Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Shopping queens

+8
Sushi
Arwyn
Siem
Zwerver
Rush
Sugarfall
VeryCherry
Plien84
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Shopping queens - Pagina 2 Empty Re: Shopping queens

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 5:45

Plien84 schreef:Net even de aflevering van gister terug gekeken en wat een geweldige outfit had die denise zeg!smile terechte winnaar wat mij betreft:)

Ik vond het geen outfit binnen het thema eerlijk gezegd... Veel te bloot/casual.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Shopping queens - Pagina 2 Empty Re: Shopping queens

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 7:04

Ohh dat irritante meisje met haar 'sophisticated..' Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Shopping queens - Pagina 2 Empty Re: Shopping queens

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 7:07

Waar ik gisteren wel om moest lachen, de aflevering van eergisteren volgens mij, was dat de stylist (???) zei bij een paar pumps:"Nee, als ze als sloffen voelen, dan zijn het geen goede pumps. Bij pumps moet je ze aantrekken en denken 'au, dat doet zeer". Zoiets iig. Vond het wel leuk. Want ik heb alleen maar zulke pumps, dus dat waren dan de goede keuzes :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Shopping queens - Pagina 2 Empty Re: Shopping queens

Bericht  Arwyn do 19 apr 2012 - 7:12

Maura: Ik voldoe voor geen meter aan zijn eisen, want zelfs mijn pumps moeten toch echt wel een beetje comfortabel zitten hoor! Sowieso zouden al die meiden van dat programma echt gaan gillen van wanhoop bij het zien van mijn kast, haha. Veel te casual, veel te lage hakken en veel te weinig bloot :p

Plien: Dat meisje kon het goed hebben, maar ik vond het echt geen cocktail. Was gewoon voor een strandfeestje of zo, maar niet cocktail bij de nieuwe baas van je vriend..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Shopping queens - Pagina 2 Empty Re: Shopping queens

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 7:26

Whahaha, Arwyn. Denk jij dat ik veel bloot in mijn kast heb? En dat zou me ook zeer zeker staan. *kuch* laughcry

Ik heb weleens pumps van Esprit gehad en dat waren echt comfi pumps. Heerlijk! Maar sinds ze zijn uitgescheurd, het leer is gewoon gescheurd bij de tenen, heb ik enkel nog niet echt heel erg lekkere pumps in mijn kast staan. Dat komt ook, omdat ik eigenlijk negen van de tien keer op platte schoenen loop.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Shopping queens - Pagina 2 Empty Re: Shopping queens

Bericht  Arwyn do 19 apr 2012 - 7:30

Dat zeg ik ook niet Maura, maar het zou je vast wel staan hoor Wink
Jij hebt in ieder geval nog je pumps voor je, ik helemaal niks, haha. Niet dat ik ermee kan zitten hoor, mijn All Stars en spijkerbroek zitten nou eenmaal heerlijk!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Shopping queens - Pagina 2 Empty Re: Shopping queens

Bericht  SuzieQ wo 16 mei 2012 - 10:26

Ik heb het vanavond nog even zitten kijken, heerlijk met het bord op schoot even een half uurtje niksen. Ik vond eigenlijk dat Priscilla niet echt een mooie outfit had, had meer van haar verwacht want ik vond haar kledingstijl erg leuk.
Het viel me wel op dat de andere meiden haar kleding tuttig vonden en niet sexy, ik vind juist een mooie broek met een blazertje veel sexyer dan zo''n (nep)leren jurkje waar je billen zowat onder vandaan hangen.
Wat me ook opvalt is dat ze soms als reactie op iemands kledingkast geven "wat weinig!" Ik heb serieus echt laaang niet zoveel als al die meiden hebben! En toch vind ik niet dat ik heel weinig kleding heb.
En wie kan er net als die meiden ook zo goed op hoge hakken lopen? Lopen kan ik wel, maar winkelen niet hoor, want na een uur lopen heb ik echt blaren en pijn overal.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Shopping queens - Pagina 2 Empty Re: Shopping queens

Bericht  Mermaid do 17 mei 2012 - 3:12

zit nu de herhaling te kijken, maar wat is er met Jenna gebeurd? Had haar niet eens herkend, haar hoofd lijkt veel dikker en zo nep bruin ook.. brrr.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Shopping queens - Pagina 2 Empty Re: Shopping queens

Bericht  Arwyn do 17 mei 2012 - 3:19

Ik zit nu de herhaling te kijken.
Jenna is echt oranje! Jammer.. En die half Amerikaanse.. Die mag best eens gewoon Nederlands gaan praten, heb soms het idee dat ze het er gewoon om doet in plaats van dat ze echt zo'n accent heeft.

Vind wel dat ze deze week veel liever voor elkaar zijn. Vorige week waren er bijna alleen maar (bijna) onvoldoendes, dat vond ik toch best overdreven.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Shopping queens - Pagina 2 Empty Re: Shopping queens

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum