Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?

+25
Tinus
Ibbeltje
Highway
Caroow
Caramba
SleepingBeauty
Lady Starstruck
Lima
TNMN
Jasmine
Dennenappel
Niene
Herfstblaadjes
kwak
RYW
Sugarfall
Japie
Bliss
minoessepoes
VeryCherry
Rovine
Rush
RioolSpook
Arwyn
Bazinga
29 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?  - Pagina 2 Empty Re: Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 2:56

Het enige wat ik kan is IKEA dingen in elkaar zetten en dan nog niet alles....voor de rest schakel ik toch echt mijn vader in. Mijn vriend heeft 2 linkerhanden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?  - Pagina 2 Empty Re: Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 3:15

Ik kan het allemaal vast wel als het nodig is..... Maar ik laat graag mannen voor me werken Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?  - Pagina 2 166342

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?  - Pagina 2 Empty Re: Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?

Bericht  Jasmine vr 6 apr 2012 - 4:31

Ik kan vrij veel zelf. Elektronica aansluiten, IKEA-meubels in elkaar zetten, behangen, schilderen etc. kan ik allemaal zelf. Ook schilderijen ophangen en klussen rechtstreeks aan de elektra zou ik wel kunnen, maar dat doet mijn man meestal.

Het enige waar ik me niet aan waag zijn de afvoerbuizen uit elkaar draaien als deze verstopt zitten. Heb liever dat mijn man er een zooitje van maakt door de boel niet goed in elkaar te zetten dan dat ik dat zelf doen. Hoef ik de bende ook niet zelf op te ruimen Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?  - Pagina 2 166342
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?  - Pagina 2 Empty Re: Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?

Bericht  TNMN vr 6 apr 2012 - 4:49

Ik doe graag dingen zelf, ik heb mijn vriend ook niet nodig voor IKEA spullen of zo. Wel weet hij meer over computers, dus dat laat ik weer aan hem over (maar dat vind ik niet echt een mannelijks iets).
Wel grappig gisteren, ik ging bij een vriendin eten en we kregen de fles soja saus niet open. We hebben het zelfs met onze tanden geprobeerd, toen maar aan de buurman gevraagd die 'm in een seconde open had...Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?  - Pagina 2 394967 (wij hadden de dop natuurlijk al wat losser gemaakt Wink )
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?  - Pagina 2 Empty Re: Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?

Bericht  Lima vr 6 apr 2012 - 5:00

Ik heb vandaag mijn hanglamp opgehangen! best trots op mezelf. Verder red ik mezelf aardig. Heb ook samen met m'n zus laminaat gelegd. IKEA kasten blijf ik irritant vinden, maar doe ik ook zelf.
Lima
Lima
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?  - Pagina 2 Empty Re: Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 5:24

Ik redt me niet zonder klusjesmannen:p Ik heb twee linkerhanden, ook niet echt het geduld om me er in te verdiepen en vaak vraag ik automatisch me vader. Wat ik wel zelf in elkaar heb gezet is de salon en eettafel. Ik ga me voornemen om toch wat meer zelf te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?  - Pagina 2 Empty Re: Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?

Bericht  Lady Starstruck vr 6 apr 2012 - 7:47

Kenya schreef:Ik kan het allemaal vast wel als het nodig is..... Maar ik laat graag mannen voor me werken Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?  - Pagina 2 166342

Whaha +1 :P En ik ben vreselijk onhandig als ik wat probeer gaat het altijd nog meer kapot op de 1 of andere manier. Soms wel frustrerend wil je eens wat proberen krijg je dat.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?  - Pagina 2 Empty Re: Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?

Bericht  SleepingBeauty vr 6 apr 2012 - 8:14

Ik kan me denk ik wel voor een heel eind redden.
Qua electronica (aansluiten van dingen enz. kom ik wel een heel eind, met boekje erbij haha, maar moet niet te ingewikkeld.)
Qua computers redt ik me ook aardig, ook als het niet te ingewikkeld wordt.

Maar verder klussen enz. laat ik graag aan mijn man over! Volgens mij doet hij het ook liever zelf Wink
Overigens het aansluiten van aparatuur en electra doet hij ook allemaal hoor.
Hij is daar wat handiger in en weet gewoon hoe het moet en ik moet alles uitzoeken.
Prima toch!

Ik doe weer meer in het huishouden.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?  - Pagina 2 Empty Re: Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?

Bericht  Caramba vr 6 apr 2012 - 21:14

Ik kan veel zelf, al doet mijn vriend zulke klusjes liever zelf.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?  - Pagina 2 Empty Re: Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?

Bericht  Caroow vr 6 apr 2012 - 22:16

Mijn vriend heeft twee linkerhanden dus gelukkig kan ik het meeste zelf. Als ik iets niet kan vraag ik mijn moeder om uitleg en probeer het dan.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?  - Pagina 2 Empty Re: Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?

Bericht  Highway vr 6 apr 2012 - 23:01

Ik doe het meeste zelf, recentelijk nog de wasmachine uit elkaar geschroefd en het probleem opgelost, vind het altijd wel interessant hoe iets in elkaar zit en ben best handig. Alleen auto's ben ik tot nu toe nog afgebleven, wil ik binnenkort eens het een en ander van leren, kan namelijk geen band verwisselen.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?  - Pagina 2 Empty Re: Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 23:06

Nee Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?  - Pagina 2 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?  - Pagina 2 Empty Re: Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?

Bericht  Ibbeltje vr 6 apr 2012 - 23:09

Misschien als het echt moet dat ik het wel kan. Maar ik heb een handige papa achter de hand dus ja Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?  - Pagina 2 Empty Re: Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?

Bericht  Tinus vr 6 apr 2012 - 23:11

Ik kan het misschien wel, maar ik doe het nooit eigenlijk. Mijn vader is namelijk best handig, dus ik vraag hem vaak.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?  - Pagina 2 Empty Re: Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?

Bericht  Oasis vr 6 apr 2012 - 23:13

Tinus schreef:Ik kan het misschien wel, maar ik doe het nooit eigenlijk. Mijn vader is namelijk best handig, dus ik vraag hem vaak.

+1, of mijn vriend.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?  - Pagina 2 Empty Re: Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?

Bericht  Jeanette za 7 apr 2012 - 4:46

Nee, ik ben zo A-technisch als de neten. laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?  - Pagina 2 Empty Re: Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 20:18

Ik kan het normaal gesproken wel maar nu ik maar één arm kan gebruiken en mijn vriend die heel handig is heel erg druk op zijn werk, bel ik mijn vader nog wel eens. En als ik zie hoe leuk hij het vind om te helpen, ga ik hem vaker om hulp vragen zodat ik er weer van kan leren smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?  - Pagina 2 Empty Re: Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?

Bericht  Esperanza za 7 apr 2012 - 21:59

Ikea bende in elkaar zetten kan ik nog wel, dingen als internet/tv aansluiten lukt ook nog wel, maar dan houdt het toch op. Ik vind dat eigenlijk heel vervelend, zeker nu ik op mezelf woon. Dus als er iets kapot is probeer ik het eerst wel zelf, maar vraag dan wel vaak advies van m'n vader. En als er iets in m'n huis moet gebeuren kijk ik gewoon mee zodat ik het de volgende keer zelf kan.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?  - Pagina 2 Empty Re: Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?

Bericht  Thunder za 7 apr 2012 - 23:16

Ja hoor, geen probleem. Als ik wat opgehangen wil hebben kan ik het beter zelf doen, want als ik op mijn man moet wachten... Wink

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?  - Pagina 2 Empty Re: Red jij jezelf zonder (klusjes)mannen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum