Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(nieuwe) Update van Slaatje..pag 2

+16
Star007
nillis
Darius
_Jet
Koffieleut
ekiaam87
Pussycat
SleepingBeauty
Amber-
Jasmine
Puggle
Caroow
Steep
mickey
Muppetje
slaatje
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

(nieuwe) Update van Slaatje..pag 2 - Pagina 2 Empty Re: (nieuwe) Update van Slaatje..pag 2

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 22:03

Is dit het ziekenhuis in N.?

Slechte zaak hoor, erg verwarrend ook. Ik ben benieuwd wat er vanmiddag gaat gebeuren!
Ook echt slecht dat je a.d.h. van je eigen telefoontje nu ineens moet langskomen. Anders was je niet gebeld? Raar hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(nieuwe) Update van Slaatje..pag 2 - Pagina 2 Empty Re: (nieuwe) Update van Slaatje..pag 2

Bericht  slaatje zo 1 apr 2012 - 22:21

Inderdaad in N. Jolee.
Het gekke is dat de telefoniste dus zei dat dit dezelfde arts is waar vrijdag mee overlegd is. En blijkbaar zou die dus aangegeven hebben (maar dat kan ook de arts zijn die mij het nieuws kwam brengen) dat er geen antibiotica voorgeschreven zou worden, dat ze (nog) niet zouden opereren en dat ik dus even af moest wachten. En deze zelfde arts vraagt nu dus waarom ik dan wacht tot donderdag met terugkomen. Beetje warrig allemaal.

Met papa gaat het dus ook nog niet goed. Die is gister plotsklaps naar huis gestuurd. Het hematoom hebben ze zaterdag met twee prikjes en een buisje leeg laten lopen. Vervolgens hebben ze er wat lijm in gespoten zodat het breukje ook zou helen. Tóen ik hem net belde, zei hij dat de bult weer terug is. Ook dit allemaal in het ziekenhuis van N.

Ik ga zo even wat eten, douchen en dan maar even een serie kijken om mijn gedachten af te leiden, word er een beetje gek van.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

(nieuwe) Update van Slaatje..pag 2 - Pagina 2 Empty Re: (nieuwe) Update van Slaatje..pag 2

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 22:33

He, wat naar van je vader. Het ziekenhuis staat wel goed aangeschreven. Maar ja, dit is misschien gewoon een incident. Wel rot dat het bij jullie allebei niet lekker loopt m.b.t. het ziekenhuis.

Lekker douchen, meid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(nieuwe) Update van Slaatje..pag 2 - Pagina 2 Empty Re: (nieuwe) Update van Slaatje..pag 2

Bericht  slaatje zo 1 apr 2012 - 23:34

En toen werd ik spontaan ongesteld. Weliswaar nog wel alleen maar oud bloed bij het afvegen, maar in ieder geval een opluchting en een zorg minder.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

(nieuwe) Update van Slaatje..pag 2 - Pagina 2 Empty Re: (nieuwe) Update van Slaatje..pag 2

Bericht  Puzzle ma 2 apr 2012 - 0:36

Dat is in ieder geval 1 zorg minder. Succes vanmiddag, hopelijk komt er nu duidelijkheid meid!
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

(nieuwe) Update van Slaatje..pag 2 - Pagina 2 Empty Re: (nieuwe) Update van Slaatje..pag 2

Bericht  slaatje ma 2 apr 2012 - 0:39

Puzzle schreef:Dat is in ieder geval 1 zorg minder. Succes vanmiddag, hopelijk komt er nu duidelijkheid meid!

Dank je meid. Van mij en vriend mogen dat kreng er beter gewoon uithalen. Dit schiet ook niet op.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

(nieuwe) Update van Slaatje..pag 2 - Pagina 2 Empty Re: (nieuwe) Update van Slaatje..pag 2

Bericht  Weegschaal ma 2 apr 2012 - 8:38

(nieuwe) Update van Slaatje..pag 2 - Pagina 2 699888

Wat heftig allemaal Slaatje. Dat je maar snel op mag knappen en je vader natuurlijk ook!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(nieuwe) Update van Slaatje..pag 2 - Pagina 2 Empty Re: (nieuwe) Update van Slaatje..pag 2

Bericht  Puggle ma 2 apr 2012 - 9:01

Sterkte slaatje!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

(nieuwe) Update van Slaatje..pag 2 - Pagina 2 Empty Re: (nieuwe) Update van Slaatje..pag 2

Bericht  Koffieleut ma 2 apr 2012 - 9:02

Jeetje meis, wat een gedoe allemaal! Hopelijk knappen zowel jij als je vader snel op!(nieuwe) Update van Slaatje..pag 2 - Pagina 2 699888
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

(nieuwe) Update van Slaatje..pag 2 - Pagina 2 Empty Re: (nieuwe) Update van Slaatje..pag 2

Bericht  Muis ma 2 apr 2012 - 9:29

Hoe is het nu?
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

(nieuwe) Update van Slaatje..pag 2 - Pagina 2 Empty Re: (nieuwe) Update van Slaatje..pag 2

Bericht  slaatje ma 2 apr 2012 - 18:30

Gister weer een paar uur in het ziekenhuis doorgebracht. Eerst bloed laten prikken en toen wachten op de uitslag. Vervolgens werd ik bij de dokter geroepen. Die had naar mijn waardes gekeken, maar daar was natuurlijk weer niets te zien. Al deze bloedonderzoeken hadden ze vrijdag ook al gedaan. Ik heb ondertussen geen koorts gekregen en ben niet aan het braken geslagen. Ze deed een klein onderzoekje door op mijn buik te drukken en ZIJ was ervan overtuigd dat het NIET mijn blindedarm is....misschien een idee om het eens na te laten kijken door een MDL arts? Ik: moet ik dan weer een slang in mijn reet, neus en keel, en wederom twee keer een CT scan van mijn maag laten maken, of nog een keer die pil met cameradeeltjes inslikken? Zij: o, heb je dat allemaal al gehad? Ja, kijkt u maar in mijn status Mad Nou, dan ga ik je maar even naar de gynaecoloog sturen :shock: Ik haal je blindedarm er niet uit hoor, want ik heb nergens aanwijzingen dat dat het probleem is. Kan ik me op zich nog wel iets bij voorstellen....Ik naar afdeling gynaecologie. Daar weer een uur gewacht voor ik aan de beurt was. Gelukkig een hele aardig man. Op mijn buik geklopt, met een eendebek een kweekje afgenomen, inwendige echo gemaakt. En wat denk je......niets te vinden, alles prachtig in orde. En nu? Vroeg hij...Ik: geen idee dokter. Hij dus de arts weer bellen...Wat moet er nu gebeuren met mevrouw Slaatje en vriend? Ik heb niets kunnen vinden. Oh, stuur maar naar huis Evil or Very Mad Maar ze heeft zo veel pijn....Dan moet ze morgen de h.a maar even bellen en zich laten doorsturen naar een MDL arts, ik weet niet wat ze heeft.....Dat dus.....En nu ben ik dus nog meer terug bij af. Met vreselijke pijn, zonder pijnmedicatie. Straks de h.a maar weer even bellen wat nu te doen.

Papa is aan het eind van de dag ook weer naar huis gestuurd. Hebben elkaar heel even gesproken en van elkaar op de hoogte gebleven via broer, die met papa mee was. Het fijne weet ik er niet van, maar geloof dat het bij papa een anurisma ofzoiets is, die zichzelf in de loop van drie maanden op moet lossen.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

(nieuwe) Update van Slaatje..pag 2 - Pagina 2 Empty Re: (nieuwe) Update van Slaatje..pag 2

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 20:53

He, bah. Heb je de huisarts al gesproken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(nieuwe) Update van Slaatje..pag 2 - Pagina 2 Empty Re: (nieuwe) Update van Slaatje..pag 2

Bericht  slaatje ma 2 apr 2012 - 22:39

Ik ben net weer bij de h.a geweest. Hij gaf aan dat er in de brief van het ziekenhuis stond dat ze op de ct scan vocht rond mijn blindedarm hebben gevonden. Helaas hebben ze dit niet aan mij doorgegeven. Die vocht is dus de grote boosdoener. Dit is namelijk toch (zoals de h.a in eerste instantie vermoedde) de ontlasting die vast zit. Nooit geweten dat dat zo pijnlijk kan zijn. Ik moet nu weer beginnen met laxeren en ik heb, haleluja, pijnstilling gekregen. Weet de naam even niet van de pijnstillen, maar het is morfine gecombineerd met paracetamol. En nu maar hopen dat het snel gaat werken.

Met papa gaat het ook redelijk. Die heeft een bloeduitstorting, dit moet zijn lichaam binnen drie maanden zelf herstellen. Hij heeft ook pijnstilling gekregen. En nu hopen we allebei op wat rust :P
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

(nieuwe) Update van Slaatje..pag 2 - Pagina 2 Empty Re: (nieuwe) Update van Slaatje..pag 2

Bericht  JustMeDaan di 3 apr 2012 - 5:20

Slaatje: Je zal dan denk ik Zaldiar hebben gehad?
Een aneurysma is trouwens een uitstulping in een slagader, vaak de aorta. Dit gaat niet vanzelf over, sterker nog deze klapt vaak en dan is het over voor die persoon.
Een bloeduitstoring noemen ze vaak een hematoom.

Sterkte in ieder geval, hoop dat je door het laxeren snel van de pijn af bent.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(nieuwe) Update van Slaatje..pag 2 - Pagina 2 Empty Re: (nieuwe) Update van Slaatje..pag 2

Bericht  slaatje di 3 apr 2012 - 19:51

JustMeDaan schreef:Slaatje: Je zal dan denk ik Zaldiar hebben gehad?
Een aneurysma is trouwens een uitstulping in een slagader, vaak de aorta. Dit gaat niet vanzelf over, sterker nog deze klapt vaak en dan is het over voor die persoon.
Een bloeduitstoring noemen ze vaak een hematoom.

Sterkte in ieder geval, hoop dat je door het laxeren snel van de pijn af bent.

Dank je JustMeDaan, je hebt idd gelijk. Ze hebben een echo gedaan om te zien of die hematoom klopte, maar dat was niet het geval. Ze waren eerst bang dat het een aneurysma zou zijn, maar het bleek dus een hematoom te zijn.

Ik heb tramadol 50 mg gekregen. Het helpt gelukkig wel tegen de pijn, alleen word ik er vreselijk duizelig en missellijk van. Ach ja, moet maar even niet meer zeuren nu Embarassed
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

(nieuwe) Update van Slaatje..pag 2 - Pagina 2 Empty Re: (nieuwe) Update van Slaatje..pag 2

Bericht  JustMeDaan wo 4 apr 2012 - 0:52

Ik dacht al, mag hopen dat ze iemand met een aneurysma niet laten lopen. Maar "gelukkig" is het een hematoom.

Ah tramadol, das rotzooi ja, heb ik zelf ook geslikt voor gal aanvallen moest er 3 van 150 slikken en toen had ik nog pijn. Maar wel lekker stonded :P. Dubbele tong praten enz en lachen, duizelig inderdaad. Maar tramadol is gewoon tramadol. Zaldiar bv is tramadol gemengd met paracetamol.
Tramadol enz valt wel onder de opiaten, ofwel morfineachtige medicatie.

Dat je beetje weet wat je slikt Wink. Geen auto mee rijden dus.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(nieuwe) Update van Slaatje..pag 2 - Pagina 2 Empty Re: (nieuwe) Update van Slaatje..pag 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum