Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pampers baby dry vs pampers active fit

+11
Nijntje
Supertalentje
SarahKey
meisjesmama
piertje
PiP
Parisienne
Tania
Filoria
Annemie
Lejow
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Pampers baby dry vs pampers active fit - Pagina 2 Empty Re: Pampers baby dry vs pampers active fit

Bericht  SarahKey ma 2 apr 2012 - 22:40

Ik weet niet of iedereen die dag aanbieding toen heeft gekregen.

En Siem zit nu sinds een week in maatje 2. Maat 1 was op en maat 2 zit in de rug wat hoger merk ik. Maar zat ook eerst wat te zoeken qua maat, want het overlapt idd maar maat 2 is al snel nog te groot.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Pampers baby dry vs pampers active fit - Pagina 2 Empty Re: Pampers baby dry vs pampers active fit

Bericht  Supertalentje ma 2 apr 2012 - 22:58

Ik had die voordeelpas aanbieding ook niet gekregen via de mail oid, Studiebol had het erover en toen ik inlogde had ik de aanbieding ook. Krijgen jullie nog wel dagelijks mailtjes die je kunt activeren met je voordeelpas?

Van maat 2 heb ik daarom ook niet zoveel gekocht, dat is meer een tussen maatje lijkt het wel.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pampers baby dry vs pampers active fit - Pagina 2 Empty Re: Pampers baby dry vs pampers active fit

Bericht  Lejow ma 2 apr 2012 - 23:01

Nee, ik alleen op vrijdag! (de kruidvat mail)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Pampers baby dry vs pampers active fit - Pagina 2 Empty Re: Pampers baby dry vs pampers active fit

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 0:04

Lejow schreef:Nee, ik alleen op vrijdag! (de kruidvat mail)

Misschien even kijken, even inloggen en kijken hoe je instellingen staan.

Ik krijg dagelijks een aanbieding per mail, maar ben er al wel achter dat het niet voor iedereen hetzelfde is elke dag. (voor de mensen die baby als interesse hebben bedoel ik dan.)

Ik heb net de aanbieding bij Etos weer gekocht, op zich niet zo heel voordelig, 27,50 voor 3 pakken, maar heb er een LIHL-bon bij ingeleverd, en betaalde dus maar 17,50. Dat is een leuke prijs!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pampers baby dry vs pampers active fit - Pagina 2 Empty Re: Pampers baby dry vs pampers active fit

Bericht  SarahKey di 3 apr 2012 - 0:50

Ik krijg ook elke dag een mail, kun je aanvinken op de kruidvatsite.

De lihl bonnen krijg ik dan weer niet, al heb ik me wel een keer aangemeld op hun site.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Pampers baby dry vs pampers active fit - Pagina 2 Empty Re: Pampers baby dry vs pampers active fit

Bericht  woezel di 3 apr 2012 - 1:43

Ik krijg ook elke dag mail. Heb de luiers niet gehad.
Heb ook een tijd de lihl gehad maar deze keer weer niet.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pampers baby dry vs pampers active fit - Pagina 2 Empty Re: Pampers baby dry vs pampers active fit

Bericht  SparklingEyes di 3 apr 2012 - 1:53

woezel schreef:Ik krijg ook elke dag mail. Heb de luiers niet gehad.
Heb ook een tijd de lihl gehad maar deze keer weer niet.
Is wel vaker jhoor, dat niet iedereen dezelfdeaanbiedingen krijgt.. Ik hebdie pampers aanbieding welgehad, twee keer in twee weken.. Ik had toen nog pampers voor t . Nu ben ik over naar kruidvat, die bevallen me prima!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Pampers baby dry vs pampers active fit - Pagina 2 Empty Re: Pampers baby dry vs pampers active fit

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 2:18

SparklingEyes schreef:
woezel schreef:Ik krijg ook elke dag mail. Heb de luiers niet gehad.
Heb ook een tijd de lihl gehad maar deze keer weer niet.
Is wel vaker jhoor, dat niet iedereen dezelfdeaanbiedingen krijgt.. Ik hebdie pampers aanbieding welgehad, twee keer in twee weken.. Ik had toen nog pampers voor t . Nu ben ik over naar kruidvat, die bevallen me prima!



Hier ook al vanaf dag 1 Kruidvat, bevallen prima! Nu net over naar maatje 2 al zijn die nog iets te groot. Ik heb wel een aantal keer pampers gebruikt uit zo'n proefpakketje maar vind ze niet echt prettiger ofzo. Blijf voorlopig dus lekker bij Kruidvat luiers!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pampers baby dry vs pampers active fit - Pagina 2 Empty Re: Pampers baby dry vs pampers active fit

Bericht  Lejow di 3 apr 2012 - 3:02

Ik heb ze uiteindelijk ook niet besteld.
Als de pampers op zijn gaan we door met kruidvat Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Pampers baby dry vs pampers active fit - Pagina 2 Empty Re: Pampers baby dry vs pampers active fit

Bericht  Happydobby di 3 apr 2012 - 3:23

Ik vind kruitvat luiers vanaf maat 3 pas fijn, die kleine maatjes 1 en 2 waren stug.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pampers baby dry vs pampers active fit - Pagina 2 Empty Re: Pampers baby dry vs pampers active fit

Bericht  Annie24 di 3 apr 2012 - 3:54

Happydobby schreef:Ik vind kruitvat luiers vanaf maat 3 pas fijn, die kleine maatjes 1 en 2 waren stug.

+1
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pampers baby dry vs pampers active fit - Pagina 2 Empty Re: Pampers baby dry vs pampers active fit

Bericht  SarahKey di 3 apr 2012 - 4:07

Annie24 schreef:
Happydobby schreef:Ik vind kruitvat luiers vanaf maat 3 pas fijn, die kleine maatjes 1 en 2 waren stug.

+1

Vind ik ook en Siem lekte er in door. Behalve degene met konijntjes op de voorkant, die weer niet. Maar met de schaapjes wel.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Pampers baby dry vs pampers active fit - Pagina 2 Empty Re: Pampers baby dry vs pampers active fit

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 4:29

Happydobby schreef:Ik vind kruitvat luiers vanaf maat 3 pas fijn, die kleine maatjes 1 en 2 waren stug.


Dat vind/vond ik juist heel fijn. Ik vind die pampers zo slap. Smaken verschillen hé Very Happy . Doorlekken heeft L. nog nooit gedaan in Kruidvat luiers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pampers baby dry vs pampers active fit - Pagina 2 Empty Re: Pampers baby dry vs pampers active fit

Bericht  Annie24 di 3 apr 2012 - 6:58

Y. is ook nog nooit doorgelekt in een Kruidvat luier. Wel 2x in Pampers, maar dat komt omdat hij 's nachts op zijn buik slaapt, dus de urine voorin blijft zitten. Al vind ik het nog weinig: 2x in 14 maanden. Kruidvat gebruiken we overdag, maar ik neem aan dat het daarmee ook zou gebeuren 's nachts. Hij weegt 's morgens ook een kilo zwaarder met zo'n zware luier Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pampers baby dry vs pampers active fit - Pagina 2 Empty Re: Pampers baby dry vs pampers active fit

Bericht  Supertalentje di 3 apr 2012 - 7:08

Ik zag net de jumbopakken bij de Nettorama, kosten daar 17,99, dus dat zou 36 euro zijn voor 2, dan is die Bol.com idd niet zo voordelig.

Die Etosluiers zijn ook 2 stukken karton met een elastisch randje laughcry

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pampers baby dry vs pampers active fit - Pagina 2 Empty Re: Pampers baby dry vs pampers active fit

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum