Hoeveel kg....
+13
SoGood
Flippin' Bitch
luenca
Thunder
Pandora
bolus26
Gizmo
Beachgirl
Kerel
Inge
May
Rovine
Minx
17 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoeveel kg....
- 8 kilo van mij!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ooo...wat zijn jullie goed bezig meiden!!!
Ik groei alleen maar.... Al moet ik zeggen dat ik geheel niet ontevreden ben momenteel want ik ben nog helemaal niets aangekomen! Ondanks dat ik best flink eeten snoep momenteel....
Ik groei alleen maar.... Al moet ik zeggen dat ik geheel niet ontevreden ben momenteel want ik ben nog helemaal niets aangekomen! Ondanks dat ik best flink eet
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Sinds dit jaar ben ik 6 kilo afgevallen.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
23 kilo. sta al maanden stil maar binnenkort ga ik weer focussen op nog 10 kilo minstens.
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Ben niet bewust aan het lijnen, of mee aan het doen in een afvaltopic, maar ben wel aardig wat afgevallen. Nu zo'n 11 kilo, maar vanaf m'n zwaarst ben ik nu 14 kilo kwijt.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ben na mijn zwangerschap 7 kg extra afgevallen tov voor ik zwanger werd. Dus in totaal 30 kg na de bevalling.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik ben na mijn zwangerschap 7 kg extra afgevallen tov voor ik zwanger werd. Dus in totaal 30 kg na de bevalling.
Baby's werpen telt niet
Gast- Gast
Dan 7 kg.Reva schreef:Stofzuiger schreef:Ik ben na mijn zwangerschap 7 kg extra afgevallen tov voor ik zwanger werd. Dus in totaal 30 kg na de bevalling.
Baby's werpen telt niet
Gewoon jaloers jij
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Dan 7 kg.Reva schreef:Stofzuiger schreef:Ik ben na mijn zwangerschap 7 kg extra afgevallen tov voor ik zwanger werd. Dus in totaal 30 kg na de bevalling.
Baby's werpen telt niet
Gewoon jaloers jij
Wel op je beertjes ja.
Gast- Gast
Ja, niet op de schade die de beertjes aangericht hebben op mijn lijf denk ikReva schreef:Stofzuiger schreef:Dan 7 kg.Reva schreef:Stofzuiger schreef:Ik ben na mijn zwangerschap 7 kg extra afgevallen tov voor ik zwanger werd. Dus in totaal 30 kg na de bevalling.
Baby's werpen telt niet
Gewoon jaloers jij
Wel op je beertjes ja.
Gast- Gast
Ik was een beetje te mager 6 dagen geleden dus ik dacht.. Laat ik eens lekker veel snoepen enzo de komende dagen. Bijna 3 kilo zit er alweer aan. :shock:
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Reva schreef:Dat is echt onmogelijk in vet hoor
Dat denk/HOOP ik ook niet..
Morgen gelukkig weer gezond eten want het zijn hier alleen maar lekkere broodjes, frietjes, uit eten, high winen en veel chocolaatjes. Wel erg lekker en erg gezellig maar ik voel me er een beetje ongezond bij.
SoGood- Ratel
Sogood schreef:Reva schreef:Dat is echt onmogelijk in vet hoor
Dat denk/HOOP ik ook niet..
Morgen gelukkig weer gezond eten want het zijn hier alleen maar lekkere broodjes, frietjes, uit eten, high winen en veel chocolaatjes. Wel erg lekker en erg gezellig maar ik voel me er een beetje ongezond bij.
Oeh, lekker
High Wine
Laatst aangepast door Reva op ma 9 apr 2012 - 2:38; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Heerlijk he! Kunnen jullie al die lekkere paashapjes weerstaan?
Gelukkig heb ik een heel makkelijk lichaam, na 3 balansdagen is het er waarschijnlijk weer af.
Gelukkig heb ik een heel makkelijk lichaam, na 3 balansdagen is het er waarschijnlijk weer af.
SoGood- Ratel
Euh nee, niet bepaald Dus Nu weer streng, want ik wil er rond de zeven kilo af hebben 20 juni
Gast- Gast
Fairytale: 7,1
Chipp: 11,3
Rovine 16,9
May: 2,0
TBIB: 4,2
Yoyo: 17,2
Inge: 40,6
kerel: 28
Pompoen: 12,5
Totaal: 139,8
Rovine 16,9
Totaal: 139,8
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Fairytale: 7,1
Rovine 16,9
Stofzuiger: 7
Flippin' Bitch: 14
Shygirl: 23
Rataplan: 6
Bolus26: 8
Gizmo: 32,6
Liv_: 6,9
Beachgirl_24: 14,2
Totaal: 251,5
Rovine 16,9
Stofzuiger: 7
Flippin' Bitch: 14
Shygirl: 23
Rataplan: 6
Bolus26: 8
Gizmo: 32,6
Liv_: 6,9
Beachgirl_24: 14,2
Totaal: 251,5
Gast- Gast
Maar Reva, hoeveel is er nu bij jou af inmiddels?
Hier echt een rampzalig weekend gehad wat betreft de paashapjes. Maar dat kwam ook merendeel door mijn verjaardag natuurlijk
Hier echt een rampzalig weekend gehad wat betreft de paashapjes. Maar dat kwam ook merendeel door mijn verjaardag natuurlijk
Gast- Gast
Ik heb eigenlijk niet zo'n moeite met de paashapjes. Ik eet gewoon lekker mee, ik volg niet echt een dieet, meer een levensstijl, dat doe ik al een jaar en daarmee val ik heeeeeel erg langzaam af. Op zulke dagen mag ik best lekker snoepen en lekker eten, ik wil dit vol blijven houden, dan moet het wel haalbaar zijn. Ik kom er ook niet van aan, val hoogstens iets langzamer af nog of blijf even stil staan. Verder heb ik echt totaal geen trek in zoetigheid, dus ik heb gisteren 1 zoet hapje gehad, dat had mijn zusje gemaakt maar ik heb geen enkel chocolade-eitje gehad!!
Bij mij werkt het echt van hoe langer ik geen suiker eet hoe minder trek ik er in heb, hoe minder lekker ik het vind en hoe beter ik me voel.
Bij mij werkt het echt van hoe langer ik geen suiker eet hoe minder trek ik er in heb, hoe minder lekker ik het vind en hoe beter ik me voel.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
-10 kilo.. dat is eigenlijk wat te veel, wou dr maar 6 af
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Reva schreef:Yoyo schreef:Maar Reva, hoeveel is er nu bij jou af inmiddels?
Kunnen we daaruit concluderen dat er nog niks af is?
Gast- Gast
Yoyo schreef:Reva schreef:Yoyo schreef:Maar Reva, hoeveel is er nu bij jou af inmiddels?
Je kunt daaruit concluderen dat ik het een bijzondere vraag vind van jou. Je zegt mij irritant, gemeen, kinderachtig en dergelijke te vinden, dus oprechte interesse in mijn persoon vind ik niet aannemelijk.
Gast- Gast
Reva schreef:Yoyo schreef:Reva schreef:Yoyo schreef:Maar Reva, hoeveel is er nu bij jou af inmiddels?
Je kunt daaruit concluderen dat ik het een bijzondere vraag vind van jou. Je zegt mij irritant, gemeen, kinderachtig en dergelijke te vinden, dus oprechte interesse in mijn persoon vind ik niet aannemelijk.
Echt serieus, sommige mensen blijven zo lang hangen in iets.. Het is maar een forum hoor?
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel bh's heb jij?
» Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
» Hoeveel voedingen, hoeveel cc?
» Nav - Hoeveel eet jij?
» Hoeveel tel je?
» Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
» Hoeveel voedingen, hoeveel cc?
» Nav - Hoeveel eet jij?
» Hoeveel tel je?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: