Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hallo maandag!

+14
Chocolate Cookie
SleepingBeauty
Emma_
dolfijn1982
Dani
Caramba
Sarah1985
TukTuk
Japie
Marin
SparklingEyes
Stuiterbal
Prosecco
Lady4
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hallo maandag! Empty Hallo maandag!

Bericht  Lady4 zo 1 apr 2012 - 16:20

Goedemorgen!

De meesten liggen vast nog op een oor. Wat zijn de plannen vandaag?

Ik zit in mijn laatste nachtdienst. Om half acht ben ik vrij en ga ik lekker slapen. Ik probeer rond twaalf uur op te staan. Vanmiddag ga ik even langs mijn moeder, die past op mijn neefje. Daarna richting mijn vriend. Quality time, want we hebben elkaar weinig gezien deze week. Vanavond sporten en daarna wederom terug naar mijn vriend. Ik moet morgenochtend alweer werken helaas, dus hopelijk slaap ik goed vannacht. Dat is nogal eens een probleem na een rijtje nachtdiensten.

Fijne dag all!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo maandag! Empty Re: Hallo maandag!

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 16:34

Goedemorgen! Ik ga vandaag werken tot 16:30 en daarna even boodschappen doen. Daarna pannekoeken eten met mijn vriend I love you en nog even iets aan mijn studie doen.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo maandag! Empty Re: Hallo maandag!

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 17:42

Dat lijkt me inderdaad lastig Lady, zulke diensten draaien!

Maar vanuit hier ook goedemorgen. Ook al even wakker maar wij konden niet opstaan haha. Uiteindelijk moest mijn vriend snel snel weg en ben ik nu aan het ontbijten. Moet er om 7 uur vandoor en heb een krap schema deze drie dagen. Daarna lekker vrij en op reis.

Vandaag werken dus en waarschijnlijk nog een avondklus. Vanavond komt mijn vriend weer bij mij. Hooguit nog een was draaien maar ik ben zo moe, meer gaat het echt niet worden laughcry.

Fijne dag iedereen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo maandag! Empty Re: Hallo maandag!

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 17:45

Wow Lady heftig, morgen ook alweer werken! Snap dan wel waarom je maar een paar uurtjes gaat slapen zo, anders doe je vanavond geen oog dicht natuurlijk. Respect hoor!

Ik moet straks ook werken, tot 16:45. Daarna even langs de Hema en verder heb ik geen plannen, een heerlijk rustig avondje Very Happy Ga proberen op tijd mn bed in te gaan vanavond, maarja dat zeg ik altijd...

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo maandag! Empty Re: Hallo maandag!

Bericht  Lady4 zo 1 apr 2012 - 18:02

Zusje, 'mijn vriend'?! Dat klinkt goed! Super dat het zo leuk tussen jullie loopt.

Het is niet normaal hoor om na er aantal nachtdiensten de volgende dag alweer (vroeg) te moeten werken. Maar het is morgen deels een toetsing, dus het kan even niet anders.

Werkse jullie!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo maandag! Empty Re: Hallo maandag!

Bericht  Prosecco zo 1 apr 2012 - 18:05

Goedemorgen!
Ik heb niet echt bijzondere plannen voor vandaag. Zometeen werken, de hele dag en daarna niks bijzonders. Dus dat wordt vermoedelijk wat dingetjes in mijn huisje doen.

Slaap lekker lady!
Succes met je lange dag zusje!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo maandag! Empty Re: Hallo maandag!

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 18:05

Goedemorgen! Ik ga zo werken. Vanmiddag hebben we een vergadering, bah! Daarna boodschappen doen en naar huis. Ik hoop dat mijn vriend dan terug is uit Frankrijk. Ik heb beloofd om lekker voor hem te koken en vanavond ga ik tennissen.

Een fijne dag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo maandag! Empty Re: Hallo maandag!

Bericht  Stuiterbal zo 1 apr 2012 - 18:10

Goedemorgen !!! Ik ben op van de zenuwen pfffff
Duimen dat ik gebeld word vandaag !!!
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo maandag! Empty Re: Hallo maandag!

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 18:31

Goedemorgen! Ik sta op het punt om naar mijn werk te gaan fietsen, hoop om uiterlijk 4u toch wel echt klaar te zijn. Dan wat terugbrengen, pakketje naar het postkantoor brengen & boodschappen doen en koken.. Verder lekker avond met vriend, heb hem dagen niet gezien smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo maandag! Empty Re: Hallo maandag!

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 18:36

Morning!

Hier wel lekker geslapen.
Straks Lise naar school brengen en dan ga ik hier de was doen en boven even aan de gang.
Voor de rest weinig plannen geloof ik.

Fijne dag all!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo maandag! Empty Re: Hallo maandag!

Bericht  SparklingEyes zo 1 apr 2012 - 18:37

En toen was het weer maandag! Na twee en een halve week bikkelen om het huis klaar te krijgen voor de open huizen dag, mag ik nu even wat rustiger aan doe .. Dus vandaag even volop genieten van de kinderen, wasjes draaien, wat vouwen en strijken en de woonkamer opruimen...

En heeeeeeel hard duimen dat we gebeld worden voor een tweede bezichtiging ( dat belletje ergens deze week)...

Iedereen een fijne dag!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo maandag! Empty Re: Hallo maandag!

Bericht  Marin zo 1 apr 2012 - 18:39

Hallo maandag, hallo Nederland, hallo forummers!

Ik ben net geland, zit nog in het vliegtuig zelfs. Heb totaal niet geslapen maar ben niet super brak. Ga zo eerst even koffie drinken met een vriendin op Schiphol (als ze al wakker is) en daarna door naar t huis van m'n vriend (lekker dichtbij) om bij te slapen. Vanavond zie ik m'n vriend weer hiep hoera en ga ik een lekker Amerikaans maaltje voor m bereiden.
Al met al wel lekker om weer op Hollandse bodem te zijn!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo maandag! Empty Re: Hallo maandag!

Bericht  Japie zo 1 apr 2012 - 18:53

Goedemorgen,

Ik vertrek zo naar mijn werk, want de fotograaf komt daar vandaag en morgen. Daarna gelijk door boodschappen doen, een jurkje terug brengen en vanmiddag komt mijn zus even op visite. Vanavond zit ik model op een tekenschool.

Fijne dag allemaal!
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo maandag! Empty Re: Hallo maandag!

Bericht  TukTuk zo 1 apr 2012 - 18:54

Goedemorgen!

Ik moet eerst om 9 uur bij de tandarts zijn, daarna boodschappen doen. Om 2 uur hebben we gesprek met de woningbouw, hopelijk worden we "goedgekeurd" voor de woning.. Dan vanavond hopelijk al bezichtiging, maar dat hangt af van de huidige bewoners.. Vind het gesprek wel enorm spannend, want weet niet hoe streng ze zijn met de verhuurdersverklaring pale
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo maandag! Empty Re: Hallo maandag!

Bericht  Sarah1985 zo 1 apr 2012 - 19:23

Goedemorgen
Hier vroeg wakker de telefoon ging. Mijn man had zich verslapen. Dus ik was om 5 uur al wakker. Nu erge hoofdpijn ben nu op mijn werk en hoef maar tot half 2 gelukkig
Fijne dag allemaal
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo maandag! Empty Re: Hallo maandag!

Bericht  Marin zo 1 apr 2012 - 19:27

Balen, Sarah. Voel je je verder alweer wat beter?

AngelNyn, succes met je gesprek, ik ga voor jullie duimen!

Ik zit beetje in dubio. Ik zit intussen bij de Starbucks op Schiphol te wachten op die vriendin met wie ik af zou spreken. Ze logeert in een hotel op Schiphol met haar vriend, dus ze is heel dichtbij. Maar ze neemt niet op en reageert niet op smsjes dus ze slaapt nog. Ik wacht sowieso tot negen uur, want daarna kan ik met korting met de trein reizen, maar als ze tegen die tijd nog steeds niet gereageerd heb, denk ik dat ik gewoon naar huis ga en slapen hoor.. Alleen proberen we al maaaaanden af te spreken (ze woont aan de andere kant van het land) dus nu we zo dichtbij elkaar zijn, is dit wel heel frustrerend. Wordt wakker! Ik heb geen zin om nog twee uur te wachten Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo maandag! Empty Re: Hallo maandag!

Bericht  SparklingEyes zo 1 apr 2012 - 19:27

Sarah1985 schreef:Goedemorgen
Hier vroeg wakker de telefoon ging. Mijn man had zich verslapen. Dus ik was om 5 uur al wakker. Nu erge hoofdpijn ben nu op mijn werk en hoef maar tot half 2 gelukkig
Fijne dag allemaal

Oeh das altijd een naar begin van de dag!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo maandag! Empty Re: Hallo maandag!

Bericht  SparklingEyes zo 1 apr 2012 - 19:29

Marin schreef:Balen, Sarah. Voel je je verder alweer wat beter?

AngelNyn, succes met je gesprek, ik ga voor jullie duimen!

Ik zit beetje in dubio. Ik zit intussen bij de Starbucks op Schiphol te wachten op die vriendin met wie ik af zou spreken. Ze logeert in een hotel op Schiphol met haar vriend, dus ze is heel dichtbij. Maar ze neemt niet op en reageert niet op smsjes dus ze slaapt nog. Ik wacht sowieso tot negen uur, want daarna kan ik met korting met de trein reizen, maar als ze tegen die tijd nog steeds niet gereageerd heb, denk ik dat ik gewoon naar huis ga en slapen hoor.. Alleen proberen we al maaaaanden af te spreken (ze woont aan de andere kant van het land) dus nu we zo dichtbij elkaar zijn, is dit wel heel frustrerend. Wordt wakker! Ik heb geen zin om nog twee uur te wachten Wink

Haha das lastig! Succes met wachten!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo maandag! Empty Re: Hallo maandag!

Bericht  TukTuk zo 1 apr 2012 - 19:35

Marin schreef:Balen, Sarah. Voel je je verder alweer wat beter?

AngelNyn, succes met je gesprek, ik ga voor jullie duimen!

Ik zit beetje in dubio. Ik zit intussen bij de Starbucks op Schiphol te wachten op die vriendin met wie ik af zou spreken. Ze logeert in een hotel op Schiphol met haar vriend, dus ze is heel dichtbij. Maar ze neemt niet op en reageert niet op smsjes dus ze slaapt nog. Ik wacht sowieso tot negen uur, want daarna kan ik met korting met de trein reizen, maar als ze tegen die tijd nog steeds niet gereageerd heb, denk ik dat ik gewoon naar huis ga en slapen hoor.. Alleen proberen we al maaaaanden af te spreken (ze woont aan de andere kant van het land) dus nu we zo dichtbij elkaar zijn, is dit wel heel frustrerend. Wordt wakker! Ik heb geen zin om nog twee uur te wachten Wink

Thanks!

Lastige situatie! Hopelijk neemt ze zo meteen wel gewoon op, kan me voorstellen dat je na een lange vlucht etc geen zin hebt om nog 2 uur te wachten!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo maandag! Empty Re: Hallo maandag!

Bericht  Sarah1985 zo 1 apr 2012 - 19:55

Marin hoop dat die vriendin opneemt zou sneu zijn als je al maanden af wilt spreken en zo ducht bij elkaar en het niet lukt. Het gaat met mij nog zelfde. De broer van mijn man belde het weekend en had een leuke website voor mij. Juist met kraamcadeaus erg lullig hij weet van de situatie af. Ook word het mij niet in dank afgenomen dat ik niet op de babyshower kom.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo maandag! Empty Re: Hallo maandag!

Bericht  Marin zo 1 apr 2012 - 20:11

Kan me wel voorstellen dat zij dat niet leuk vinden nee, maar kan me ook voorstellen dat het moeilijk is voor jou. Sterkte er mee!

Nou, het is na negenen en kan haar nog steeds niet bereiken. Ik ga slapen Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo maandag! Empty Re: Hallo maandag!

Bericht  Caramba zo 1 apr 2012 - 20:36

Goedemorgen,

Vanmorgen werd ik eerst wakker van mijn vriend zijn wekker, 7 uur. Daarna heb ik tot half 9 weer geslapen, of nou ja, half 9 werd ik wakker gebeld, alleen werd op laatste moment wakker.
Voicemail bericht achtergelaten. Er werd gevraagd of ik vandaag kon werken. Uhmmm dit is mijn enige vrije dag weer eens na 14 dagen, dus liever heb ik vrij vandaag. Moet ook aan mezelf denken, aangezien ik deze week al veel hoofdpijn heb en zeer korte nachten heb geslapen.
Zal zo dat bedrijf terug bellen dat ik vandaag niet kan werken.
Verder vandaag wat in huis doen, terwijl ik daar totaal geen zin aan heb.

Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo maandag! Empty Re: Hallo maandag!

Bericht  Dani zo 1 apr 2012 - 20:46

Goedemorgen maandag,

Een nieuwe week.. Vandaag aan het werk maar zit mij nu al te verheugen op het paasweekend. Lekker van vrijdag tot en met maandag vrij!

Jeej!

Fijne dag allemaal.
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo maandag! Empty Re: Hallo maandag!

Bericht  dolfijn1982 zo 1 apr 2012 - 20:54

goedemorgen allemaal

ik ben net thuis bij me vriend vandaan, net ff naar de poelier geweest en straks naar het ziekenhuis bij me moeder op bezoek, en daar ff een verpleegster aanspreken over hoe het met haar gaat, daarna naar me zus wat dingen over me moeder bespreken, en dan nog het huishouden doen

dolfijn1982
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 94
Punten : 94
Registratiedatum : 15-02-12
Woonplaats : noord-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo maandag! Empty Re: Hallo maandag!

Bericht  Emma_ zo 1 apr 2012 - 21:00

Goedemorgen allemaal!
Ik hoef vanmiddag maar een paar uurtjes te werken en dan ga ik boodschappen doen, poetsen en de was doen. Dus geen bijzondere plannen verder haha. Fijne dag allemaal!

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo maandag! Empty Re: Hallo maandag!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum