allen een gezellige dag toe.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen
Ik heb gewoon al weekend. Mijn cliënt ligt in het ziekenhuis dus was ik vrij. Heerlijk op donderdag al weekend. Vandaag krijgt mijn broer de sleutel van zijn nieuwe huis. Daar ga ik einde van de middag even kijken. Vanavond krijgen we nog visite voor de verjaardag van mijn man. Verder ga ik zo boodschappen halen en huis poetsen. En de was ophangen.Fijne dag allemaal
Ik heb gewoon al weekend. Mijn cliënt ligt in het ziekenhuis dus was ik vrij. Heerlijk op donderdag al weekend. Vandaag krijgt mijn broer de sleutel van zijn nieuwe huis. Daar ga ik einde van de middag even kijken. Vanavond krijgen we nog visite voor de verjaardag van mijn man. Verder ga ik zo boodschappen halen en huis poetsen. En de was ophangen.Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Vandaag wat was weg werken en om boodschappen. Even langs de action om lijm, want ga een poging doen om een fotolijstje te bekleden voor de babykamer.
Fijne dag!
Fijne dag!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
slaatje schreef:тыквашка In wat voor koor zing je? Lijkt me zo mooi om eens een keer te horen :-)
Ik zing in een pop & rockkoor . Zeker mooi om te horen...denk ik . Ik hoor het eigenlijk nooit want ik sta er altijd tussen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Goedemiddag!
Vanmorgen vroeg eruit gegaan om weer eens lekker een eind te lopen en te fotograferen. Thuis maar meteen even bewerkt en zo. Ik ga dadelijk nog even ergens anders fotograferen (zag wat leuks laatst), boodschappen doen, huis nog een beetje opruimen en dan komt m'n vriend vanmiddag hierheen.
Vanmorgen vroeg eruit gegaan om weer eens lekker een eind te lopen en te fotograferen. Thuis maar meteen even bewerkt en zo. Ik ga dadelijk nog even ergens anders fotograferen (zag wat leuks laatst), boodschappen doen, huis nog een beetje opruimen en dan komt m'n vriend vanmiddag hierheen.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen donderdag!!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag!