Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

+26
Esperanza
sweetgirl
Rush
Shy
Jade
_Lacey_
Caroow
Muis
Lady4
Sweety
ekiaam87
bolus26
Viva
Burn
SparklingEyes
Mizz_S
Bosjesvrouw
myloon
Ibbeltje
Oasis
silly-one
Eliesje
Blond
RYW
Rovine
VeryCherry
30 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 3 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  Alex do 29 maa 2012 - 20:40

VeryCherry schreef:Waar gaan jullie in naar toe in Frankrijk?

Naar Normandië! Naar dit park om precies te zijn.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 3 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  VeryCherry do 29 maa 2012 - 20:42

Ooooh, wat ziet dat er leuk uit zeg!! Wij rijden er bijna langs als we op vakantie gaan smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 3 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  slaatje do 29 maa 2012 - 20:45

Shygirl85 schreef:
Muis schreef:Ik kijk uit naar mijn eerste goede echo ook al vind ik het vreselijk spannend.

Bij mijn eerste echo dacht ik wat als er nou niks te zien is.. Ik had 4 testen gedaan 2 in het buitenland en 2 thuis. De 2 thuis omdat ik dacht straks kloppen die uit het buitenland niet. haha

Ik kijk uit naar zaterdag, dan vier ik mijn verjaardag.

Dinsdag dan is de badkamer af.

8 april gaan we naar Najib Amhali.

En ik kijk er heel erg naar uit dat de bevalling achter de rug is en we ons mannetje kunnen ontmoeten.

Mag ik vragen waar jij de kaarten hebt gekocht? Heb je zo online gekocht en wat is een betrouwbare site hiervoor?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 3 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  Alex do 29 maa 2012 - 20:47

VeryCherry schreef:Ooooh, wat ziet dat er leuk uit zeg!! Wij rijden er bijna langs als we op vakantie gaan Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 3 561177

Ja, leuk he? Ik heb er echt zóveel zin in! Waar gaan jullie heen?
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 3 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  VeryCherry do 29 maa 2012 - 20:49

Logisch Very Happy Wat zal A het daar naar haar zin hebben zeg!! Wij gaan naar de Vendée, vlakbij Les Sables d'Ollones Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 3 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  Alex do 29 maa 2012 - 20:55

Ooh, dat is ook leuk! Is dat waar jullie elk jaar heen gaan?

Ik liet A. de foto's van het zwembad zien en ze vroeg gelijk of we daar gingen zwemmen. Ik zei dat we dat gingen doen in de vakantie, toen zei ze: 'Neehee! Nu!!' Very Happy
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 3 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  Jade do 29 maa 2012 - 21:00

VeryCherry schreef:Logisch Very Happy Wat zal A het daar naar haar zin hebben zeg!! Wij gaan naar de Vendée, vlakbij Les Sables d'Ollones Very Happy

Leuk! Daar ben ik ook geweest! Laughing

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 3 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  VeryCherry do 29 maa 2012 - 21:00

Yup, daar gaan we elk jaar met de hele familie heen ^^ Gelukkig doen we niet alles met elkaar, dan zou ik gek worden, maar zo met z'n allen vind ik echt heel erg gezellig Very Happy
In Zeewolde heb je ook zo'n waterpark. Is dat niet een keer leuk voor A?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 3 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  VeryCherry do 29 maa 2012 - 21:00

Jade schreef:
VeryCherry schreef:Logisch Very Happy Wat zal A het daar naar haar zin hebben zeg!! Wij gaan naar de Vendée, vlakbij Les Sables d'Ollones Very Happy

Leuk! Daar ben ik ook geweest! Laughing

Ja??? Oh geweldig Very Happy Wanneer en waar ben je precies geweest?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 3 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  Shy do 29 maa 2012 - 22:01

slaatje schreef:
Shygirl85 schreef:
Muis schreef:Ik kijk uit naar mijn eerste goede echo ook al vind ik het vreselijk spannend.

Bij mijn eerste echo dacht ik wat als er nou niks te zien is.. Ik had 4 testen gedaan 2 in het buitenland en 2 thuis. De 2 thuis omdat ik dacht straks kloppen die uit het buitenland niet. haha

Ik kijk uit naar zaterdag, dan vier ik mijn verjaardag.

Dinsdag dan is de badkamer af.

8 april gaan we naar Najib Amhali.

En ik kijk er heel erg naar uit dat de bevalling achter de rug is en we ons mannetje kunnen ontmoeten.

Mag ik vragen waar jij de kaarten hebt gekocht? Heb je zo online gekocht en wat is een betrouwbare site hiervoor?

Voor Najib bedoel je? Ik heb geen idee, mijn zwager heeft ze gekocht!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 3 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  Lejow vr 30 maa 2012 - 20:52

Kaartjes voor najib kun je t beste kopen via de site/telefoon van het theater waar hij optreedt.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 3 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 20:53

Laat ik het dit keer bij 1 gebeurtenis houden: de 90's party waar ik volgende week zaterdag heen ga Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 3 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  Sweety vr 30 maa 2012 - 21:59

Sweety schreef:Dat het geld wordt gestort dat ik nog kreeg van mijn werkgever Very Happy Morgen of maandag kan ik het ontvangen! cheers
Ontvangen! Ontvangen! Ontvangen! bounce
En nu kijk ik uit naar vanavond.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 3 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum