Zwarte Cross
+12
Toet
Error
bolus26
Niekske
Ellusss
Rizzo
Jade
Atelier Madame
Bliss
Spring
Lenthe
Coco
16 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Zwarte Cross
Ja die inderdaad! Die waren echt goed.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ben ook weer een uurtje thuis inmiddels, wat een feest! Was weer helemaal in mn element vandaag, geweldig festival is het toch! Ik had uiteindelijk mn All Stars aan en was blij toe, was tenminste niet zo heet. Ze zijn ook nauwelijks smerig, was echt prima te doen zo. Ben aardig verkleurd ook (/enigszins verbrand), wat een weertje!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Zo ik ben ook weer terug na een heel weekend op de camping! Was weer een prachtig weekend! Vooral het weer werkte natuurlijk geweldig mee
Donderdag was de caravan het terreIn opkrijgen echt een ramp, duurde zo lang, pas tegen tienen waren we geïnstalleerd. Daarna gezellig een biertje gedronken.
Vrijdag normaal, jovink en within temptatiën gezien. Vooral de laatste waren geweldig vond ik live.
Zaterdag had ik een bruiloft is waren we even een dagje weg
Zondag de cross gezien, normaal, racoon en jovink. En op de camPing lekker bij het kampvuur gezeten.
Ja was geslaagd, en vooral veel bier
Donderdag was de caravan het terreIn opkrijgen echt een ramp, duurde zo lang, pas tegen tienen waren we geïnstalleerd. Daarna gezellig een biertje gedronken.
Vrijdag normaal, jovink en within temptatiën gezien. Vooral de laatste waren geweldig vond ik live.
Zaterdag had ik een bruiloft is waren we even een dagje weg
Zondag de cross gezien, normaal, racoon en jovink. En op de camPing lekker bij het kampvuur gezeten.
Ja was geslaagd, en vooral veel bier
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: