Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stomme vraag over opnemen vakantie-uren.

3 plaatsers

Ga naar beneden

Stomme vraag over opnemen vakantie-uren. Empty Stomme vraag over opnemen vakantie-uren.

Bericht  TukTuk wo 4 apr 2012 - 10:12

Omdat ik straks 2 of 3 zaterdagen achter elkaar niet kan werken, wilde ik eigenlijk van mijn opgebouwde vakantie-uren, ipv een vrije dag te nemen, op zaterdag een vakantiedag opnemen.

Maar nu krijg ik op zaterdag altijd 200% betaald. Hoe zit dat dan als je een vakantiedag opneemt voor die zaterdag?
Krijg ik dan alleen de 100% uitbetaald, of kan ik 7 uur opnemen, en krijg je die dan wel 200% uitbetaald?

Het zal vast een hele stomme vraag zijn, maar ik heb nog nooit eerder via een uitzendbureau gewerkt en met dagen waarop je 200% betaald krijgt.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag over opnemen vakantie-uren. Empty Re: Stomme vraag over opnemen vakantie-uren.

Bericht  Twellie wo 4 apr 2012 - 10:33

Pfoe, volgens mij kun je omdat je via een uitzendbureau werkt sowieso altijd een deel van je reserves uit laten betalen en aan de andere kant ook onbetaald verlof nemen. Geen idee wat dit standaard is, maar je hebt er sowieso een keuze in... denk ik :P .
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag over opnemen vakantie-uren. Empty Re: Stomme vraag over opnemen vakantie-uren.

Bericht  Limburg85 wo 4 apr 2012 - 23:25

Uitzendbureau weet ik niet maar normaal krijg je alleen de toeslag als je ook werkelijk werkt, dus als je verlof opneemt krijg je ze tegen 100% uitbetaald ipv 200%.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag over opnemen vakantie-uren. Empty Re: Stomme vraag over opnemen vakantie-uren.

Bericht  TukTuk wo 4 apr 2012 - 23:28

Limburg85 schreef:Uitzendbureau weet ik niet maar normaal krijg je alleen de toeslag als je ook werkelijk werkt, dus als je verlof opneemt krijg je ze tegen 100% uitbetaald ipv 200%.

Hmm was daar al bang voor! Nou dan kan ik het beter niet laten uitbetalen, en die uren een keer op een doordeweekse dag opnemen in de vakantie als ik fulltime werk. Weet dat het uiteindelijk helemaal geen verschil maakt, maar het ging me nu meer om in ieder geval 1 van die 3 dagen toch loon te ontvangen, maar 120 euro of 60 euro is nogal een verschil.
Die 60 euro zet ook niet veel zoden aan de dijk dan, en dan hou ik liever een betaalde vrije dag straks in de vakantie over, als ik fulltime werk.

Bedankt iig!

Ik wacht nog even het mailtje af van het uitzendbureau, hopelijk reageerd ze wel en zet ze niet automatisch mn vakantieuren in op die dag..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme vraag over opnemen vakantie-uren. Empty Re: Stomme vraag over opnemen vakantie-uren.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum