Nog meer mama's met de laatste loodjes?
+3
Vancity_girl
MamaCa
Koeboe82
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nog meer mama's met de laatste loodjes?
Hoi,
Zijn er nog meer mama's die nog ''eventjes moeten''
Ik zelf moet nog 6 weekjes.
Ben beneuwd :
Eerste kindje?
Hoe voel je je?
Heb je het al gehad of voel je je nog top fit?
Zie je op tegen de bevalling?
Heb je bijna verlof?
Wat moet je nog kopen/ regelen voor de baby?
Hoeveel uur ga je straks weer werken?
Ben beneuwd :
Eerste kindje?
Hoe voel je je?
Heb je het al gehad of voel je je nog top fit?
Zie je op tegen de bevalling?
Heb je bijna verlof?
Wat moet je nog kopen/ regelen voor de baby?
Hoeveel uur ga je straks weer werken?
Koeboe82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10
Re: Nog meer mama's met de laatste loodjes?
Ja ikke! ben vandaag 36 weken en vind het zooo spannend weer!!!
Ben beneuwd :
Eerste kindje? 2e
Hoe voel je je? goed
Heb je het al gehad of voel je je nog top fit? ik voel me minder fit als toen met de eerste maar dat omdat ik al een peuter rond heb lopen. Verder nog best wel fit!
Zie je op tegen de bevalling? Nee
Heb je bijna verlof? Al 2,5 week
Wat moet je nog kopen/ regelen voor de baby? Volgens mij heb ik alles geregeld
Hoeveel uur ga je straks weer werken? hetzelfde als nu 60% gemiddeld. Dus 21,6 uur per week onregelmatig.
En jij????
Ben beneuwd :
Eerste kindje? 2e
Hoe voel je je? goed
Heb je het al gehad of voel je je nog top fit? ik voel me minder fit als toen met de eerste maar dat omdat ik al een peuter rond heb lopen. Verder nog best wel fit!
Heb je bijna verlof? Al 2,5 week
Wat moet je nog kopen/ regelen voor de baby? Volgens mij heb ik alles geregeld
Hoeveel uur ga je straks weer werken? hetzelfde als nu 60% gemiddeld. Dus 21,6 uur per week onregelmatig.
En jij????
MamaCa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10
Ben beneuwd :
Eerste kindje? 2de
Hoe voel je je? Moe, buik zit in de weg.
Heb je het al gehad of voel je je nog top fit?Kan nog wel eventjes volhouden
Zie je op tegen de bevalling?Ja! Hen bij eerste kz gehad, ben benieuwd wat nu normaal of weer kz. beetje spannend
Heb je bijna verlof?Ben thuis mama. met een peuter geen verlof
Wat moet je nog kopen/ regelen voor de baby?geboorte kaartje betalen morgen, lind voor geboorte kaartje halen, mutje met naam ophalen, een nieuwe baby foon, verder nog tas klaar maken/kopen voor ziekenhuis,klossen ophalen,
Hoeveel uur ga je straks weer werken?Mama zijn is FULLTIME
Eerste kindje? 2de
Hoe voel je je? Moe, buik zit in de weg.
Heb je het al gehad of voel je je nog top fit?Kan nog wel eventjes volhouden
Zie je op tegen de bevalling?Ja! Hen bij eerste kz gehad, ben benieuwd wat nu normaal of weer kz. beetje spannend
Heb je bijna verlof?Ben thuis mama. met een peuter geen verlof
Wat moet je nog kopen/ regelen voor de baby?geboorte kaartje betalen morgen, lind voor geboorte kaartje halen, mutje met naam ophalen, een nieuwe baby foon, verder nog tas klaar maken/kopen voor ziekenhuis,klossen ophalen,
Hoeveel uur ga je straks weer werken?Mama zijn is FULLTIME
Koeboe82- Fluisteraar
Ik hoef dan wel nog maar heel eventjes maar toch:
Eerste kindje? Ja
Hoe voel je je? Beetje moe en erg ongeduldig
Heb je het al gehad of voel je je nog top fit? Kan op zich nog wel een weekje of 2 zo doorlopen maar ben inmiddels wel erg benieuwd naar ons kindje.
Heb je bijna verlof? heb al 6 weken verlof erop zitten
Wat moet je nog kopen/ regelen voor de baby? niets, behalve juiste info op het geboortekaartje dan.
Hoeveel uur ga je straks weer werken? Eerste 7 maanden niet, daarna terug naar Nederland verhuizen en een baan zoeken. ( hopelijk voor 3 dagen in de week)
Eerste kindje? Ja
Hoe voel je je? Beetje moe en erg ongeduldig
Heb je het al gehad of voel je je nog top fit? Kan op zich nog wel een weekje of 2 zo doorlopen maar ben inmiddels wel erg benieuwd naar ons kindje.
Heb je bijna verlof? heb al 6 weken verlof erop zitten
Wat moet je nog kopen/ regelen voor de baby? niets, behalve juiste info op het geboortekaartje dan.
Hoeveel uur ga je straks weer werken? Eerste 7 maanden niet, daarna terug naar Nederland verhuizen en een baan zoeken. ( hopelijk voor 3 dagen in de week)
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Val ik daar ook al onder?? Voel me wel zo tenminste, haha.
Eerste kindje? Nee 2e.
Hoe voel je je? KAn beter. Heb veel last van mijn bekken, en merk echt dat t steeds zwaarder wordt. Ook heb ik een verzakking, maar moet zeggen dat dat wel wat beter gaat. Ben heel erg moe, slaap slecht. Heb al wel wat om in te nemen, maar werkt niet echt.
Heb je het al gehad of voel je je nog top fit? Met de zwangerschap zelf heb ik t niet gehad. Een 2e gaat zo ontzettend veel sneller dat ik voor me gevoel nog te weinig daarvan heb kunnen genieten. Maar qua kwaaltjes mag t van mij al maart zijn.
Zie je op tegen de bevalling? Een beetje. Ik weet nu natuurlijk hoe t is. De eerste duurde heel erg lang. Ook ben ik ingeknipt en gescheurd. Dat hoop ik echt niet weer mee te maken. Ik was eerst ook bang vanwege de verzakking maar volgens mijn verlos moet ik daar geen last van krijgen.
Heb je bijna verlof? Nog 2 weekjes!! (7 dagen werken)
Wat moet je nog kopen/ regelen voor de baby? Nog best veel, wil nog een draagdoek aanschaffen, qua kleertjes zitten we wel goed, moet nog een nieuwe badcape en aankleedkussenhoes. Geboorte kaartje moeten we nog uitzoeken, moet alles nog wassen, waaronder ook de maxicosie en kinderwagen. De box moet nog worden neer gezet, en het ergste is dat ik ineens heel erg twijfel over de naam die we hadden, dus ook daar moeten we weer mee aan de slag. Verder nog een aantal dingen in huis die ik gedaan wil hebben. Oh en ook nog klossen onder het bed en ziekenhuis tas klaar maken.
Hoeveel uur ga je straks weer werken? ik werk normaal 26 uur. Nu door m'n bekken 14 en half uur en wil 22 uur gaan werken.
Eerste kindje? Nee 2e.
Hoe voel je je? KAn beter. Heb veel last van mijn bekken, en merk echt dat t steeds zwaarder wordt. Ook heb ik een verzakking, maar moet zeggen dat dat wel wat beter gaat. Ben heel erg moe, slaap slecht. Heb al wel wat om in te nemen, maar werkt niet echt.
Heb je het al gehad of voel je je nog top fit? Met de zwangerschap zelf heb ik t niet gehad. Een 2e gaat zo ontzettend veel sneller dat ik voor me gevoel nog te weinig daarvan heb kunnen genieten. Maar qua kwaaltjes mag t van mij al maart zijn.
Zie je op tegen de bevalling? Een beetje. Ik weet nu natuurlijk hoe t is. De eerste duurde heel erg lang. Ook ben ik ingeknipt en gescheurd. Dat hoop ik echt niet weer mee te maken. Ik was eerst ook bang vanwege de verzakking maar volgens mijn verlos moet ik daar geen last van krijgen.
Wat moet je nog kopen/ regelen voor de baby? Nog best veel, wil nog een draagdoek aanschaffen, qua kleertjes zitten we wel goed, moet nog een nieuwe badcape en aankleedkussenhoes. Geboorte kaartje moeten we nog uitzoeken, moet alles nog wassen, waaronder ook de maxicosie en kinderwagen. De box moet nog worden neer gezet, en het ergste is dat ik ineens heel erg twijfel over de naam die we hadden, dus ook daar moeten we weer mee aan de slag. Verder nog een aantal dingen in huis die ik gedaan wil hebben. Oh en ook nog klossen onder het bed en ziekenhuis tas klaar maken.
Hoeveel uur ga je straks weer werken? ik werk normaal 26 uur. Nu door m'n bekken 14 en half uur en wil 22 uur gaan werken.
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben eigenlijk een beetje benieuwd naar Annie! Volgens mij is die ook alweer een tijdje op weg..
Succes met de laatste loodjes!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Meeko schreef:Val ik daar ook al onder?? Voel me wel zo tenminste, haha.
Eerste kindje? Nee 2e.
Owww jij moet echt nog veel doen!!
Heb je wel rust in je hoofd?
Koeboe82- Fluisteraar
@ meeko: wow ja jij moet nog best veel doen! of ja valt misschien ook wel mee, ik wil altijd alles zo gauw mogelijk gedaan hebben, want ben echt zo'n stresstypetje dat als alles aan het eind moet. Twijfelen over de naam: wij ook heeeeeeel lang gedaan.. nu hebben we de knoop doorgehakt. Wat jongensnaam betreft. Meisjesnaam zijn we zeker over. We hebben er zelfs 2 die we heel leuk vinden, mocht het n meisje worden kiezen we als ze geboren is welke naam het wordt. En als het n jongen is (dat zegt mn gevoel) dan wordt het die naam. De enigste die we beide mooi vinden. Balen dat het zo moeilijk is maarja.. namendillemma.
Kaartje zijn we ook op tijd mee begonnen ivm de feestdagen en alles..
Leuk om te zien wie er allemaal op het eind lopen!
Kaartje zijn we ook op tijd mee begonnen ivm de feestdagen en alles..
Leuk om te zien wie er allemaal op het eind lopen!
MamaCa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 264
M@niek schreef:Ik ben eigenlijk een beetje benieuwd naar Annie! Volgens mij is die ook alweer een tijdje op weg..
Nou, daar ben ik hoor Zal ff het lijstje invullen.
Eerste kindje? Ja
Hoe voel je je? Als ik verhalen van anderen hoor/lees mag ik niet klagen. Wel wat kleine dingetjes, maar niet schokkend. Wel heb ik 2 weken geleden in het ziekenhuis gelopen ivm een verdenking op zwangerschapsvergiftiging, maar dat bleek gelukkig niet zo te zijn. Ik had enkele dagen daarvoor ook de griep gehad en alle klachtjes bleken daar dus vandaan te komen, want inmiddels zijn mijn bloedwaardes e.d. weer goed. Gelukkig vals alarm dus, maar wel schrikken.
Heb je het al gehad of voel je je nog top fit? Top fit is een groot woord, maar als ik mag kiezen tussen morgen bevallen of over 2 weken kies ik ervoor om over 2 weken te bevallen. Voor mijn gevoel ben ik er geestelijk nog niet klaar voor. Ben nog zo bezig met het zwanger zijn en niet met het bevallen.
Zie je op tegen de bevalling? Niet tegen de bevalling zelf. Hij zal er toch uitmoeten en voor zover ik weet is er nog nooit ééntje blijven zitten, dus dat komt vast goed. Waar ik wel tegenop zie is hoe ik merk dat het begonnen is en of mijn vriend op tijd thuis is. Ik hoor allemaal dingen als indalingsweeen, voorweeen e.d., maar voor zover ik weet heb ik dat niet. Tuurlijk heb ik wel eens kramp of steekt het, maar of ik dat nou zo moet noemen? Denk dat ik daar een droogkloot voor ben en het gewoon bestempel als kramp of steek, terwijl een ander het een mooi woord geeft
Heb je bijna verlof? Mijn verlof is ingegaan op 3-1-2011. Helaas ben ik vanaf 27-12-2010 al thuis, omdat ik toen de griep kreeg. Voel me daar nog steeds een beetje rot over, omdat ik voor mijn gevoel mijn werk nu niet goed af heb kunnen sluiten.
Wat moet je nog kopen/ regelen voor de baby? De klossen bleken niet onder het bed te passen, dus nu gaan we zondag het bed op bierkratjes zetten. Vanavond de laatste dingen strijken en in de ziekenhuis tas doen (lekker snel hé ) en er moet nog genoeg opgeruimd worden in huis. Als ik nu zou bevallen zou ik me doodschamen als de kraamhulp hier zou komen, zo'n troep is het nog. Ik verveel me dus niet in mijn verlof Owja.....en er hangt in de babykamer nog niets aan de muur, maar de inspiratie is ver te zoeken, dus ik denk dat er voorlopig nog geen schilderijtjes oid komen te hangen, maar pas als we écht iets leuks zien.
Hoeveel uur ga je straks weer werken? Ik werkte voor mijn verlof 36 uur over 4 dagen en blijf dat na mijn verlof ook doen. Mijn vriend werkt in de horeca waardoor onze werktijden goed op elkaar aansluiten en de kleine eigenlijk alleen op maandag en dinsdag naar het kdv moet. Mijn moeder is al met pensioen en wil ook oppassen, maar wij hebben zelf de keuze voor het kdv gemaakt.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Koeboe82 schreef:Hoi,
Ben beneuwd :
Eerste kindje? nee 2e.
Hoe voel je je? zolang ik niet meer dan 3 uur per dag (huishoudelijk/) werk doe gaat het lichamelijk wel ok. Maar doe ik meer, of aan eens stuk, dan krijg ik wel veel last van mijn bekken en harde buiken. Dus rustig aan. nadeel als ik dat dan doe, is dat ik me in mn hoofd niet lekker voel. Ik wil gewoon zoveel meer (kunnen) doen.
Heb je het al gehad of voel je je nog top fit? Ik was eigenlijk al klaar met zwanger zijn na Joris zijn zwangerschap. maar ja, de wens voor een 2e kindje is toch groter, dus nog even volhouden. Maar zal zo blij zijn als het klaar is!
Zie je op tegen de bevalling? Nee eigenlijk niet. Ik heb met 12 weken gesprek met gyn gehad, en voel me daar goed bij.
Heb je bijna verlof? ja nog 1 weekje werken!!!
Wat moet je nog kopen/ regelen voor de baby? babyfoon moeten we nog kopen, verder geloof ik alleen weer kleine luiers etc. We moeten nog wel het kamertje verder echt klaar maken, maar dat is vooral styling, bedje opmaken etc. Ben begonnen met kleertjes wassen. De rest van het kamertje doen we over 2 weekjes, dan kan ik de spullen die nu nog in de babykamer staan ergens anders kwijt in huis. Moet eerst ruimte gemaakt worden. Verder wil ik nog een aantal dingen grote schoonmaak gedaan hebben..(NESTELDRANG)...maar omdat ik dat zelf niet meer kan komen mn moeder en schoonmoeder afwisselend een dag in de week helpen. Hoop dat ik dan meer rust krijg ook.
Hoeveel uur ga je straks weer werken? Ik werkte voor de zwangerschap tussen de 15-25 uur per week. En wil dadelijk tussen de 25-30 uur per week gaan werken. Maar goed, ik kan het zelf indelen en bepalen, dus we kijken gewoon hoe het loopt en bevalt.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» De laatste loodjes
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Wat heb jij als laatste en op 1 na laatste gekocht?
» Laatste kiezen
» Laatste zwangerschap
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Wat heb jij als laatste en op 1 na laatste gekocht?
» Laatste kiezen
» Laatste zwangerschap
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: