Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor mama's met een 2de 3de of 4de kindje op komst

3 plaatsers

Ga naar beneden

Voor mama's met een 2de 3de of 4de kindje op komst Empty Voor mama's met een 2de 3de of 4de kindje op komst

Bericht  Koeboe82 do 13 jan 2011 - 10:40

Hoi,

Ik heb een vraagje,
Als de baby geboren is hebben of gaan jullie een kadootje geven aan de oudste?
Laten jullie de oudste een kadootje geven aan de baby?

Wij hebben hem wel en pakje uit laten zoeken..
Daar is hij heel trots op..

Verder nog tips om hem er bij te betrekken?
Ik wil ook gaan afkolven zodat hij straks ook een flesje kan geven.
Koeboe82
Koeboe82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10
Woonplaats : almelo

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor mama's met een 2de 3de of 4de kindje op komst Empty Re: Voor mama's met een 2de 3de of 4de kindje op komst

Bericht  Liadan do 13 jan 2011 - 21:30

Nee, dat gaan we niet doen. We hebben voor onze dochter al wel een kleine maxicosi klaar staan waar ze haar pop in kan doen en een draagzak voor de pop zodat ze zelf haar pop kan verzorgen als ze dat wil terwijl wij met haar broertje/zusje hetzelfde doen.
Maar dat krijgt ze niet specifiek na de geboorte, ik denk pas even erna.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor mama's met een 2de 3de of 4de kindje op komst Empty Re: Voor mama's met een 2de 3de of 4de kindje op komst

Bericht  Liadan do 13 jan 2011 - 21:33

We leggen wel steeds alles aan haar uit, ze weet nu welke knuffeltjes van de baby zijn, dat de baby in het kleine bedje gaat slapen op de nieuwe kamer. Dat de baby in de auto in de maxicosi moet weet ze ook. Verder maakt ze in haar keukentje eten voor de baby en tikt ze met een lepeltje op mijn buik om het te geven.
Ik denk niet dat ze verder al echt beseft dat er echt een baby in mijn buik zit en wat het straks in houdt.
Kolven zodat zij een flesje kan geven ga ik trouwens niet doen, de baby krijgt gewoon de borst en tegen de tijd dat we met een flesje gaan oefenen mag ze de fles wel een keer vasthouden.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor mama's met een 2de 3de of 4de kindje op komst Empty Re: Voor mama's met een 2de 3de of 4de kindje op komst

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 0:39

Wij hebben eigenlijk niks bijzonders gedaan met de 2e op komst, de oudste was toen nog maar 1.5, dus kreeg er toch nog niet heel bewust wat van mij. Het ging vanzelf eigenlijk meteen heel goed.

Nu met de tweeling op komst doen we ook niks bijzonders. De jongste snapt het nog niet echt, de oudste vindt het heel interessant allemaal, maar we zien vanzelf wel hoe het straks gaat lopen. Komt vast ook wel goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor mama's met een 2de 3de of 4de kindje op komst Empty Re: Voor mama's met een 2de 3de of 4de kindje op komst

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 2:20

Hier hadden we wel een kado voor de oudste. Denk dat we dat dit keer ook doen. Nu zijn ze al vol vd babykamer en elke keer blij als ze even mogen kijken. En vd week lag er een pak luiers beneden en die waren niet voor C. Nee zei M die zijn voor de baby bij mama.

Ik heb niet extra gekolfd zodat M de fles kon geven. Als C een fles kreeg om te oefen mocht hij wel meehelpen. Maar dat was ook eigenlijk geen succes. C wou echt even rust als hij de fles kreeg.
Wel mocht hij meehelpen met bad enz, of luier aangeven enz.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor mama's met een 2de 3de of 4de kindje op komst Empty Re: Voor mama's met een 2de 3de of 4de kindje op komst

Bericht  sheila123 vr 14 jan 2011 - 3:55

Hier doen we waarschijnlijk niks,geen cadeau of zo. J. is pas 20 maanden als de kleine komt dus die snapt er niet heel veel van denk ik.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor mama's met een 2de 3de of 4de kindje op komst Empty Re: Voor mama's met een 2de 3de of 4de kindje op komst

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum