Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kut Vodafone storing

+35
Snoopy
Sorella
Kamperseboekenwurm
RYW
dolfijntje24
slaatje
Zora
Arwyn
SnowWhite
Blond
Winegum
Rose
TwistedAngel
Ibbeltje
Susan
Ella
Bliss
Antibes
mzcharlotte
Angela_1986
Sweety
Summerlovin
Lady Starstruck
Sophiee
GreenGrass
Rizzie
TukTuk
Caroow
ellibre
Herfstblaadjes
Jerry
Rush
Sarah1985
Bubbelicious
Silver
39 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 5 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Antibes do 5 apr 2012 - 21:36

En zeven.. Ik hoop niet dat ze mijn smsjes ook tien keer verzenden, mag mijn rekening wel dubbel checken deze maand.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 5 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Summerlovin do 5 apr 2012 - 22:00

ik kreeg ook al 8x dezelfde sms. Zelf stuur ik nooit een sms, dat scheelt.
Ook ik heb nu ( na het afgelopen dagen niet te hebben) last van de storing. Kan niet bellen en niet gebeld worden. Volgens mij heb ik de goden verzocht door mijn broer uit te lachen en te zeggen: " hahahaha, ik heb lekker geen last''....
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 5 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 0:06

Ik kan nog steeds niks....mag ook mijn abbo verlengen en moet bijbetalen voor het toestel dat ik wil, ik vind dat ze me daar wel korting op mogen geven, haha....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 5 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  RYW vr 6 apr 2012 - 0:49

Rose schreef:Het ligt er denk ik ook aan waar je woont en of je een thuis telefoon hebt.

Als ik met pech kom te staan kan het zomaar zijn dat ik ± 5 km moet lopen voordat ik bij een huis kom.
Dus dan vind ik het heel handig dat ik een mobiel heb zodat ik iemand op kan bellen.

Ook is het handig als mijn vriend wat later thuis komt dan laat het hij altijd even weten met een sms of belletje, hij rijd over een weg waar geregeld (dodelijke) ongelukken gebeuren dus dan vind ik het fijn om te weten dat er niks is.

Bovendien gaat de samenleving er een beetje van uit dat je een mobiele telefoon hebt. Zo verdwijnen er steeds meer telefooncellen en praatpalen uit het straatbeeld en werkgevers verwachten dat je bereikbaar bent.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 5 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Lady Starstruck vr 6 apr 2012 - 1:26

Ik had Lejow een test smsje gestuurd, en die kreeg ze ook heel laat pas binnen. En ik kreeg wel 4 dezelfde smsjes weer van haar terug. Mijn moeder kreeg 5 dezelfde smsjes van mij midden in de nacht. Ze schrok er van wakker. Ik dacht net zoals Antibes, als ik maar niet meer hoef te betalen voor die vijf smsjes dat zou ik niet grappig vinden eigenlijk.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 5 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 2:48

Ik kan nog steeds niet bellen en woon in Overijssel Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 5 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 3:02

Bij mij doet die het met vlagen en ik woon in Zeeland. Ik denk dat het in de Randstad nu vrijwel is opgelost en nu de rest aan gewerkt wordt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 5 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 5:15

Bij KPN nu ook een storing! Ik kan ook niet bellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 5 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Lady Starstruck vr 6 apr 2012 - 5:22

Carrie schreef:Bij KPN nu ook een storing! Ik kan ook niet bellen.

Sjonge zeg. En ik zei gisteren nog voor de gein tegen mijn vriend, wacht maar morgen is er een storing bij de KPN en dan kan jij helemaal niks. Nu is het gebeurd ook nog!
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 5 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 5:25

Gaat goed met de providers. Kut Vodafone storing - Pagina 5 394967

Ik kan zo nu en dan bellen. Het is nog niet je van het met Vodafone, maar het is al beter dan dat het was. En ik hoorde zojuist dat het nog wel het hele weekend kan duren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 5 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Angela_1986 vr 6 apr 2012 - 5:59

Bij mij gaat het ook nog steeds niet naar wens... ben vanmorgen wel gebeld en heb ook gebeld, de rest van de dag heb ik niet meer gebeld dus geen idee hoe 't daarmee is. Mijn smsjes lijken niet aan te komen, smsjes ontvang ik niet, in meerdere delen en/of meerdere keren.

Ben 't erg beu, heel irritant! Evil or Very Mad
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 5 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 6:30

Ik zit nog steeds in Brabant en krijg smsjes nu ook zes keer binnen, en ook totaal willekeurig, sommige krijg ik op tijd en andere krijg ik veel later. Mijn vriend kan mij wel bellen maar mijn moeder niet. Voor zover we weten is hij wel goed bereikbaar (heeft ook Vodafone) maar wel irritant zo zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 5 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Kamperseboekenwurm vr 6 apr 2012 - 6:47

---


Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op vr 12 okt 2018 - 1:31; in totaal 1 keer bewerkt

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 5 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 7:09

Ik kan nu wel weer smsen....net mijn abbo verlengd en daar zeiden ze dat het wel tot woensdag kan duren eer je weer op internet kan. Bellen en smsem zou daarvoor al opgelost zijn, maar wanneer precies was onduidelijk...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 5 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Antibes vr 6 apr 2012 - 7:13

Ik kreeg net na vijf pogingen pas mijn ouders (in Buitenland, komen morgen terug) aan de lijn. Verbinding werd vet snel weer verbroken en god zal weten of ze mijn sms van net ook zullen ontvangen. Ik vind het echt vervelend!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 5 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Kamperseboekenwurm vr 6 apr 2012 - 7:15

---


Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op vr 12 okt 2018 - 1:32; in totaal 1 keer bewerkt

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 5 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Sorella vr 6 apr 2012 - 8:35

Ik zit bij Ben en sinds vanochtend kan ik sommige mensen niet meer smsen. ZOuden hun dan Vodafone hebben of ligt het aan Ben?
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 5 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 8:35

Wat grappig. Ik dacht dat mijn sms naar mijn vader afgelopen woensdag gewoon was aangekomen en dat hij mij even negeerde (zijn wat problemen bij de vv en dat zit hem heel hoog), maar nu blijkt hij mijn sms nooit te hebben gekregen. Kut Vodafone storing - Pagina 5 394967 Zal hem morgen eens even bellen, haha. Kut Vodafone storing - Pagina 5 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 5 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Snoopy vr 6 apr 2012 - 20:10

Sorella schreef:Ik zit bij Ben en sinds vanochtend kan ik sommige mensen niet meer smsen. ZOuden hun dan Vodafone hebben of ligt het aan Ben?

Ik heb ook ben (is trouwens netwerk van t mobile) en heb nergens last van, dus denk idd dat jij mensen smst die wel vodafone hebben!
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 5 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  May vr 6 apr 2012 - 20:15

Ik heb vannacht de smsjes binnen gekregen die mijn moeder (vodafone) donderdag en vrijdag verstuurd heeft. Mijn sms van woensdag had ze overigens pas donderdag ook binnen gekregen.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 5 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  mzcharlotte vr 6 apr 2012 - 20:33

Op mijn werk was alles weer operationeel (bellen, sms-en en zelfs internet). Thuis doet hij het maar half-om-half. Ik belde mijn man op zijn werknummer en kreeg geheel iemand anders aan de telefoon. Bij controle klopte het nummer en had hij absoluut geen geintje met me uitgehaald. Daar is hij niet het type voor en zeker niet tijdens werktijd. Vréémd gebeuren.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 5 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 0:16

mzcharlotte schreef:Op mijn werk was alles weer operationeel (bellen, sms-en en zelfs internet). Thuis doet hij het maar half-om-half. Ik belde mijn man op zijn werknummer en kreeg geheel iemand anders aan de telefoon. Bij controle klopte het nummer en had hij absoluut geen geintje met me uitgehaald. Daar is hij niet het type voor en zeker niet tijdens werktijd. Vréémd gebeuren.

Dit had mijn zusje ook! Ze belde mijn moeder en ze kreeg een een of andere plat Haags sprekende kerel aan de lijn....nu durft ze niet meer te bellen hahahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 5 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 8:14

_Leaf_ schreef:
mzcharlotte schreef:Op mijn werk was alles weer operationeel (bellen, sms-en en zelfs internet). Thuis doet hij het maar half-om-half. Ik belde mijn man op zijn werknummer en kreeg geheel iemand anders aan de telefoon. Bij controle klopte het nummer en had hij absoluut geen geintje met me uitgehaald. Daar is hij niet het type voor en zeker niet tijdens werktijd. Vréémd gebeuren.

Dit had mijn zusje ook! Ze belde mijn moeder en ze kreeg een een of andere plat Haags sprekende kerel aan de lijn....nu durft ze niet meer te bellen hahahaha.

Oh dat had ik 2 jaar geleden ook! Mijn vriendin sms'te me, ik replyde gewoon op haar sms en deze kwam steeds bij een heel andere jongen uit. Wel steeds dezelfde jongen. Heel vaag was dat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 5 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Angela_1986 za 7 apr 2012 - 8:16

Carrie schreef:
_Leaf_ schreef:
mzcharlotte schreef:Op mijn werk was alles weer operationeel (bellen, sms-en en zelfs internet). Thuis doet hij het maar half-om-half. Ik belde mijn man op zijn werknummer en kreeg geheel iemand anders aan de telefoon. Bij controle klopte het nummer en had hij absoluut geen geintje met me uitgehaald. Daar is hij niet het type voor en zeker niet tijdens werktijd. Vréémd gebeuren.

Dit had mijn zusje ook! Ze belde mijn moeder en ze kreeg een een of andere plat Haags sprekende kerel aan de lijn....nu durft ze niet meer te bellen hahahaha.

Oh dat had ik 2 jaar geleden ook! Mijn vriendin sms'te me, ik replyde gewoon op haar sms en deze kwam steeds bij een heel andere jongen uit. Wel steeds dezelfde jongen. Heel vaag was dat.

Mijn collega had dat gisteren ook. Belde haar dochter, diens naam stond ook in het scherm, kreeg ze de voicemail van 'n man die ze niet eens kent. Zó wazig! Maar zij heeft geen Vodafone...

Bij mij is 't volgens mij nog steeds niet in orde Evil or Very Mad
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 5 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  mzcharlotte za 7 apr 2012 - 8:30

Pfew, ik dacht dat mijn telefoon volledig aan het trippen was.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kut Vodafone storing - Pagina 5 Empty Re: Kut Vodafone storing

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum