WhatsApp geluidje op je BlackBerry
+3
GreenGrass
Rush
SoGood
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
WhatsApp geluidje op je BlackBerry
Ik heb een nieuwe BlackBerry en daarom opnieuw WhatsApp gedownload, alleen nu krijg ik dus geen waarschuwingsgeluidje als ik een nieuw bericht krijg. Weet iemand hoe je dit moet instellen? Bedankt!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Re: WhatsApp geluidje op je BlackBerry
Whatsapp instellingen? Daar staat het bij mij.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Whatsapp instellingen? Daar staat het bij mij.
Nee :-( toch bedankt voor het meedenken!
SoGood- Ratel
Als ik het mediavolume bij mijn telefoon uitzet, hoor ik ook niets als er een whatsapp binnen komt... misschien geld dat ook voor een BB?
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Hahaha net op het moment dat ik dit lees krijg ik een berichtje op whatsapp op mijn BlackBerry en hij ploinkt braaf
Staat je geluid wel aan? Bij mij zit bij de instellingen een tabje dat systeemprofielen heet, en daar zit het in... maar ik weet niet of ik dezelfde versie heb als jij.
Staat je geluid wel aan? Bij mij zit bij de instellingen een tabje dat systeemprofielen heet, en daar zit het in... maar ik weet niet of ik dezelfde versie heb als jij.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Heb ik niet.. Ik heb volgens mij alles wat ik aan kan zetten qua geluid aangezet! Ik zal hem eens aan mijn vriend gegeven, die heeft er vast meer verstand van en geduld voor.
SoGood- Ratel
En bij geluidinstellingen - berichten - nieuwe whatsappberichten? Zoiets was het geloof ik!
Gast- Gast
Ik dacht dat je bij je bericht instellingen geluiden aan kunt passen. Dus niet bij de geluidsinstellingen, maar bij berichten.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
niet bij opties en dan profielen ?
Macelka- Fluisteraar
- Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11
Ik kan dat instellen bij dat horentje wat je altijd in beeld ziet (waar je ook je telefoon op strilstand of op stil kan zetten bijvoorbeeld), onder de batterij (waar je aan kan zien hoever je telefoon opgeladen is). Daar op klikken, dan naar beneden scrollen en dan beltonen/ waarsch. inst.
Daar kan je al je geluiden apart instellen, dus ook voor email, facebook, ping en whatsapp. Dan staat whatsapp bij mij onder overige.
Daar kan je al je geluiden apart instellen, dus ook voor email, facebook, ping en whatsapp. Dan staat whatsapp bij mij onder overige.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: