N.a.v. Wanneer gaat reclame te ver?
+9
Jordana
Printje
SuperGrover
patjuhhh
Jeanette
Bazinga
Susan
Truttebol
Bubbelicious
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: N.a.v. Wanneer gaat reclame te ver?
Ik vind de reclame: 'Ik hoop dat ik geen meisje ben' best heftig, maar eigenlijk wel goed dat het uitgezonden wordt. Het is gewoon een probleem op de wereld. Wel moet het niet overdag uitgezonden worden, dat is niet echt nodig.
Het bovenste filmpje van de openingspost krijg ik niet afgespeeld. De onderste condooms vind ik eigenlijk wel grappig, alle reclames worden altijd wat overdreven en kan hier wel de humor van inzien.
Het bovenste filmpje van de openingspost krijg ik niet afgespeeld. De onderste condooms vind ik eigenlijk wel grappig, alle reclames worden altijd wat overdreven en kan hier wel de humor van inzien.
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10
De eerste filmpjes vond ik wel grappig maar niet geschikt voor tv nee. Verder kijk ik geen tv dus heb geen idee van de reclames op het moment.
Reclames die ik niet zou vinden kunnen zijn idd ook die medische reclames die je in Amerika hebt voor medicijnen en ingrepen enzo.
Reclames die ik niet zou vinden kunnen zijn idd ook die medische reclames die je in Amerika hebt voor medicijnen en ingrepen enzo.
Gast- Gast
Jop schreef:
En als ik heel eerlijk ben; vond ik de ALS reclame ook onwijs schokkend, door 't einde..
Die vind ik ook schokkend, maar wel echt heel erg goed.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
En wat vinden jullie dan van deze reclametekst op de radio:
Ben jij gelukkig getrouwd? Ik ook. www.secondlove.nl.
Dit staat vervolgens (onder andere) op hun website:
Second love is een date site voor mannen en vrouwen, die willen vreemdgaan of een spannende affaire of avontuur zoeken. Je kunt online vreemdgaan en een date ontmoeten door berichten te sturen via ons gesloten systeem. Doorbreuk die sleur en doe eens iets gewaagds (vreemdgaan). Het leven is kort geef jezelf hier een Second love date cadeau.
Dit vind ik nou écht te ver gaan. Ze zijn ook regelmatig op tv in de rust bij voetbalwedstrijden, gewoon op zondag in de middag. Lijkt me ook niet echt normaal dat kinderen zulke berichten over vreemdgaan meekrijgen.
Ben jij gelukkig getrouwd? Ik ook. www.secondlove.nl.
Dit staat vervolgens (onder andere) op hun website:
Second love is een date site voor mannen en vrouwen, die willen vreemdgaan of een spannende affaire of avontuur zoeken. Je kunt online vreemdgaan en een date ontmoeten door berichten te sturen via ons gesloten systeem. Doorbreuk die sleur en doe eens iets gewaagds (vreemdgaan). Het leven is kort geef jezelf hier een Second love date cadeau.
Dit vind ik nou écht te ver gaan. Ze zijn ook regelmatig op tv in de rust bij voetbalwedstrijden, gewoon op zondag in de middag. Lijkt me ook niet echt normaal dat kinderen zulke berichten over vreemdgaan meekrijgen.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Van die ethische kwesties vind ik niet dat er reclame over gemaakt moet kunnen worden, als er opeens een kliniek in beeld komt dat die abortussen aanprijst ofzo, of over euthanasie..
Dat secondlove vind ik eigenlijk ook te ver gaan, omdat ik vind dat dat ook een ethische kwestie is (vreemdgaan) en eigenlijk de "norm" is voor veel mensen uit de maatschappij dat vreemdgaan buiten de normen en waarden valt
Dat secondlove vind ik eigenlijk ook te ver gaan, omdat ik vind dat dat ook een ethische kwestie is (vreemdgaan) en eigenlijk de "norm" is voor veel mensen uit de maatschappij dat vreemdgaan buiten de normen en waarden valt
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe bepaal je wanneer je op vakantie gaat?
» reclame van de plus
» Ik zoek een reclame...
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
» reclame van de plus
» Ik zoek een reclame...
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: