Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geluksmomentjes.

+14
Amali
Monte
Bolleke
Shy
Jeanette
Kabouter
tess05
Lotus
Flinder
Fearie
SparklingEyes
loura
Guus
Mysterious
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Geluksmomentjes. - Pagina 2 Empty Re: Geluksmomentjes.

Bericht  Bolleke vr 26 nov 2010 - 9:55

Als ik mijn zoon naar bed breng, en dan na 10 minuutjes even ga kijken en hij ligt heerlijk tevreden te knorren. Dan ben ik zo gelukkig en trots.
Maar ook als ik gewoon met de honden door het bos loop en het is lekker weer, of zelfs als het regent. Ik kan om heel veel dingen blij zijn!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 9:56

kruimelje schreef:Als ik mijn zoon naar bed breng, en dan na 10 minuutjes even ga kijken en hij ligt heerlijk tevreden te knorren. Dan ben ik zo gelukkig en trots.
Maar ook als ik gewoon met de honden door het bos loop en het is lekker weer, of zelfs als het regent. Ik kan om heel veel dingen blij zijn!

Heerlijk, met de hond door het bos lopen als het keihard regent! Regenpak aan, laarzen en lekker die regenlucht opsnuiven... Daarna een lekkere warme douche en een pot thee Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Fearie vr 26 nov 2010 - 9:57

Sannanas schreef:
Fearie schreef:
Sannanas schreef:Zo leuk om te lezen dit smile

Na het lieve smsje van mijn vriend gister kwam hij thuis met een prachtige rode roos... *smelt* Omdat ie van me houdt, zei hij. (Het ging de afgelopen weken even niet zo lekker door een aantal dingen die er gebeurd zijn, maar dit soort dingen maken dan zoveel goed Very Happy)

Dan moet jouw vriendje mijn vriendje maar eens tips gaan geven, want kan me niet herinneren wanneer hij voor het laatst me een roos heeft gegeven haha :P

Haha dit was voor hem ook de eerste keer in 8 maand hoor, maar dat maakt het niet minder lief natuurlijk Wink Dat soort dingen doet hij wel vaker, een lief briefje of een kaartje zomaar. En maar roepen dat ie niet romantisch is aangelegd, haha! Misschien moet je het forum even tactisch bij dit topic open laten staan Wink

Kan het tactisch proberen, maar dit is zo'n vent die niet 'subtiele' hints niet snapt haha :P
Wel lief dat ie het zo gedaan heeft, ze roepen altijd he dat ze niet romantisch zijn en dan stiekem toch lieve dingen doen he Very Happy

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Monte vr 26 nov 2010 - 9:59

Vanmiddag toen ik naar het tuincentrum ging om de kerstmarkt te bezoeken. Heerlijk! ik wordt zo vrolijk van alles dat met kerst te maken heeft en heb er nu al zin in. 🎅
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 10:00

Fearie schreef:
Sannanas schreef:
Fearie schreef:
Sannanas schreef:Zo leuk om te lezen dit smile

Na het lieve smsje van mijn vriend gister kwam hij thuis met een prachtige rode roos... *smelt* Omdat ie van me houdt, zei hij. (Het ging de afgelopen weken even niet zo lekker door een aantal dingen die er gebeurd zijn, maar dit soort dingen maken dan zoveel goed Very Happy)

Dan moet jouw vriendje mijn vriendje maar eens tips gaan geven, want kan me niet herinneren wanneer hij voor het laatst me een roos heeft gegeven haha :P

Haha dit was voor hem ook de eerste keer in 8 maand hoor, maar dat maakt het niet minder lief natuurlijk Wink Dat soort dingen doet hij wel vaker, een lief briefje of een kaartje zomaar. En maar roepen dat ie niet romantisch is aangelegd, haha! Misschien moet je het forum even tactisch bij dit topic open laten staan Wink

Kan het tactisch proberen, maar dit is zo'n vent die niet 'subtiele' hints niet snapt haha :P
Wel lief dat ie het zo gedaan heeft, ze roepen altijd he dat ze niet romantisch zijn en dan stiekem toch lieve dingen doen he Very Happy

Ooooh haha nou dan maar iets minder subtiel vertellen dat ''de vriend van iemand van het forum toch zooooooo iets liefs had gedaan'', haha! Ik stond er ook echt even van te kijken dat hij er mee aan kwam, zeker omdat het de laatste tijd niet zo lekker ging... Dan is dit toch wel een erg fijn en bevestigend gebaar dat we toch ontzettend gek op elkaar zijn smile

Gast
Gast

Bericht  Amali za 27 nov 2010 - 1:47

Dat was gisteravond/vanacht. Zat toen met een paar vrienden in mijn stamkroeg toen mijn zes jaar jongere zusje opeens kwam binnenwaaien. Ze had een feestje in de stad en wilde me gewoon even zien. Vervolgens is ze heel de avond bij ons blijven hangen. Veel gepraat en gelachen. Het was echt zo'n speciaal zussenmomentje. Die heb ik echt een lange tijd gemist. Merk dat des te ouder ze wordt, we het steeds beter met elkaar kunnen vinden. Dat ik haar aan het eind van de avond achter op de fiets naar huis moest brengen omdat ze aangeschoten was neem ik op de koop toe. Was aandoenlijk en vermakelijk tegelijkertijd.

Amali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 18
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Sugarfall za 27 nov 2010 - 22:55

Bijvoorbeeld nu. Strakke blauwe lucht buiten, en alles is een beetje wit van de vorst van vannacht, ik vind dat zo mooi!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  NerdChic ma 29 nov 2010 - 1:38

Als mijn vriend zn bedje uit komt omdat ie niet kan slapen en ik al op ben omdat ik moet werken. Dan krijg ik kriebels.
Ook als hij snachts thuis komt uit zijn werk en hij naar me toe loop terwijl ik nog half lig te knorren. Dan zegt ie allemaal lieve dingen en dat vind ik heerlijk. Maar ook gewoon als ie tegen me aan komt liggen.
Ander geluksmomentje heb ik als ik bijvoorbeeld lekker met mn moeder de stad in ga en ergens wat ga drinken.

Oh ja en gisteren, mijn katje woont nog bij mn moeder omdat ik geen huisdieren mag hebben. Mijn moeder is net verhuisd en dus is mijn katje nog niet gewend. Ze lag op zolder en ik liep de zolder trap op, maar ze schoot weg. Toen riep ik haar en kwam ze opeens vet lief en spinnend aan lopen. Dan weet ik dat ze me herkend en ik vond het gewoon zo schattig, ik werd er helemaal blij van.
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Caroow ma 29 nov 2010 - 2:01

Gisteravond lag ik al bijna te slapen, zegt mijn vriend "Je bent zo mooi en zo lief, ik ga nooit bij jou weg, ik hou zoveel van jou". Hij dacht dat ik al sliep, dus zo schattig dat hij het dan zegt.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  SarahKey ma 29 nov 2010 - 2:43

Wat een heerlijke momentjes sannanas! I love you

Ik vind het fijn als we samen aan het eten zijn. Dat klinkt heel stom, maar door verbouwingen veel (over) werken zien we elkaar alleen bij het avondeten en in bed. Ik kan dan ook helemaal genieten op zondag, dan doen we niets en zijn we de hele dag lekker samen.
Ik geniet van de hond, soms alleen al als ze heerlijk tevreden ligt te slapen en het liefst dan tegen mij aan. Heerlijk knuffelen kunnen we samen.
Ik hoop nog lang van d'r mogen te genieten I love you
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: