Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kut Vodafone storing

+35
Snoopy
Sorella
Kamperseboekenwurm
RYW
dolfijntje24
slaatje
Zora
Arwyn
SnowWhite
Blond
Winegum
Rose
TwistedAngel
Ibbeltje
Susan
Ella
Bliss
Antibes
mzcharlotte
Angela_1986
Sweety
Summerlovin
Lady Starstruck
Sophiee
GreenGrass
Rizzie
TukTuk
Caroow
ellibre
Herfstblaadjes
Jerry
Rush
Sarah1985
Bubbelicious
Silver
39 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 4 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 0:48

Ik ben mijn telefoon kwijt laughcry ik denk dat hij nog bij mijn zusje ligt, maar surprise, die heeft ook Vodafone. Ik kan dus niemand bereiken of mijn telefoon bellen, haha.

Shitzooi. Ik mag al verlengen, zou net iets voor mij zijn om deze dan nog even definitief kwijt te raken (ben heel bang stiekem dat ik m op het dak van de auto heb laten liggen en toen ben gaan rijden....maar dat zou je wel horen toch!?!). Ik ga nog even niet panieken, over een paar uur moet ik weer bij mijn zusje zijn, dan zie ik het wel...

Die hele telefoon kan me gestolen worden hoor, het gaat me om de memorycard....daar staat alles van papa op, crematie etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 4 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Rush do 5 apr 2012 - 0:56

Carrie schreef:
Rush schreef:
Carrie schreef:
Rush schreef:
Caroow schreef:Ik ga overigens vaak zonder telefoon de deur uit, lekker rustig.
Echt? Misschien komt het omdat ik in de middle of nowhere woon, maar ik ga echt niet zonder telefoon de deur uit.

Joh, zo'n 12 jaar deden mensen dat toch ook gewoon.
Toen was ik nog niet oud genoeg om 'alleen' over straat te gaan `s nachts en in the middle of nowhere. Ik voel me echt niet veilig op de fiets tussen de bossen. Dan ga ik echt niet zonder telefoon.

Maar wat ga je doen dan, met je telefoon? Als iemand je pakken wil, heb je vast geen tijd meer om even snel iemand te bellen? Maar goed, iedereen is daar anders in. Ik ben helemaal niet bang. Heeft geen zin, ik ben pas bang op het moment dat het eventueel echt nodig is. Ervoor vind ik verspilling.
Nou als m`n fiets (of auto) stuk gaat, dan ga ik niet lopen zoveel kilometer, dus dan bel ik even iemand om me op te halen. Ik vind voel me niet veilig als ik zo`n stuk moet lopen dan.

Maargoed, ik zie gewoon sowieso niet in waarom je je mobiele telefoon thuis zou laten. Waarom heb je er dan 1? Kut Vodafone storing - Pagina 4 394967. Als je later bent, of pech hebt kan je dan niet bellen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 4 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Caroow do 5 apr 2012 - 1:08

Rush schreef:
Carrie schreef:
Rush schreef:
Carrie schreef:
Rush schreef:
Caroow schreef:Ik ga overigens vaak zonder telefoon de deur uit, lekker rustig.
Echt? Misschien komt het omdat ik in de middle of nowhere woon, maar ik ga echt niet zonder telefoon de deur uit.

Joh, zo'n 12 jaar deden mensen dat toch ook gewoon.
Toen was ik nog niet oud genoeg om 'alleen' over straat te gaan `s nachts en in the middle of nowhere. Ik voel me echt niet veilig op de fiets tussen de bossen. Dan ga ik echt niet zonder telefoon.

Maar wat ga je doen dan, met je telefoon? Als iemand je pakken wil, heb je vast geen tijd meer om even snel iemand te bellen? Maar goed, iedereen is daar anders in. Ik ben helemaal niet bang. Heeft geen zin, ik ben pas bang op het moment dat het eventueel echt nodig is. Ervoor vind ik verspilling.
Nou als m`n fiets (of auto) stuk gaat, dan ga ik niet lopen zoveel kilometer, dus dan bel ik even iemand om me op te halen. Ik vind voel me niet veilig als ik zo`n stuk moet lopen dan.

Maargoed, ik zie gewoon sowieso niet in waarom je je mobiele telefoon thuis zou laten. Waarom heb je er dan 1? Kut Vodafone storing - Pagina 4 394967. Als je later bent, of pech hebt kan je dan niet bellen.

Mijn batterij is vaak leeg, dus dan ligt hij aan de lader. Of ik heb geen tas mee en geen zakken. Of ik vergeet hem gewoon.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 4 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Rush do 5 apr 2012 - 1:08

Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 4 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Rose do 5 apr 2012 - 1:11

Het ligt er denk ik ook aan waar je woont en of je een thuis telefoon hebt.

Als ik met pech kom te staan kan het zomaar zijn dat ik ± 5 km moet lopen voordat ik bij een huis kom.
Dus dan vind ik het heel handig dat ik een mobiel heb zodat ik iemand op kan bellen.

Ook is het handig als mijn vriend wat later thuis komt dan laat het hij altijd even weten met een sms of belletje, hij rijd over een weg waar geregeld (dodelijke) ongelukken gebeuren dus dan vind ik het fijn om te weten dat er niks is.
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 4 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Angela_1986 do 5 apr 2012 - 5:04

Ik vertouw het ook nog niet helemaal, ben wel 'n keer gebeld en kon zelf ook weer bellen. Ook 'n paar smsjes verstuurd en ontvangen maar het lijkt alsof er 'n paar ook niet zijn aangekomen of de reactie erop niet want ik heb mensen gesmst met 'n duidelijke vraag en die reageren eigenlijk altijd vrij snel en nu in de hele dag nog niet...

Dat mailtje van de storing kreeg ik ook pas in de loop van de ochtend. En ik snap inderdaad ook nog steeds niet dat ze het probleem alleen in omgeving R'dam leggen want het gaat veel verder.

Er is gister sowieso één smsje naar me verstuurd maar die heb ik nog niet ontvangen trouwens, ben benieuwd of dat nog komt.

Mijn collega ontvangt helemaal nog niets!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 4 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  mzcharlotte do 5 apr 2012 - 5:16

Nog steeds SOS...
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 4 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 6:13

Mijn zusje heeft weer volledig bereik, maar ik echt nog helemaal niks...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 4 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Winegum do 5 apr 2012 - 6:16

_Leaf_ schreef:Mijn zusje heeft weer volledig bereik, maar ik echt nog helemaal niks...
heb je inmiddels je telefoon gevonden?

Ik vind het echt rot voor iedereen die er last van heeft! Het duurt wel mega lang zo.. Ze zouden toch een goede back-up moeten hebben zou je denken?

Ik heb gelukkig geen vodafone, dus ik kan er verder niet over meepraten.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 4 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  TwistedAngel do 5 apr 2012 - 6:40

Ik krijg nog steeds geen smsjes van mijn vriend binnen. Hij heeft net wel kunnen bellen, hij geeft aan zowel gisteren als vandaag meerdere berichtjes te hebben gestuurd maar nog niet één is binnen gekomen.. Echt balen...
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 4 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 7:14

Ik had mijn moeder een sms gestuurd en ook die is nog niet binnen. Vanmiddag een klasgenoot gebeld, maar ook die kon ik niet bereiken. Ook Vodafone. Later nog eens geprobeerd en toen wilde het wel. Verder krijg ik al 10x hetzelfde smsje van mijn collega die mij gisteren heeft gesmst. Ook Vodafone.. Hoewel ik dus zelf geen Vodafone heb, heb ik er wel last van :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 4 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Blond do 5 apr 2012 - 7:26

Ik heb er gelukkig wat betreft bellen, sms'en en internetten geen last van gehad (gelukkig maar, want gister heb ik veel telefonisch contact gehad over een eventuele nieuwe baan. Was een beetje zuur geweest als ik dat met mijn vaste werktelefoon had moeten doen). Ik krijg alleen mijn TAN codes van de ING niet binnen en dat vind ik wel balen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 4 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 7:29

Ik heb meerdere collega's die niet te bereiken zijn en dat is echt frustrerend! Ik wilde mijn leidinggevende wat vertellen over vandaag, dus ik ben heel ouderwets gewoon bij haar langsgereden en heb het onder het genot van een kop thee verteld, haha! Ook gezellig Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 4 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  SnowWhite do 5 apr 2012 - 7:38

Hier ook nog steeds slecht tot geen bereik!
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 4 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Arwyn do 5 apr 2012 - 7:47

Ik heb er eigenlijk helemaal geen last van gehad, tot ik net geld wilde overschrijven en het smsje van de bank maar niet krijg!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 4 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 7:54

Winegum schreef:
_Leaf_ schreef:Mijn zusje heeft weer volledig bereik, maar ik echt nog helemaal niks...
heb je inmiddels je telefoon gevonden?

Ik vind het echt rot voor iedereen die er last van heeft! Het duurt wel mega lang zo.. Ze zouden toch een goede back-up moeten hebben zou je denken?

Ik heb gelukkig geen vodafone, dus ik kan er verder niet over meepraten.

Ja haha, die lag idd bij mijn zusje. Zij was haar telefoon ook al vergeten vandaag haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 4 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Zora do 5 apr 2012 - 7:57

Pff, gisteren merkte ik er niks van, nu opeens wel. Smsjes komen heeeel laat aan :s
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 4 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 9:57

Ik heb ook nog steeds problemen! Dacht van niet maar mijn TANcodes komen niet door...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 4 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Zora do 5 apr 2012 - 18:02

Arden schreef:Ik heb ook nog steeds problemen! Dacht van niet maar mijn TANcodes komen niet door...

Nee! Of nouja, 3u later :s
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 4 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Ella do 5 apr 2012 - 19:32

Ook hier in vlagen nog steeds problemen. hoop dat het ze het vandaag helemaal kunnen oplossen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 4 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  slaatje do 5 apr 2012 - 20:38

Mijn vriend heeft voor zijn bedrijf een vast nummer, dat automatisch op zijn mobiel afgaat (vodafone) die is al twee dagen uit de lucht. Gister kreeg hij een sms die ik 1 x had verzonden, wel vier keer binnen, met tussenpozen van minimaal een uur. Haha. Ik kreeg vanacht een sms binnen die ik de nacht ervoor al had ontvangen van hem, die hij de dag daarvoor om drie uur smiddags had verzonden. haha.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 4 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  dolfijntje24 do 5 apr 2012 - 21:15

Zora schreef:Pff, gisteren merkte ik er niks van, nu opeens wel. Smsjes komen heeeel laat aan :s

Ik merk het nu ook. Ik heb nu al 6x hetzelfde smsje van een vriendin gehad. En mijn verstuurde smsje van gisteren kwam twee uur later aan. Ik kan wel gewoon bellen. Maar ik woon niet in de randstad!
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 4 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  slaatje do 5 apr 2012 - 21:17

P.s mijn vriend is nu helemaal niet bereikbaar. Niet op het vaste nummer, maar ook niet op het mobiele, waar hij gister en eergister wel makkelijker op bereikbaar was.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 4 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Antibes do 5 apr 2012 - 21:24

Hier ook nog steeds problemen. Sommige smsjes krijgen mensen nog steeds niet. En ik ontvang sommige smsjes wel VIJF keer (de laatste zes uur nadat hij verzonden was). Bellen/Gebeld worden gaat gelukkig wél goed (geloof ik).
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 4 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Antibes do 5 apr 2012 - 21:32

Antibes schreef:Hier ook nog steeds problemen. Sommige smsjes krijgen mensen nog steeds niet. En ik ontvang sommige smsjes wel VIJF keer (de laatste zes uur nadat hij verzonden was). Bellen/Gebeld worden gaat gelukkig wél goed (geloof ik).

Make that six, ik krijg hem net (elf uur later) nogmaals binnen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 4 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum