Hoe gaat het met
+14
Lejow
Annie24
sharky
Druifke
Pien
liesje
Novalee
Jezzie
Fearie
nillis
Laced
Roodkapje
koNijntje
Aagje!
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoe gaat het met
Novalee schreef:Ik heb mezelf benoemd als Marico-woordvoerderAnnie24 schreef:Haha; Novalee heeft d'r roeping gevonden
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Wat lief dat een aantal van jullie aan mij hebben gedacht. Gaat nu iets beter. Al heb ik weinig gevoelens meer voor hem. Ben zo op hem afgeknapt. Qua omgang met f is het de afgelopen dagen erg goed gegaan. Hoop dat de relatie nog te redden is en mijn gevoel weer opbloeit.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
chipa schreef:Wat lief dat een aantal van jullie aan mij hebben gedacht. Gaat nu iets beter. Al heb ik weinig gevoelens meer voor hem. Ben zo op hem afgeknapt. Qua omgang met f is het de afgelopen dagen erg goed gegaan. Hoop dat de relatie nog te redden is en mijn gevoel weer opbloeit.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ik ben wel benieuwd hoe het nu met Wennes is??
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Pindaatje, ik zal zeggen dat er naar haar gevraagd wordt.
Ze houdt in ieder geval veel rust en de baby zit nog lekker binnen!
Ze houdt in ieder geval veel rust en de baby zit nog lekker binnen!
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
pindaatje schreef:Ik ben wel benieuwd hoe het nu met Wennes is??
Lief dat je naar me vraagt.
Het gaat redelijk. Ik moet echt bedrust houden en mag alleen douchen en naar het toilet, verder lig ik de hele dag op de bank. Dat gaat me wel een beetje opbreken. Ik weet dat het voor het goede doel is, maar het is toch behoorlijk pittig, vooral ook omdat ik nog een mannetje van 2 rond heb lopen. Er moet dus steeds iemand bij mij zijn of onze zoon moet ergens naartoe. En dat is soms best lastig om dat goed geregeld te krijgen.
Ondanks ik niks doe heb ik nog veel harde buiken ook 's nachts gaat het door. En ik moet voorkomen dat ik harde buiken heb omdat deze ervoor zorgen dat de baarmoederhals verkort. En als de harde buiken snel achter elkaar komen zit ik wel weer in angst omdat ik heel erg bang ben dat de kleine nu al komt of dat ik weer in het ziekenhuis moet liggen.
Ik moet nog wel iedere week op controle bij de gyn dus dat is wel fijn.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Wennes,fijn dat je zelf komt reageren! Wat goed dat je baby nog warm in je buik zit! En je bent al bijna 27 weken inmiddels, dus alweer bijna een weekje erbij! Als kan ik me indenken dat je zelf misschien wel in dagen denkt, elke dag is er weer eentje!
Gelukkig ben je nog wel thuis, maar kan me voorstellen dat je het allemaal doodeng vind zo.. Zoveel onzekerheid, kan me indenken dat het je allemaal opbreekt, zeker met nog een peuter erbij.
Snapt je zoontje een beetje dat jij rust moet houden en niets mag doen?
Ik hoop dat je kleintje nog een flink aantal weken mag blijven zitten!
Sterkte
Gelukkig ben je nog wel thuis, maar kan me voorstellen dat je het allemaal doodeng vind zo.. Zoveel onzekerheid, kan me indenken dat het je allemaal opbreekt, zeker met nog een peuter erbij.
Snapt je zoontje een beetje dat jij rust moet houden en niets mag doen?
Ik hoop dat je kleintje nog een flink aantal weken mag blijven zitten!
Sterkte
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
» Hoe gaat het met.......?
» Hoe gaat het met....?
» Hoe het nu gaat
» Hoe gaat het met.......?
» Hoe gaat het met....?
» Hoe het nu gaat
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: