Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Deken gevuld met fiberfill, geschikt voor kind 1 jaar?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Deken gevuld met fiberfill, geschikt voor kind 1 jaar? Empty Deken gevuld met fiberfill, geschikt voor kind 1 jaar?

Bericht  Kat1980 za 7 jan 2012 - 21:48

Ik heb een hele gave deken gezien van een patchwork van katoenen lapjes stof en deze is dan gevuld met een dun laagje fiberfill.
Nu twijfel ik of ik deze zal kopen voor mijn zoontje van 1 jaar.
Officieel zeggen ze natuurlijk dat een kind vanaf 2 jaar pas onder een dekbed mag slapen.
Maar dit is natuurlijk anders dan een dekbed, hoewel het ook weer dikker (en warmer?) is dan een standaard katoenen deken met laken.
Of zou het wel al kunnen, wat denken jullie?

Ik las trouwens ergens op internet dat het niet zo veel uitmaakt of een deken van katoen of een synthetisch materiaal is, zolang het bed maar niet te hoog wordt opgemaakt. En je kan bv testen of het materiaal ademt door er tegen te blazen en dan te voelen of je de adem goed voelt aan de andere kant. Als dit zo is, zouden jullie het dan doen?
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Deken gevuld met fiberfill, geschikt voor kind 1 jaar? Empty Re: Deken gevuld met fiberfill, geschikt voor kind 1 jaar?

Bericht  loesje za 7 jan 2012 - 22:12

ik zou het nu nog niet doen.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Deken gevuld met fiberfill, geschikt voor kind 1 jaar? Empty Re: Deken gevuld met fiberfill, geschikt voor kind 1 jaar?

Bericht  sheila123 za 7 jan 2012 - 22:46

Ik zou er persoonlijk nog ff mee wachten.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Deken gevuld met fiberfill, geschikt voor kind 1 jaar? Empty Re: Deken gevuld met fiberfill, geschikt voor kind 1 jaar?

Bericht  PiP zo 8 jan 2012 - 9:27

Kan je hem anders niet aanschaffen als sprei?
En dan met slapen eraf halen.

Ik zou het voor het slapen nog niet doen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Deken gevuld met fiberfill, geschikt voor kind 1 jaar? Empty Re: Deken gevuld met fiberfill, geschikt voor kind 1 jaar?

Bericht  Kat1980 zo 8 jan 2012 - 23:06

Ik denk dat ik er inderdaad nog even mee wacht. Misschien dat ik hem wel aanschaf en hem over een half jaar of zo wel als deken ga gebruiken en nu alleen nog voor de sier als sprei.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Deken gevuld met fiberfill, geschikt voor kind 1 jaar? Empty Re: Deken gevuld met fiberfill, geschikt voor kind 1 jaar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum