The Passion
+17
Tinus
SleepingBeauty
SnowWhite
Arwyn
Bolleke
Lejow
rapa nui
Monte
Sarah1985
Pepper
Roza
Kamperseboekenwurm
Sterre
Erin
Ibbeltje
Ugly Betty
RYW
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: The Passion
Het was zeker mooi. Ook het eind met Danny! Ging hier nog op de galerij kijken of we het konden zien, helaas stond/staat het ErasmusMC in de weg om de top van de brug te zien, haha.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik lees net een nieuwsbericht met daarin het bedrag wat dit evenement per minuut kost
15.000 euro om precies te zijn... per minuut he!
15.000 euro om precies te zijn... per minuut he!
Gast- Gast
Ik had het vorig jaar ook gezien, en dit jaar vond ik het ook weer indrukwekkend. De saamhorigheid vind ik erg mooi, christenen, moslims, niet gelovigen, allemaal bij elkaar. Fantastisch! Ik ben zelf gelovig en ik vond het mooi om te zien dat bijvoorbeeld een lied als Afscheid nemen bestaat niet, een totaal andere betekenis krijgt. Ik vond Charly Luske overigens ontzettend goed zingen.
Overigens is o.a. Charly Luske vanmiddag als Jezus te zien in Pasen met de zandtovenaar. Lijkt me ook wel erg mooi.
Overigens is o.a. Charly Luske vanmiddag als Jezus te zien in Pasen met de zandtovenaar. Lijkt me ook wel erg mooi.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Ik heb er een klein stukje van gekeken en vond het ook mooi, ook al heb ik helemaal niets met het geloof. Eindelijk doet de EO een keer iets hips met het geloof.
In DWDD van gisteren was de regisseur van The Passion. Dat vond ik echt leuk om te zien! Die man was zo gepassioneerd en je krijgt allemaal achtergrondinformatie, heel interessant!
Het laatste stuk waarin Danny de Munk op de Erasmusbrug staat, was bijvoorbeeld niet live, maar de dag ervoor opgenomen, omdat het anders met het snoerwerk niet lukte en het 32 minuten kost om naar boven te komen. Er stond dus gewoon een stand in
In DWDD van gisteren was de regisseur van The Passion. Dat vond ik echt leuk om te zien! Die man was zo gepassioneerd en je krijgt allemaal achtergrondinformatie, heel interessant!
Het laatste stuk waarin Danny de Munk op de Erasmusbrug staat, was bijvoorbeeld niet live, maar de dag ervoor opgenomen, omdat het anders met het snoerwerk niet lukte en het 32 minuten kost om naar boven te komen. Er stond dus gewoon een stand in
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
O haha, daar zijn we dus mooi allemaal ingetrapt.Lenthe schreef:Het laatste stuk waarin Danny de Munk op de Erasmusbrug staat, was bijvoorbeeld niet live, maar de dag ervoor opgenomen, omdat het anders met het snoerwerk niet lukte en het 32 minuten kost om naar boven te komen. Er stond dus gewoon een stand in
Gast- Gast
De herhaling is over een half uurtje op Ned 1 voor de liefhebbers. De liedjes van vorig jaar van Do kijk ik nog heel regelmatig op youtube
Gast- Gast
RYW schreef:Wie kijkt er ook naar Nederland 1? Ik vind het erg indrukwekkend!
Ik heb het niet gezien maar wel de dvd besteld ervan. Helaas moet ik tot medio mei wachten voordat hij komt.
Gast- Gast
ik heb hem gisteren terug gekeken. vond het echt mooi om te zien!! Vind het ook heel leuk dat alles in een lekker modern jasje is gestoken en met bekende nederlandse liedjes. Vond iedereen ook echt goed zingen!
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
Rood schreef:O haha, daar zijn we dus mooi allemaal ingetrapt.Lenthe schreef:Het laatste stuk waarin Danny de Munk op de Erasmusbrug staat, was bijvoorbeeld niet live, maar de dag ervoor opgenomen, omdat het anders met het snoerwerk niet lukte en het 32 minuten kost om naar boven te komen. Er stond dus gewoon een stand in
Beetje jammer Ik ben er ook met open ogen ingetrapt dus! Wist wel dat er een aantal dingen niet live waren.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
PurpleSparkle schreef:RYW schreef:Wie kijkt er ook naar Nederland 1? Ik vind het erg indrukwekkend!
Ik heb het niet gezien maar wel de dvd besteld ervan. Helaas moet ik tot medio mei wachten voordat hij komt.
Het is nu ook weer op tv.
Ik kijk het ook nu pas, vind het prachtig.
Gast- Gast
Welk stuk hebben ze geplaybackt dan?
Ik heb niet alles gezien, het stuk dat Frans zong heb ik dus sowieso gemist haha
Ik heb niet alles gezien, het stuk dat Frans zong heb ik dus sowieso gemist haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
ik heb hem net zitten kijken en vond het erg indrukwekkend en mooi
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Reva schreef:De herhaling is over een half uurtje op Ned 1 voor de liefhebbers. De liedjes van vorig jaar van Do kijk ik nog heel regelmatig op youtube
Ja, Do deed het echt fantastisch! Beter dan Birgit Lewis vind ik. Do raakte me meer.
Gast- Gast
Ik heb gisteravond niet gekeken maar heb het wel opgenomen. Vanmiddag met mijn zusje alvast een stukje gekeken. Ik vond het begin al erg mooi en indrukwekkend! Snel de laatste helft nog even bekijken! Ik hoorde gisteren pas van dit evenement en dat het op tv was. Heb er eerder helemaal niks van meegekregen. Had zo graag even willen gaan kijken, maar kon last-minute geen oppas regelen! Het was 10 minuten bij me vandaan..
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» The passion
» The passion
» Ik ben de passion aan het kijken nu op ned. 3
» Mattheus Passion - inhoudsvraag :)
» The passion
» Ik ben de passion aan het kijken nu op ned. 3